Kalkkisten koulu tullaan lakkauttamaan ja rakennukset myydään pois.
Mani-Baari on ollut myynnissä jo pitkään, kun sen pitäminen ei ole kannattavaa.
Vielä puuttuu päätös siitä, että K-Market Lampinen lopettaa, kun nykyinen pitäjä jää lähivuosina eläkkeelle. Samalla loppuu polttoaineen myynti.
Suurimman laskun maksaa ne lapsiperheet, jotka rakensivat lainarahalla kalliit omakotitalot kaavoitetuille tonteille ja joiden arvo on romahtanut, kun kukaan ei niitä halua ostaa.
Eloonjäämistaistelu on ollut pitkä ja on loppuvirren aika.
Kalkkisten arkulle ”kepeät mullat”.
Asikkala / Kalkkinen on kuoleva kylä
Anonyymi-ap
3
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Yllättävän pitkään se Osuuspankki siellä sinnitteli siitä propsit.
Ei sieltä nyt mahdoton työmatka ole muualle pääkaupunkiseudulla menee todennäköisesti pidempi aika.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180673393
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
kyllä Asikkala on raikas ei mikään kuoleva kylä pahanen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1866691- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511123Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411011Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98982Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6917Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41869