YLE on päättänyt lähettää jatkossa tv-,ohjelmat vain HD-formaatissa. Onko jotain mokkulaa, jolla HD-kuva voidaan muuntaa niin, että sitä voi katsella vanhemmallakin laitteella?
LD-Televisiot jäävät hyödyttömiksi
17
350
Vastaukset
- Anonyymi
Digibox on se avainsana tähän..
- Anonyymi
Niinpä ,taas tyypillistä virheellistä uutisointia -vai jopa tahallista valehtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ,taas tyypillistä virheellistä uutisointia -vai jopa tahallista valehtelua.
Mikä siinä Ylen uutisoinnissa aiheesta oli virheellistä tai jopa tahallista valehtelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä Ylen uutisoinnissa aiheesta oli virheellistä tai jopa tahallista valehtelua?
Se että sitä tv tarvitsisi vaihtaa eli koko juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että sitä tv tarvitsisi vaihtaa eli koko juttu.
Ei kun sanottiin sanatarkasti näin:
"Muutos edellyttää vastaanottimen uusimista, jos nykyisellä vastaanottimella ei jo pysty katselemaan HD-lähetyksiä."
Vastaanotin ei ole = TV.
Toki hyvät digiboksit alkaa olla perusmarketeissa harvinaisia, joten jos ei omista HD-boksia ennestään ja vanha TV ei taivu näyttämään ruudullaan HD-lähetyksiä, niin siinä tilanteessa oleva ehkä päätyy ostamaan uuden television. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sanottiin sanatarkasti näin:
"Muutos edellyttää vastaanottimen uusimista, jos nykyisellä vastaanottimella ei jo pysty katselemaan HD-lähetyksiä."
Vastaanotin ei ole = TV.
Toki hyvät digiboksit alkaa olla perusmarketeissa harvinaisia, joten jos ei omista HD-boksia ennestään ja vanha TV ei taivu näyttämään ruudullaan HD-lähetyksiä, niin siinä tilanteessa oleva ehkä päätyy ostamaan uuden television.Mites luulet että ihmiset tuon ymmärtää... -joten ja mutta sanotaan sitten että harhaanjohtavaa uutisointia
- Anonyymi
Viimeksi kun vaihtui standardi oli tosiaan paljon "käyttökelvottomia" televisioita tarjolla joissa ei ollut sopivaa viritintä. Ja ratkaisu oli 15 euron digiboksi jolla vanhaan tv:sen sai samalla rahalla vielä kaukosäätimen.
Nykyisiin vehkeisiin taitaa saada softa-päivityksellä jo HD-formaatin?- Anonyymi
Ei saa ihan softapäivityksellä. Pitää olla fyysisesti rakennettu HD viritin.
- Anonyymi
Ensin kuvaputki tv:t.
Sitten plasma tv:t.
Seuraavaksi LED tv:t. Useimmat vanhat "HD Ready" -televisiot pystyvät vastaanottamaan Full-HD -lähetystä, vaikka eivät pysty sitä täydellä resoluutiolla näyttämään. Sitähän voi itse kukin vanhan HD Ready -television omistava kokeilla vaikka heti.
- Anonyymi
Tarkkaan ottaen vasta Antenna(/Cable) Ready HD - maininta takaa, että laitteessa (TV/digiboksi) on HD-viritin.
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaan ottaen vasta Antenna(/Cable) Ready HD - maininta takaa, että laitteessa (TV/digiboksi) on HD-viritin.
Äärimmäisen tarkkaan ottaen kehottaisin itse kokeilemaan.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Äärimmäisen tarkkaan ottaen kehottaisin itse kokeilemaan.
Noinkin nerokasta vinkkiä kannattaa tosiaan toistella.
Anonyymi kirjoitti:
Noinkin nerokasta vinkkiä kannattaa tosiaan toistella.
Itse olen käytännön kokeilija enkä teoreettinen lässyttelijä. Suosittelen muillekin.
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Itse olen käytännön kokeilija enkä teoreettinen lässyttelijä. Suosittelen muillekin.
Kun ei ymmärrä teoriaa, joutuu lässyttämään palstoilla omiaan.
- Anonyymi
Ei haittaa mitään koska katson tv:stä vain elokuvia ja noitahan ei yleltä tule.
PS. Pitäsköhän viimein vaihtaa tuo kuvaputki-tv moternimpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221