Vajaiden kanssa samassa veneessä !

Anonyymi-ap

Kyllä elämässä on saanut nähdä kaikenlaista. Uskotteko, että minunkin tietämäni kaverit on esittäneet todellisessa elämässä milloin James Bondia ja suurta CIA agenttia ja yksi esittää suurta palkkamurhaajaa, vaikka kovin huonolla varallisuudella ja välistä Diplomaattia ja yksi kaveri elää vähän, kuin henkien talossa, joka menetti kaksi etuhammasta pompittua moottoripyöräkavereiden pyörien päällä.... Minusta tuntuu, että tähän samaan sarjaan taitaa mennä rakennusfirman myyjät ja muut kympit ja Laiffit.

Kyllä minä sen ymmärrän, että moni on, kuin hukassa joka muuttaa Thaimaahan tai Kambodzaan tai ihan ulkomaille asumaan. Varmasti menee pari vuotta, kun hokee kavereille, että pärjäänkö minä ja kuinka paljon rahaa on. Kyllä se varmaan näin menee ja näin on itselläni myös mennyt.

Niin, minulla on se 1500 dollaria kuussa ja siitä toki säästyy aina vähän. En tiedä miksi siitä pitää kinata, kun asian voi tarkistaa helposti, että mitä viisumi maksaa ja mitä asuminen maksaa ja ruoka. Mutta vajaa ei todellakaan usko sitä mitä saa vastaukseksi matemattisesta laskusta. Eihän täällä tarvitse juoda joka päivä ja voi elää ihan normaalia elämää.

Vajaille, vaikka kuinka osoittaa, että siinä on aamiainen ja siinä on päivällinen ja siinä on illallinen ja siinä on. Iltapala. Niin se ei mene kaaliin, koska ei kykene ymmärtämään todellisuutta.

Suurin osa kaljuista ja päänsä kaljuksi ajaneista ja itseensä tatuointeja laittaneista on vajaita. Ne on psyykkisesti sairaita ihmisiä. Eli ne pyrkivät esittämään jotain toista persoonaa. Eikö niin. Eli kysymys on sairaudesta.

Miksi minä en asuisi Kambodzassa. Pitäisikö minun asua huonosti Suomessa ja miksi. Minä olen kertonut, että minä en ole yli 30 vuoteen katsonut televisioa. Eli minulla ei ole ennakkoluuloja tai mitään muutakaan poliittista ideologiaa tai aivopesua. Minä luotan matemaattisiin lukuihin. Ne, yleensä tahtoo olla aina lopputulos.

Oletteko koskaan miettineet, että mitä te menette sinne Pattayalle tekemään ja miksi. Sitten sama jatkuu vuodesta vuoteen. Eikö kannattaisi yrittää päästä, vaikka TK-eläkkeelle. Onko koko Thaimaa Hua Hin? Miettikää mitä joku on menossa hakemaan ja miksi.

Asunko minä täällä Kambodzassa. Kun minä olen järjestänyt itseni eläkkeelle, niin mitä minä silloin Suomessa tekisin. Minä en tasan tarkkaan tulisi toimeen Suomessa samalla eläkkeellä. Tämä asia on ihan tarkkaan FAKTA. Samaan elämänlaatuun en pysty ja se on matematiikkaa. Pelkäänkö mitä minä pelkään... Käärmeitäkö?

Monella ei ole rahaa edes käydä katsomassa ja sitten on se henkien taistelu muutosta, että uskooko näkemäänsä.

21

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sellaisia vekkuleita nämä kympit ja laiffilat, todellisia pattaya uskovaisia, suorastaan fanaatikkoja, lyön melkoisen määrän vetoa että on sama henkilö, ihmettelen vaan miten joku suomessa asuva voi olla rakastunut kaupunkiin...

• Anonyymi

Thaimaassa.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
      • Anonyymi

Köyhät menee bussilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhät menee bussilla.

dösä on erinomainen liikkumisväline välillä hua hin lentokenttä... matka-aika on 3.5 tuntia, siitä voi jatkaa pattayalla tai jäädä bangkokiin, junalla pääsee lentokentältä ilmajunalle, tai metrolle, jaa niillä pääsee minne tahansa, ei tarvitse maksaa parkkimaksuja, jotka voi olla hyvin huomattavia, pattayan rakastuneen huuhaa juttuja, taas...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

dösä on erinomainen liikkumisväline välillä hua hin lentokenttä... matka-aika on 3.5 tuntia, siitä voi jatkaa pattayalla tai jäädä bangkokiin, junalla pääsee lentokentältä ilmajunalle, tai metrolle, jaa niillä pääsee minne tahansa, ei tarvitse maksaa parkkimaksuja, jotka voi olla hyvin huomattavia, pattayan rakastuneen huuhaa juttuja, taas...

Mikä on dösä? Neljä pyöränen tuk-tuk, kenties?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle kaikki on erinomaista mikä on halpaa. Taksi on paras, ei tarvitse bussia kyttäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"dösä on erinomainen liikkumisväline"
        Käytät sanaa dösä. Oletko aito stadilainen vai junan tuoma?

• Anonyymi

Taas Tapsan huonolaatuinen kuva on netistä ja "molemmat" bussimiehet ovat tohkeissaan kun voi teoriassa matkustaa bussilla. Kahdeksan vuoden aikana Pasanen on käynyt Bangkokissa ja Pattayalla bussilla noin kolme kertaa, silloinkin usein vaan passiasioilla. Vainoharhainen myrkytysmies ei uskalla enää ajaa edes autolla Thaimaassa kun pelkää liikennettäkin ja toinen sankari ei edes tiedä paljonko on matkaa Kampotista Pattayalle, eikä ole koskaan sinne matkustanut.

Pasanen pöpisee pattajan rakkauksista mutta on kertomuksiensa mukaan kaikkein ahkerin pattajan matkaaja, mutta uutta omaishoitajaa ei vaan ilmaiseksi löydy vaikka onkin hurmaava persoona, vartalo ja hiukset föönattuina.

• Anonyymi

Kuka on perämiehenä sinun vajakkiveneessä?

• Anonyymi

Sä et tajunnut edes olevan samassa veneessä....

• Anonyymi

Miltä tuntuu olo vajakkiveneen kapteenina?

• Anonyymi

Tapsa mainosti että Kampotista Pattayalle pääsee bussilla neljässä tunnissa.

Tapsan nettikuva on Giant Ibis bussista ja niillä on reitti kyllä Bangkokiin Siem Reapista, mutta ei reittiä Pattayalle. https://ibb.co/P9B7Cy3

Päästäkseen Siem Reapiin vaihtamaan bussia, on ensin noin 10 tunnin bussimatka kahdella tauolla. Sitten on edessä 8 tunnin matka Siem Repista Bangkokiin, josta 1,5 tuntia Pattayalle.

Koko bussimatka Kampotista Pattayalle on pyöreästi 20 tuntia. Se on aika paljon enemmän kuin Tapsan ilmoittama 4 tuntia, jolloin herää vahva epäilys ettei hän ole sitä matkaa tehnyt.

Olen itse kerran mennyt yöbussilla exän kanssa Tratista Phnom Penhiin ja tauon kanssa se oli jotakin 9 tuntia.

Matka meni mukavasti, koko takapenkki oli käytössämme, Remeksen kirja oli lukemisen alla ja läppärillä elokuvia, nukuttiinkin varmaan 4 tuntia.

Useita kertoja matkasin aikoinaan yöbusseilla Cha amiin ja Krabille. Yläkerran VIPissä on isommat penkit ja jalkatilat ja penkin saa miltei makuuasentoon. Lisähinta jotakin 150 bahtia. Viltti niskaan ja unille.

2010

PS: Pelattiin vielä tänään yksi rundi golfia Siam Country clubilla, kun eilen kierros keskeytyi ukkosen vuoksi. Kevyt illallinen tänään kavereiden kanssa ja aamulla varhain kotia kohti. https://ibb.co/GkDJvvF

PPS: Golfaamattomat eivät voi ymmärtää miten hienosta lajista on kyse. Kun homma on selkärangassa, se on 90 prosenttisesti psyyken hallintaa loput.

• Anonyymi

Ilmeisesti et osu enää liikkuvaan palloon, koska pelaat Golffua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti et osu enää liikkuvaan palloon, koska pelaat Golffua.

Mikäs se on se Pasasen laji jossa Pasanen osuu liikkuvaan palloon?

• Anonyymi

Mister Tapsa ei ole Härmästä koskaan poistunut. Vanhapoika joka haaveilee että seuraavasta eläkkeestä sitten repäisee ja lähtee matkaan. Haaveillut jo kymmenen vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs se on se Pasasen laji jossa Pasanen osuu liikkuvaan palloon?

Ressukka ostin pari kuukautta sitten paketin dunlopin tennispalloja, neljä kipaletta ei siinä että minä mitään tennistä pelaisin, vaan laitoin kaksi niistä palloista sukkaan solmut kumpaakin päähän lattialle ja sillä hieroa kipeää selkää, löysin myös suht.samankokoisia nahkapäällysteisiä puupalloja, mutta ne on liian kovia tuohon hommaan, hieman samanlaisia kuin pesäpallot, joku japanilainen urheilulaji... siinä sinulle liikkuvia palloja, kalju poika... ja eunukin näköinen..

• Anonyymi

Olit 3km missä minä -:)

Kävin pongaamassa sen lentokoneen ja pari asuinaluetta golf kentttien vierestä mahdollisesti tulevaan uuteen (käytettyyn) taloon jos likka saa bisneksensä myytyä.
      Santa Maria on Svenska talande jengin suosiossa. Esim "Beefeater" ketjun omistava leski asuu siellä. Lienet syönyt Patayalla ko paikassa?

Siisteintä seutua Thaimaassa!

Eilen illalla pimeässä teimme Lake Map Prachan ympäri lenkin, 11km, ja sekin nasta juttu.

Muuta pois Buriramin tylsistä pusikoista Siam Country Club'in Golf Course'n luukkuun kun/jos kerran on hilloa jemmassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5593
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      3045
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2896
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      629
      2144
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      149
      2012
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1402
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1385
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1168
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1116
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1087
    Aihe