En tiijä, mikäköhän siinä oikein on se olennainen kysymys muu kun ahneus, kun yrittäjillä on niin kova himo kerätä vaan ja ainoastaan rahaa ja työntekijä jätetään tavallaan nuolemaan näppejään pienellä palkalla????
Kokoomuksen ja sen perseennnuolijoiden siis (hallituken) tyhmyys ?
9
618
Vastaukset
- Anonyymi
Ahneus.
- Anonyymi
Tottakai jokainen joka yrityksen perustaa haluaa että yritys kannattaa ja kasvaa. Näin myös työntekijöiden määrä kasvaa yrityksen kasvaessa. Kyllä Suonessa ay-liike pitää huolen siitä että työntekijät pärjää ja pysyvät leivässä.
Nytkin hallitus nostaa palkkoja kun verotus kevenee. Minä oon timpuri ja pärjään todella hyvin. Vasta laitoin parivuotta vanhan Mesen ja 160 neliön Ok talo järven rannassa. Repikää työtävieroksuvet vihervassarit siitä huumoria- Anonyymi
Mistä lähtien hallitus on nostanut palkkoja, minä olen ollut sellaisessa luulossa, että työnantaja ne palkat nostaa jos on nostaakseen???????????
Sulla vähän jälkeen jääneet ansiot.
Täällä Tampereella timpuri tienaa 40€/h ja vuosiansiot ovat n,85000€/vuosi.
Olisivat korkeammatkin mutta lomautuksia tulee vuodessa muutamia viikkoja.
Mulla asunto Tammelan torin kupeessa, 3h ja keittiö hinta 400000€ .
Uusi asunto, asunut puoli vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä lähtien hallitus on nostanut palkkoja, minä olen ollut sellaisessa luulossa, että työnantaja ne palkat nostaa jos on nostaakseen???????????
Sulla vähän jälkeen jääneet ansiot.
Täällä Tampereella timpuri tienaa 40€/h ja vuosiansiot ovat n,85000€/vuosi.
Olisivat korkeammatkin mutta lomautuksia tulee vuodessa muutamia viikkoja.
Mulla asunto Tammelan torin kupeessa, 3h ja keittiö hinta 400000€ .
Uusi asunto, asunut puoli vuotta.Kato, kun sinäkin nyt ensivuoden alusta maksat vähemmän veroja niin sinun palkasta jää enemmän rahaa puhtaana käteen, eli sinun käteen jäävä palkka nousee. Siis sinulla on hieman enemmän rahaa käytettävissä kulutukseen/ostosten tekemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato, kun sinäkin nyt ensivuoden alusta maksat vähemmän veroja niin sinun palkasta jää enemmän rahaa puhtaana käteen, eli sinun käteen jäävä palkka nousee. Siis sinulla on hieman enemmän rahaa käytettävissä kulutukseen/ostosten tekemiseen.
Niin, nimellisesti mutta muiden verojen ja hintojen nousu leikkaa tämän ilon ja miinukselle jää tulos.
Kokonaisuus ratkaisee.
Lueskeleppa mitä kaikkea nostetaan vuoden vaihteessa.
- Anonyymi
Tottakai yrittäjä pyrkii maximoimaqn voiton ja turha kenenkään kitistä; jokaisella on mahdollisuus alkaa yrittäjäksi. Nykyisin toiminimen perustaminen on tehty helpoksi, ilmoitus vaan kaupparekisteriin ja alat hommiin ja jätät yrittäjien kadehtimisen. Ei se yrittäjän qrki mitään helppoa ole mutta kun työaika on 24/7 niin hyvin leivässä pysyy.
- Anonyymi
Eihän heitä muuten yrittäjiksi mainittaisikkaan.
- Anonyymi
Onko Puolangan persut kokoomuksen perseennuolijoita?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1122546- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631732- 561727
- 1641651
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581526Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207