Hoitaako lomittaja hevosen, jos tulee tialle hoitamaan lehmät+ Entä kissa tai koira, navetassa olevat kanit?
Hevosetn hoito
19
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Munki hevoset pittää hoitaa. Asun helsingissä.
- Anonyymi
Harraste- eläimet ei periaatteessa kuulu lomittajan hoidettavaksi. Jos hevonen on maatilan toimintaan liittyvä, silloin se kuuluu lomituksen piikkiin. Yleensä nuo on sopimuskysymyksiä, ja vähän riippuu myös, minkä verran niihin menee aikaa. Kaikki lomittajat ei myöskään ole tottuneet käsittelemään hevosia, enkä sellaiselle kyllä hevosta hoidettavaksi jättäisi. Itsellä on on vuosien saatossa ollut joskus hevosia, ja aina ollut kissöoja ja koiria. Ainut mitä lomittajat on tehnyt, on ollut navettakissoille kuivamuonan antaminen, sekin suoraan ylähyllyltä alla olevaan kuppiin, vienyt aikaa max. minuutin päivässä. Kissat katsotaan navetalla biologiseksi hiirentorjuntajärjestelmäksi.
- Anonyymi
Kyllä kissalle olen maidon ja ruuan antanut kun on niin kysyvänä katsonut ja naukunut nälissään . . sitäpaitsi kylläisenä on hyvä pyydystää hiirijä.
- Anonyymi
Jossain paimenkirjeessä oli että,lemmikki eläinten hoito,ei kuulu lomittajan töihin.
- Anonyymi
Mut kuka sit hoitaa mun hepan kun en itse osaa? Olen helsinkiläinen.
- Anonyymi
Niin ja ainakaan,se ei saa olla työajan ylityksen syy........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kuka sit hoitaa mun hepan kun en itse osaa? Olen helsinkiläinen.
Ja sun hevosesta tehdään makkaraa....
- Anonyymi
Sen mitä niitä koneja mulle lomitustöissä vastaan tuli,niin ei niihin tarvinnut puuttua,niille yleensä löytyi jotain pimuja,niitä hoitamaan.
Toisaalta jotkut pelkäs että,ne on makkarana,kun palaavat reissusta,niin ei jättäneet niitä haltuuni. - Anonyymi
Mihin hevoseen kytketään nivelaksli?
- Anonyymi
nivelakseli
- Anonyymi
Onko haettu hevonen karhin eteen
- Anonyymi
Onko "Medwurst" hyvä nimi hevoselle?
- Anonyymi
🤬🤷🤨
- Anonyymi
Ei tarvi.Hommatkoon hoitajan.
- Anonyymi
Mites se kaakki,joko se on laitettu makkaraksi?
- Anonyymi
Oon ite ainaki hoitanut hevosetkin lomituksen aikana lehmien lisäksi.
- Anonyymi
No se ehkä vähän riippuu määrästäkin. Naapurilla oli loppuaikana 20 lehmää ja 10 hevosta, ei niitä enää ihan siinä sivussa hoideta.
- Anonyymi
..rkule,hoitakoon hevosensa se,joka sen on hommannutkin.
- Anonyymi
Oon hoitanut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758