Saavat aivan liikaa, koska nyt nousi eläkkeetkin usealla %:lla, näin me halutaan Vihreissä, terveisin Harjanne, kansanedustajanne.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009948352.html
Suurituloisia eläkeläisiä (1125 euroa/kk) olis verotettava rankasti
49
464
Vastaukset
- Anonyymi
Sirola-opistossa on menneet vissiin vanhat ruplan ja euron muuntotaulukot sekaisin. Tämä tapaus osoittanee, että tiedon ymmärtämisellä on sittenkin merkitystä.
- Anonyymi
Lähtee työläiseltäkin veroa tuollaisesta palkasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkeläiset ovat Suomen suurin sosiaalitukien nauttijaryhmä. Todella kalliita sosiaalipummeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin myös eläkkeistä
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Jumankekka että nämä vihreät on todella to... porukkaa.
- Anonyymi
Olen vihreä enkä tajua tuota to... sanaa. Mikä se on? Touhukasta? Toiveikasta?
- Anonyymi
Natsihallitus vihaa nuorisoa ja maksattaa eläkkeet tulevilla sukupolvilla.
- Anonyymi
Minäkin vihaan nuorisoa.
- Anonyymi
Kelläs ne sitten pitäisi maksattaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelläs ne sitten pitäisi maksattaa?
Mä olen itse tienannut eläkkeeni. Ei niitä kukaan muu maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen itse tienannut eläkkeeni. Ei niitä kukaan muu maksa.
Sinä olet hyvä osainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet hyvä osainen
Ahne rosvo se on. On laskettu että nykyiset eläkeläiset saavat maksamillaan eläkemaksuilla eurolla neljä euroa eläkettä kun nykynuorison suhdeluku on 0,7.
Ovat pirulaiset ahne sukupolvi ja nyt ei muka edes osallistuta säästötalkoisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahne rosvo se on. On laskettu että nykyiset eläkeläiset saavat maksamillaan eläkemaksuilla eurolla neljä euroa eläkettä kun nykynuorison suhdeluku on 0,7.
Ovat pirulaiset ahne sukupolvi ja nyt ei muka edes osallistuta säästötalkoisiin.Suhdeluku muuttuu sitten nykyisilläkin nuorilla, kun työmittarissa on 40-50 vuotta työhistoriaa. Taitettu indeksi myös vaikutti sen, että ennen viime vuodenvaihdetta ei koskaan tullut eläkkeisiin mitään korotuksia, vaikka opiskelijatkin saivat. Valtiovalta kokee nyt vastuuta nuorista. Siksi heille annetaan mahdollisuus alkaa elättämään itseään mahdollisimman pian työtä tekemällä. Onko se huono asia.
- Anonyymi
Vihreiden linjan mukaan pitkän uran tehneiltä eläkeläisiltä on vietävä rahat ja ne on sitten lapioitava niille, jotka eivät ole töitä tehneet...
- Anonyymi
Onneksi tuli nyt vahingossa esille ennen pressan vaaleja. Eikös vihreilläkin ole siellä joku ehdokas.
- Anonyymi
Valtiovarainministeripuolue perussuomalaiset leikkaa mieluummin vähäosaisilta ja ottaa tänä vuonna 11 miljardia euroa lisää velkaa, jotta hyvä osaosaisten verotusta voidaan keventää. Onko tämä oikein?
- Anonyymi
Natsipuolueella on natsipuolueen moraali.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsipuolueella on natsipuolueen moraali.
Eli ei moraalia laisinkaan.
Samaan ansaan lankesi itse Nietzsche, hyljättyään Jumalan nihilismin korvikkeena, langeten itse nihilismin suohon, josta hän ei päässyt ylös edes natsien omaksumalla yli-ihmisen idealla.
Nihilisti löytää lohdun maailmanahdistukseensa asettumalla Jumalaksi Jumalan paikalle, jolloin hänen moraalin kaipuunsa, sen täyttää hän itse, uskoen olevansa moraalin maanpäällinen ilmentymä, vailla moraalia. - Anonyymi
Ei taida leikata, vaan antaa ihmisille mahdollisuuden elättää itsensä omalla työllään ja näin valita oikeudenmukaisesti omaa panostaan vastaavan elintason.
- Anonyymi
Onhan tuo aika iso summa siitä hyvästä ettei tee mitään.
- Anonyymi
Mieti sitä olen tehnyt pienestä pitäen töitä. Eläke karttui vasta 25 v. Olen varmasti tienannut oman eläkkeeni. Myös olen synnyttänyt 4 lasta joista kaikki on työelämässä . Välillä tarttis miettiä mitä kirjoittaa. Tulen kyllä vihaiseksi näitä lukiessa.
- Anonyymi
Terveys meni töissä. Ei kannata olla katkera. Hoida sinä oma osuus eläkkeestä. Pidä palopuheesi jossain muualla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti sitä olen tehnyt pienestä pitäen töitä. Eläke karttui vasta 25 v. Olen varmasti tienannut oman eläkkeeni. Myös olen synnyttänyt 4 lasta joista kaikki on työelämässä . Välillä tarttis miettiä mitä kirjoittaa. Tulen kyllä vihaiseksi näitä lukiessa.
No laske yhteen kaikki palkasta maksamasi eläkemaksut ja vertaat sitä summaa sitten saamiisi eläkkeisiin niin voit laskea oletko itse tienannut eläkkeesi vai oletko ihan vaan yhteiskunnan elätti nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laske yhteen kaikki palkasta maksamasi eläkemaksut ja vertaat sitä summaa sitten saamiisi eläkkeisiin niin voit laskea oletko itse tienannut eläkkeesi vai oletko ihan vaan yhteiskunnan elätti nykyään.
Laskelmasi muuttuu aika paljon, kun huomioit myös työnantajieni maksaman osuuden ja eläkeyhtiön näille rahoille saamat sijoitustuotot. Kun huomioit lisäksi sen, että moni eläkeläinen ei ehdi eläkkeestään moniakaan vuosia nauttia, kun lähtö tulee ja summa jää kerryttämään korkoa sinullekin sitten aikanaan. Eikö sinustakin lopulta ole tyhmää kadehtia työuransa tehneen ihmisen eläkettä. Ylärajan toki eläkkeille voisi määrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laskelmasi muuttuu aika paljon, kun huomioit myös työnantajieni maksaman osuuden ja eläkeyhtiön näille rahoille saamat sijoitustuotot. Kun huomioit lisäksi sen, että moni eläkeläinen ei ehdi eläkkeestään moniakaan vuosia nauttia, kun lähtö tulee ja summa jää kerryttämään korkoa sinullekin sitten aikanaan. Eikö sinustakin lopulta ole tyhmää kadehtia työuransa tehneen ihmisen eläkettä. Ylärajan toki eläkkeille voisi määrittää.
En kadehdi mutta minua harmittaa kun eläkeläiset väittävät tienanneensa oman eläkkeensä vaikka yhteiskunta sen useimmilla maksaa. Et esittänyt nyt laskelmiasi sinäkään.
Yhteiskunta on toki näin päättänyt tehdä ja sitä en vastusta onhan se hyvä asia.
Monilla ihmisillä on harhaluuloja asian suhteen siksi haluan sivistää heitä.
Toki jos kuolee vuoden sisään siitä kun jää eläkkeelle niin silloin ei voi vielä syyttää sosiaalipummiksi se on totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 lasta. Onko löysä toosa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettä sinun kommentti liittyy eläkkeeseen? Taidat ajatella alapään kautta. Onko aivosi tipahtanut sinne?? Sairas olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit laskea.minä nautin joka kuukausi maksetusta eläkkeestä enkä tunne olevani luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä voit laskea.minä nautin joka kuukausi maksetusta eläkkeestä enkä tunne olevani luuseri.
Ei sossupummit osaa koskaan hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitettava saavutus kaikin puolin. Tulee oma äitini mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sossupummit osaa koskaan hävetä.
En käy sossussa . Voit olla hiljaa länkyttäjä. Ei minulla ole mitään hävettävää. Sinun sietäsi hävetä. Itkijä
- Anonyymi
Ensiasunnon ostajien varallisuusvero on tulonsiirto nuorilta ahneille suurille ikäluokille.
- Anonyymi
Lähde maasta jos pystyt ei näihin elinkustannuksiin kannata tyytyä ja kuvitella että se on normaalia ei se ole.
- Anonyymi
Ei sitä olisi kannattanut poistaa. Hakeudu politiikkaan ja aja muiden nuorten kanssa kaikki veroa verolle ” perusteettomat maksut pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä olisi kannattanut poistaa. Hakeudu politiikkaan ja aja muiden nuorten kanssa kaikki veroa verolle ” perusteettomat maksut pois.
Voinko samalla leikata eläkettäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko samalla leikata eläkettäsi?
Eipä siinä ole leikkaamista, mutta poista ensimmäiseksi kiinteistövero, perintövero ja sähkövero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siinä ole leikkaamista, mutta poista ensimmäiseksi kiinteistövero, perintövero ja sähkövero.
Kyllä leikkaan sillä kaikkien on osallistuttava säästötalkoisiin. Helppo sinun on tehdä noita leikkaa muilta älä minulta listoja. Ahne mikä ahne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä leikkaan sillä kaikkien on osallistuttava säästötalkoisiin. Helppo sinun on tehdä noita leikkaa muilta älä minulta listoja. Ahne mikä ahne.
Miten voi leikata jos ei ole mistä leikata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi leikata jos ei ole mistä leikata.
Ei ole niin pientä eläkettä takuueläkkeen aikoina etteikö niistä vähän voisi leikata. Aika paljonkin voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkaa leikkaa, mutta sakset osuvat omiin näppeihisi, kun ei ole enää mitään terien välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole niin pientä eläkettä takuueläkkeen aikoina etteikö niistä vähän voisi leikata. Aika paljonkin voi.
Hyvä jos sinulla on mistä leikata. Minulla ei ole leikattavaa .Oletko idiootti
- Anonyymi
Ikinuori pro-opiskelija Atte aiheuttaa töräytyksillään äänien siirtymän Haavistolta Stubbille tulevissa pressan vaaleissa.
Oppositiossa lopun uransa- Anonyymi
Aaltola hiillostetaan sopimalla etukäteen myöhemmistä hyvä veli paikoista pois kisasta. Onnea Stubbille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaltola hiillostetaan sopimalla etukäteen myöhemmistä hyvä veli paikoista pois kisasta. Onnea Stubbille.
Aaltola nolaa Kokoomuksen. Puolue ei halua omaa Väyrystä.
- Anonyymi
Ensin kannabiksen laillistaminen, nyt eläkeläisten verojen korotus, mitähän nämä vihteät vielä keksii. Onkohan ka..... tehnyt tehtävänsä.
- Anonyymi
Hyviä nostoja, mutta kaikki viime hallituksessa kansalle kalliit hölmöilyt tulevat lisäksi.
- Anonyymi
Sote-johtajat vie kaikki rahat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875