Olis tuhannen taalan paikka saada Jari Sillanpää laulamaan Kuhmo talolle ennen joulua! Näyttää siltä että monissa paikoissa hänen keikat peruttu. Julkisuudessa olleet ikävät asiat eivät vähennä hänen arvoaan laulajana.
Joulukonsertti
25
982
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvä provo aloitus!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lasten konsertti
- Anonyymi
Jos sen on pakko olla huijari niin kyllä etustaja polovinen luikauttaa jonkun virren
- Anonyymi
Olin pari vuotta sitten Jari Sillanpäätä joulukonsertissa ja oli kyllä hyvä, kyllä Jari osaa laulaa ja ottaa yleisön hienosti mukaan ,harmi että menneet tapahtumat tulevat seuraamaan häntä aina.
- Anonyymi
Joo jartsa ottaa lapset ihanasti mukaan
- Anonyymi
Kuitenkin joulun sanomaan kuuluu anteeksi anto. Voisihan sen rajat K18 konsertiksi niin ei tulisi jälkipuheita.
- Anonyymi
Eioo kuhmossa tarpeeks piriä jartsalle
- Anonyymi
On täällä, taitaa vain olla vähän liian paljon jatkettua kun kuhmon nistit ei kestä puhtaampaa tavaraa
- Anonyymi
Jartsa saattaisi toivoa lapsille suunnattua konserttia
- Anonyymi
Oikea paikka on kirkko Jarin konsertille.
- Anonyymi
Oikea paikka on linna Jarin konsertille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnaan asumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvinen mukaan tutustumaan paikkoihin.
- Anonyymi
Polvinen puhumaan samaan tilaisuuteen, persut vaipuvat nirvanaan kun messiaan näkevät.
Lähtee vitutuksen puna kerralla naamalta. - Anonyymi
Toivottavasti tajuu muuttaa maasta.
- Anonyymi
Åke
- Anonyymi
Ennen ostettiin piriä sillan alta, nykyään sillanpäältä
- Anonyymi
Olisipa ihanaa saada jari kuhmoon. Lapset voisivat ottaa jarisedän kanssa yhteiskuvia
- Anonyymi
Itse pidän Jarin tulkitsemasta " varpunen jouluaamuna".
- Anonyymi
Jari seuraaa jeesusta,
- Anonyymi
Jarilla on puhtaat jauhot pussissa
- Anonyymi
Joo, toinen rikolinen Polvinen kaveriksi.
Siinä tuomitut luikauttasivat virsiä yhdessä ja jonkin Joululaulunkin. - Anonyymi
Jari konserttiin ja pakottaja Roope Salminen juontamaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764