Olen kokeillut useita Firefox ja Chrome selaimen lisäosia joiden pitäisi estää kuvat tai mainokset. Esimerkiksi Ylen sivuilla kuvat kuitenkin näkyy vaikka nämä lisäosat ovat toiminnassa.
Ainoastaan Chromen asetuksista löytyvä "älä salli käyttää JavaScriptiä" estää Ylen sivujen kuvien näkymisen.
Löytyykö lisäosista mitään tehokasta kuvien/mainosten estäjää?
Kuvien ja mainosten estäminen
9
233
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kuvia erityisemmin blokkaillut, mutta NoScript/uBlock Origin yhdistelmällä on ainakin mainokset ja muu humpuuki pysynyt loitolla.
Joskus 1990-luvulla taisi nettiselaimissa olla itsessän mahdollisuus estää kuvien latautuminen. Silloin kun oli yhteysnopeudetkin vain murto-osa siitä mitä nykyään.- Anonyymi
Ylen sivulta saa blokattua kuvat lisäämällä mainosblokkeriin oman filtterin:
https://images.cdn.yle.fi/image/* - Anonyymi
K-o-l-l-i-m-a-a-t-t-o-r-i on WAJAKKI!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18070193L
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Minä käytän yhdistelmää AdBlock Plus ja uBlock Origin. Omia suodattimia pitää joskus lisäillä, mutta muuten on saanut olla rauhassa mainoksilta. Lisäksi on käytössä jokin videoiden automaattisen toiston estin - vai oliko se firefoxin ominaisuus?
- Anonyymi
Aika erikoinen tapa pitää kahta samaa asiaa (blacklistausta) tekevää blokkeria yhtä aikaa käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika erikoinen tapa pitää kahta samaa asiaa (blacklistausta) tekevää blokkeria yhtä aikaa käytössä.
Kolli on omituinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolli on omituinen!
Kaksi automaattisesti päivittyvää listaa on parempi kuin yksi - ei pääse livahtamaan mainoksia läpi. Toisaalta jos mainos osaa kiertää blokkerin tehdään siitä virheraportti listan ylläpitäjälle ja soitetaan mainoksen omistajalle että liike on boikotissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi automaattisesti päivittyvää listaa on parempi kuin yksi - ei pääse livahtamaan mainoksia läpi. Toisaalta jos mainos osaa kiertää blokkerin tehdään siitä virheraportti listan ylläpitäjälle ja soitetaan mainoksen omistajalle että liike on boikotissa!
Olet harvinaisen tyhmä, huh hu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079113
- 936900
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345661Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665373- 553581
- 503405
- 513202
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563079- 562972