Etsin paraikaa hyvää palveluntarjoajaa nettisivuilleni ja halpaa sellaista. Olisiko kellään ehdotuksia/omia kokemuksia palveluntarjoajista?
Paras palvelutarjoaja?
8
862
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vaatimuksia kotisivutilalta ? Riittääkö PHP / mariaDB / mailipalvelu, kuinka paljon tilaa nettisivusi tarvitsevat ?
- Anonyymi
Riippuu ihan mitä haluut, jos haluut vaan tehdä jotkut simppelit kotisivut niks naks etkä haluu sinne mitään toiminnallisuutta nii joku Wix vois olla hyvä? Sit taas jos haluut Wordpressiä, nii itse ottaisin Tietokettu.netin webhotellin ja nasauttaisin sen sinne tulil. Kannattaa varmaa sit sun tilantees perehtyy, et onks Wordpress vai Wix sun juttu.
- Anonyymi
Miten olis tällainen... https://profreehost.com/
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt https://nordichost.fi/ tehokkaat on webhotellit ja tilaa tarpeeksi.
- Anonyymi00007
Itellä kokemusta Hostaanista ja Tietoketusta. Kummatki toimii ja hyvin pelannu ku oon asiakkaille verkkosivuja tehny. Tietokettu on ainaki vähä halvempi, mut ei niissä merkittävää eroo oo.
- Anonyymi00008
- Anonyymi00009
hyi vit
- Anonyymi00010
Googlesta olevien arvostelujen perusteella kusetuslafka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38879Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17523Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502