Etsin paraikaa hyvää palveluntarjoajaa nettisivuilleni ja halpaa sellaista. Olisiko kellään ehdotuksia/omia kokemuksia palveluntarjoajista?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Mitä vaatimuksia kotisivutilalta ? Riittääkö PHP / mariaDB / mailipalvelu, kuinka paljon tilaa nettisivusi tarvitsevat ?
- Anonyymi
Riippuu ihan mitä haluut, jos haluut vaan tehdä jotkut simppelit kotisivut niks naks etkä haluu sinne mitään toiminnallisuutta nii joku Wix vois olla hyvä? Sit taas jos haluut Wordpressiä, nii itse ottaisin Tietokettu.netin webhotellin ja nasauttaisin sen sinne tulil. Kannattaa varmaa sit sun tilantees perehtyy, et onks Wordpress vai Wix sun juttu.
- Anonyymi
Miten olis tällainen... https://profreehost.com/
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt https://nordichost.fi/ tehokkaat on webhotellit ja tilaa tarpeeksi.
- Anonyymi00007
Itellä kokemusta Hostaanista ja Tietoketusta. Kummatki toimii ja hyvin pelannu ku oon asiakkaille verkkosivuja tehny. Tietokettu on ainaki vähä halvempi, mut ei niissä merkittävää eroo oo.
- Anonyymi00008
- Anonyymi00009
hyi vit
- Anonyymi00010
Googlesta olevien arvostelujen perusteella kusetuslafka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405