Etsin paraikaa hyvää palveluntarjoajaa nettisivuilleni ja halpaa sellaista. Olisiko kellään ehdotuksia/omia kokemuksia palveluntarjoajista?
Paras palvelutarjoaja?
8
836
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vaatimuksia kotisivutilalta ? Riittääkö PHP / mariaDB / mailipalvelu, kuinka paljon tilaa nettisivusi tarvitsevat ?
- Anonyymi
Riippuu ihan mitä haluut, jos haluut vaan tehdä jotkut simppelit kotisivut niks naks etkä haluu sinne mitään toiminnallisuutta nii joku Wix vois olla hyvä? Sit taas jos haluut Wordpressiä, nii itse ottaisin Tietokettu.netin webhotellin ja nasauttaisin sen sinne tulil. Kannattaa varmaa sit sun tilantees perehtyy, et onks Wordpress vai Wix sun juttu.
- Anonyymi
Miten olis tällainen... https://profreehost.com/
- Anonyymi
Itse olen käyttänyt https://nordichost.fi/ tehokkaat on webhotellit ja tilaa tarpeeksi.
- Anonyymi00007
Itellä kokemusta Hostaanista ja Tietoketusta. Kummatki toimii ja hyvin pelannu ku oon asiakkaille verkkosivuja tehny. Tietokettu on ainaki vähä halvempi, mut ei niissä merkittävää eroo oo.
- Anonyymi00008
- Anonyymi00009
hyi vit
- Anonyymi00010
Googlesta olevien arvostelujen perusteella kusetuslafka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233091Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712073Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1011873Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151309Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076