Miksi ne ovat nykyisin kaupassa niin huonoja,kalaa ei juuri ollenkaan ja kuori kovaa mautonta kaarnaaa?
Kalakukon alennustila
26
769
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa.
Pidän kyllä kalakukosta. Ostan aina joskus lidlistä, eniten fanitan muikkukukkoa, mutta lohikukkokin on jees- . En tiedä,millasia kukkojen pitäis olla, mun mielestä kaupan kukot on ihan hyviä .Oikeestaan ainoo,mistä narisisin, on läskin vähyys. Se voi kyllä johtua nykyisestä lihanjalostuksesta, sioissa ei nykyisin ole paljoakaan läskiä.
Pitää kehua säilykekukkoja. Niitä saa isommista kaupoista ja ainakin varustelekasta. En muista valmistajaa, mutta tosi hyvää kamaa. Lisäks sopeva kertasatsi välipalaksi. Ihmeen hyvä säilyke.
Kuorista en muuta osaa sanoa, käsittääkseni net tehty rukiista ja aika samanlaisia olleet. Mutta niiten makuun ja rakenteeseenkin vaikuttaa sisältö. Oletan, jos olisi enenpi läskiä, maku ois vieläkin parempi.
Älä syytä kauppaa, jos kukkojen laatu ei tyydytä. Ongelma mun mielestä läskin puutteessa ja se johtuu siitä ihmiset haluu vähäläskistä lihaa. Kunnon läskisoosisikaa ei kai edes kukaan kasvata enää.
=DW=- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18070708x
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18070708x
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞Ei maistu tuo.
- Anonyymi
Lidlin muikkukukko on ihan hyvää. Harvemmin on ahvenkukkoa.
Lohikukko on vaisu maultaan. Läskiähän ei siinä kai ole ollenkaan.
Kuori ei minusta ole liian kova.
Alkuperäistä kukkoa ei kannata ollenkaan verratakaan teollisuustuotteisiin.
Patakukko on helppo itsekin tehdä. Ohjeita on netissä.
Kalaa ja läsää kerroksina pataan ja uuniin.
Reissumies käy rukiiseksi jos leipää siihen kaipaa. - Anonyymi
Pitää paikkansa sika on sitä mitä sille on syötetty.
- Anonyymi
Lidlin joensuulainen ahvenkukko oli kyllä pettymys , jauhettua ahventa vähänlaisesti.
Korvikekukon voi tehdä itse kotona muikkuja ja pekonisiivuja päälle kahden leivänlätyskän väliin- Anonyymi
Ruisleipää, voita, päälle paistettuja muikkuja ja / tai esim. keitetyn perunan siivuja.
Ruisleipää, voita ja päälle lanttulaatikkoa = lanttukukko.
- Anonyymi
Minä heitän uunipellille muikkuja ja siansivua sekasin tunniksi pariksi paistumaan.
Kyl on hyvää.- Anonyymi
Minä paistan niitä jauhoissa pyöritettyinä, voissa paistinpannulla.
- Anonyymi
Eikös muikut kuivu käppyröiksi?
- Anonyymi
Tein nuorena rouvana perheelle itse. Kun en jaksanut olla huolellinen ruispinnan sulkemisessa, tein koko höskän rautapataan. Vaikka kuori olisi mennyt rikki, uuni ei olisi sotkeentunut. Taikinana käytin karjalanpiirakkataikinaa. 2dl, ruisjauhoja, 1 dl vehnäjauhoja, 1 dl vettä ja 1tl suolaa. Vaivaa tiiviiksi taikinaksi ja kaulimella levy. En tiedä vieläkö kaupasta saa siansivuviipaleita. Paistoin ihan normaalisti tunnin verran sähköuunissa, en siis hauduttanut tuntikaupalla.
- Anonyymi
Tutavani osti kalakukon jostain liikestäItä helsinki. Sanoi oli hirveän makuinen ja sai siitä ripulin.Köyhänä miehenä ei raskinut hetää hintavaa pientä kakaukkoa pio Jäteisin.Söi sairastui vatsatautiin.
- Anonyymi
Viimeksi söin Lidlin muikkukukon, ei ollut häävi, pitää kai alkaa itse värkkäämään.
- Anonyymi
Hain tänään Lidlistä kaksi ahvenkukkoa, puolikkaan söin jo.
En moiti. - Anonyymi
Partasen kukot Kuopiosta ovat perinteisiä kalakukkoja.
- Anonyymi
Edes kiviuunissa paistettu ahvenkukko ei ollut mun poikavuosien herkkujaan. Siihen äiti laittoi possunsiivua reilusti mukaan, mut siltikään.
Isoduuni oi perata ne pikkuahvenet, katiskalla saadut
Jauhotettuina ja paistettuna parhaat.
Meidän perheen paras ahven oli pienestä lammesta velipojan saama 1050 grammainen köriläs. Katiskaan oli uinut.
Savustettuna se olisi ollut huippua, mutta äitimme oli enemmän kalakeittokokki - Anonyymi
heikot leukalihakset huonot hampaat, eikä sokeri sula enää suussa
- Anonyymi
Kohta voi taas tehdä lumiukkoja.
- Anonyymi
Ahvenkukossa kuori on hiivaleipäjauhoista ja tuote todella huono jos on kunnon kalakukko kuori on ruista ja sian kylkeä riittävästi kalaa myös unohtamatta suolaa.tuoteseloste senverran kookkaampi että näkee lukea ilman suurennuslasia.
- Anonyymi
Ei ole kukot enää entisellään. Ei.
- Anonyymi
Ei sellaista eläintä olekaan kuin "kalakukko"!
Kuuluu samaan sarjaan kuin muutkin tarueläimet: Sikanauta, kissakala, aapiskukko, sotilasmuurahainen, yksisarvinen, sahapukki, sähköjänis, muurahaiskarhu ja Kraken...
- Anonyymi
Eipä täällä kaupoissa näy kalakukkoa, ei osaa sanoa asiasta.
- Anonyymi
Ja silti aika kalliita.
- Anonyymi
OLikohan Sirkan leipomo tai joku uskasltaa valmistaa hiipaleipäkuorisena. On härskiä. Maistuu läpi ja ei rukiista tietoakaan. Tuo on harhaoppisin, minkä tiedän. Josikus ainakin m yytiin Turun silakkamarkkinoilla.
- Anonyymi
Kukot kärsineet alennustilasta jo kauan, on aika aikaa ajanut ohi.
- Anonyymi
Itse aikoinaan tein kotona kalakukkoa, mutta ihan omalla reseptilläni, en savolaisen, pitkän kaavan mukaan. Ihan hyvää tuli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271924
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001670Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561276Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?631192Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31998Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44862Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798