Mikä on skibidi toilet?

TikTokissa trendaa skibidi toilet. Tietääkö joku mikä se on?
436376
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 43

Vanhimmat

Vessanpönttöjä jotka sotii kameroiden ja kaijuttimien ja televisioiden kanssa

Äänestä

Prr skibidmandmadamdamn yes eys s yes skibid dipidi bdii dbii skibebi dmamd dmad sej jes madm

Äänestä

skibidi toilet on jäätävän aivo vamman sekä syövän aiheuttama paska trendi jonka takia kaikki lapset ovat pilalla

Äänestä
  • ihan totta :D

Äänestä

• Se on juuri näin

Äänestä

• Ei TODELLAKAAN ole.

Äänestä

joo katsoin lapseni kannsa tätä ja birgitta mummoni huusi ja sai sydän kohtauksen kun eläinten kiveksiä liikkui näytöllä

Äänestä

Bruh pelaatteko Forttia

Äänestä
  • Todellakin

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Todellakin

Mä alotin chpter 4 bruh

Äänestä

• Miten muka liittyy asiaan

Äänestä

minä aloitin season 7

Äänestä

No mä aloitin chapter 3 season 1

Äänestä

maailman paskin sarja joka tuhoaa lasten aivosolut!!!

Äänestä
  • Ei tuhoa. Se on hyvä sarja

Äänestä

Ei kun se parantaa lapset että ne laulaa brrr skibidi dop dop yes yes skibidy tapuled ni ni

Äänestä
  • juuri näin

Äänestä

Lapseni kuoli ja sai aivohaovauksen

Äänestä

poista paska lankasi

Äänestä
  • Hanki elämä koska sä oot tyhäm

Äänestä

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Hanki elämä koska sä oot tyhäm

Ite oot T. 🐾Eräs therian🐾

Äänestä

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Ite oot T. 🐾Eräs therian🐾

HEI SE JOKA ALOITTI TÄSSÄ NUSSIMISEN OLI SUN PASKAT NALKUTUS KOMMENTTI. NYT TÄSSÖ MENNÄÄN VAAN TUNTEISSA JA SUN MIELESTÄ OISIT JOLLAKIN HELVETIN KORKEAMMALLA TASOLLA KU MINÄ, OOT VITUN NARSISTI, EN ALA ANTAMAAN MITÄÄN PAHOTTELIOITA SUN LAUSEELLE KU SÄ OLET TÄÄLLÄ VITTUPÄÄKSI KOMMENTOINUT, TOTU SIIHEN ETTÄ SUN KOMMENTILLA ON SEURAUKSIA , POISTA PASKA LANKASI

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

HEI SE JOKA ALOITTI TÄSSÄ NUSSIMISEN OLI SUN PASKAT NALKUTUS KOMMENTTI. NYT TÄSSÖ MENNÄÄN VAAN TUNTEISSA JA SUN MIELESTÄ OISIT JOLLAKIN HELVETIN KORKEAMMALLA TASOLLA KU MINÄ, OOT VITUN NARSISTI, EN ALA ANTAMAAN MITÄÄN PAHOTTELIOITA SUN LAUSEELLE KU SÄ OLET TÄÄLLÄ VITTUPÄÄKSI KOMMENTOINUT, TOTU SIIHEN ETTÄ SUN KOMMENTILLA ON SEURAUKSIA , POISTA PASKA LANKASI

Kamalaa ilkeää kielenkäyttöä. Ei saa kiroilla eikä haukkua!!!

Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Kamalaa ilkeää kielenkäyttöä. Ei saa kiroilla eikä haukkua!!!

olen samaa mieltä kuin sinä

Äänestä

Ni hanki elämä säki räkäne nulikka

Äänestä

Homot

Äänestä

Kysyppäs äidiltäsi ku nähtiin yöllä

Äänestä
  • Ette nähny T. 🐾 Eräs therian 🐾

Äänestä

Skibidi toilet🚽💩 on hyvä laulu sen löytää ainakin spotifysta ja YouTubesta kuvassa näkyy vessan pönttö, josta nousee ihmisen pää.

Äänestä

Oli pa sisältö rikas keskustelu 🧐

Äänestä

SKIBIDI TOILET ON JÄRKYTTÄVÄN HAUSKA AIKUISILLE MUTTA TEKEE LAPSISTA PSYKOOTTISIA JA HAUSKOJA , BRR SKIBIDI DOP DOP DOP YES YES YES SKIBIDY TAPULED NEEP NEEP

Äänestä

tilaa sellainen kanava kuin skibidi962

Äänestä

ENTÄ JOS EN

Äänestä

Ihme että tuli kova riita ku puhuttiin skibidi toiletista

Äänestä

SKIBIDI TOILET ON INTERNET MEEMI/ILMIÖ. SEN JUONI ON TÄLLAINEN: KAUPUNGISSA ON VESSOJA JOISTA ILMESTYY PÄITÄ HE OVAT SKIBIDI TOILETTEJA. HEITÄ VASTASSA ON NIIN SANOTUT CAMERAMANIT JOILLA ON KAMERA PÄÄNÄ. NÄMÄ RYHMÄT SOTIVAT KESKENÄÄN. TÄSSÄ OLI MINULTA SAATAVA INFORMAATIO

1Äänestä

TEE PAREMPI

1Äänestä

Kai se on joku vessanpönttö jolla on pää

1Äänestä

ja sitte on tv man jolla on telkkari päässä ja laulaa burning birdídges ja kiroilee speakerman jossa on kajari ja laulaa everybody wants rule the world

1Äänestä

elikkä ninku tossako sze niinku on . se tärveli gen alphan gegadigedagon ja los pinquinos me la wan madagasgarin kanssa

1Äänestä

Huono videosarja YouTubessa missä vessanpöntöt taistelee.

1Äänestä
  • mun lapsi hokee skibidiä koko ajan

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

TikTokissa trendaa skibidi toilet. Tietääkö joku mikä se on?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu