Hei, onko teillä kokemuksia askelmittareista. Onko käytössänne ollut kännykän sovelluksia, vai ranneketavaraa. Pitäisi hankkia joku, kokeileen kännykän yhtä juttua, mutta tuli ihan tajuttomia tietoja, joten poistin sen.
Askelmittarit
8
476
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli ja käytin sitä jonkun aikaa.
Enää en käytä-
Siinä on myös kaikenmaailman mittareita, joita pitäisi katsoa sitten tietokoneelta, liian vaikeeta minulle.
Jos sinulla on älykänny, niin siinä on itsessään askelmittari. - Anonyymi
Miesystävällä on kännykässä. Laittaa sen lenkille tai sieneen lähtiessämme päälle, näyttää koko reitin, näyttää matkan määrän ja ajan. Voi olla että näyttää muutakin mutta mies ei niitä sitten vain katso. Ihan mukava se on.
Ongelma on minusta se että se ohjelma pitää olla koko ajan päällä. Olin kesällä 4-5 tunnin porukkaretkellä makkaranpaistoineen, heiltä jotka pitivät koko ajan päällä, meni akku loppuun. - Anonyymi
Askelmittaria ja tällaisia käyttävät liikuntakielteiset ihmiset jotta ne saadaan edes vähän liikkumaan
mittareita ei liikunnasta innostunut käytä - Anonyymi
Minulla on yksinkertainen pieni askelmittari jonka kiinnitän housun taskun suuhun ja laitan mittarin taskuun. hyvin on toiminut jo monen monta vuotta, patteria joutuu vaihtamaan silloin tällöin.
- Anonyymi
Heheh,,moottoripyörällä ajaessani askelmittari meni hulluksi,,tuli tolkuttomia lukemia.
Muuten kyllä fiksu vekotin, kelloon integroitu sekin, ja näyttää varmaan suunnilleen totta.
Tuollainen houkuttelee kävelemään lisää. - Anonyymi
Älypuhelinta ei ,joten ei sen teknikaa puhelimessa. Askelmitari Lidistä ostettu joskus,toimii.Pieni laite paterilla toimii. On housujen vyötärö kohta kiinniJotta on sempari talvi aikaan likumisessa ulkona .Keään ne askelee 12 000 Huonoilla säällä pakasilla,kuin räntä sateilla. Sempaa kun muten käpertyisin kotia sisään.Joten tarkoitaa ulos kävelee 2 tai 3 kertaa päivässä,sadakseen kyseisen lukeman.
- Anonyymi
Patteripellet huomatkaa
Askelpari sekunnissa 1,25 metriä
vauhti tunnissa 4,5 kilometriä
800 paria kilometri
Suositus, ei mittareita pattereita vaan päässälaskutaito
Osaatko laskea - vaikea - päässä likimain paljonko säästö kasvaa 5 prosentin korolla 8 vuodessa korkoa korolle?
Voin opettaa menetelmän mutta siis tärkeää on päässälaskutaito
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219