Malaysian lennon MH370 mysteerinen katoaminen - UFOt liittyvät asiaan

Anonyymi-ap

Linkissä mielenkiintoinen video joka käsittelee Malaysian lennon MH370 mysteeristä katoamista, sekä siihen liittyvää kahta vuodettua videoklippiä.

Katosiko kyseinen lentokone ufojen saattelemana?

https://www.youtube.com/watch?v=EoMiZ1D8bfo

14

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo onkin näköjään tuoreempi juttu kuin se minkä luin aiemmin ja siitä on jo vuosia.


    • Anonyymi

      Ihan varmasti juu :) Jeebus sentään, eikö teillä ole mitään lähdekritiikkiä?

      • Anonyymi

        Videolla on käyty tarkkaan tapausta läpi, myös lähteet paikkaansapitävyyttä on tulkittu datan perusteella. Katsoitko koko videon?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ufoja nähjiin myös Fukusimassa onnettomuuden aikoihin ja WTC: llä vuonna 2001. Tuo lentohan muutti kurssiaan ja siten lentäjä ilmeisestikin tehnyt joukkomurhan ja itsemurhan. Tuo oli kohujuttu mediassa silloin kun se tapahtui, koska ei ole tavallista, että sijaintitietoja hylystä ei saada. Nyt kun se ilmeisesti on löytynyt viidakosta, niin siitäpä ei sitten kerrotapa juuri mitään, tai ainakaan itse en ole nähnyt.

      • Anonyymi

        Selvä, eli matkustajakone tekee pakkolaskun viidakkoon, mutta jotenkin sen siivet ovat ehjät sen jäljiltä.


      • Anonyymi

        Ihan varmaan nähtiin :).

        Kun ainoa mitä omistaa on vasara, niin maailma on nauloja täynnä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, eli matkustajakone tekee pakkolaskun viidakkoon, mutta jotenkin sen siivet ovat ehjät sen jäljiltä.

        Eivät siivet täysi ehjiltä näytä. Pehmeämpää kasvustoa siinä kohdassa mihin on laskeutunut tai pudonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät siivet täysi ehjiltä näytä. Pehmeämpää kasvustoa siinä kohdassa mihin on laskeutunut tai pudonnut.

        Siis sen piti olla sademetsä, ei mikään niitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sen piti olla sademetsä, ei mikään niitty.

        Ja pakkolaskussa tuollainen kone auraisi itselleen hyvin selvän reitin viidakkoon, muuten kuin jos se tulee melkein pystysuorassa. Silloin siitä tosin ei jää paljoa muuta kuin kraateri.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaiken takana on nainen ja lampaan takana on paimen. Tässä maailmassa USA on useimmiten tuo paimen joka katsoo asiakseen puuttua kaikkeen mitä maailmassa tapahtuu. Haluaa suvereeniksi maailmanjohtajaksi.
      Koneessa istui kaikki aasialaiset uudenlaisen tietokonesirun patentinhaltijat, jotka olivat palaamassa konferenssista. Nokkimajärjestys meni sitten niin että heidän poistuttuaan kuvioista, vain USA:lle jäi kyseisen keksinnön patentti.
      Yleensä riittää kun tutkii minne raha menee.

      Follow the money. Sitten tiedät syyn kun katsot kuka hyötyi katoamisesta eniten.

      • Anonyymi

        Miksi USA:n hallinnolle jäisi patentti muuten kuin jos nämä keksijät itse ovat sellaisen heille luovuttaneet?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe