Hääkori hääyöksi?!?

Nanoel

Kertokaahan ideoita mitä voisin laittaa morsiamelle ja sulhaselle hääkoriin hotellihuoneeseen? Kuoharia, mansikoita, vaahtokarkkeja, viinirypäleitä....ja mitä muuta?!

17

7390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimoke05

      Tuohan kuulosti hyvältä :) Itse kaipaisin lisäksi ehkä patonkia, juustoja... Kaikenlasita, sekä suolaista että makeaa.

    • morsian0705

      Tarkoitatko illaksi/yöksi? Meillä tarjotaan häissä iltapalaa 23-24 aikaan. Eli minä en ainakaan jakaisi mitään kovin tuhtia enää hotellissa syödä. Ja alkoholiakin on tullut varmaan illan aikana nautittua ihan riittävästi. Eli kysäise hieman illan ohjelmsta. Ja kuuluuko majoitukseen aamiainen tms... Mä ehkä kaipaisin lähinnä kylmää tuoremehua. Vaahtokarkit ois ihan viimeinen vaihtoehto... Vaikea antaa vinkkejä, kun jokaisella on omat mieltymykset. Saisitko hääparin mieltymyksiä selvitettyä?

      • julia

        Yritä ennemmin selvittää hääparin OMIA mieltymyksiä. Täältä saat yhtä monta vastausta kun on mielipiteitäkin, mutta ne on kaikki vastaajien omia mieltymyksiä. Ja voi olla aivan erilaiset kuin hääparin. Itsellänikin jäisi vaahtokarkit, kermavaahdot yms ätläkät jutut syömättä. Samoin sulhasella. Tylsää niitä sitten roskiin mättää, kun toiset on nähneet vaivaa :( Samoin ruusun terälehdet ovat aika arveluttavia. Niistä irtoaa väriä ja tulee kamala sotku. Siivoa sitä sitten hääyönä/aamuna kun ois varmaan muutain tekemistä. Bed of roses kuulostaa romanttiselta...käytäntö on hieman toista...


    • varata

      myös reilusti juomista, virvokkeita, kivennäisvettä (?) ja kevennykseksi vaikka purkillinen valmista pursotettavaa kermavaahtoa ;). Ja jos kerran pääset etukäteen hotellihuoneeseen, voithan ripotella vuoteen päälle ruusun terälehtiä.

      • Nanoel

        En pääse sinne hotellihuoneeseen. Sittenhän olisin keksinyt vaikka mitä.... Ajattelin teettää hääparille nimetyt shampanjalasit niin oisko kivempi antaa ne jo kirkolla vai laittaa ne siihen hääkoriin? Ajattelin että ehkä ne säilyis paremmin ehjänä ku ne olis hotellihuoneessa!


      • Sulhanen 7/05
        Nanoel kirjoitti:

        En pääse sinne hotellihuoneeseen. Sittenhän olisin keksinyt vaikka mitä.... Ajattelin teettää hääparille nimetyt shampanjalasit niin oisko kivempi antaa ne jo kirkolla vai laittaa ne siihen hääkoriin? Ajattelin että ehkä ne säilyis paremmin ehjänä ku ne olis hotellihuoneessa!

        Hotelleilla ei ole lupaa päästää ulkopuolisia asukkaidensa huoneisiin, ilman asianomaisten lupaa. Tämä on faktaa: olen selvittänyt asian suoraan eräältä hotelliketjulta.

        Itse en halua ainakaan kaasojen/bestmanien taholta mitään jäyniä huoneeseemme hääyöksi, joten siitä syystä em. selvitykset. Kyseiset henkilöt ovat kovasti koittaneet udella hääyön viettopaikkaa, mutta eivät ne sillä tiedolla mitään tee ;)

        Em. herkkukorin tms voi varmasti toimittaa morsiusparin huoneeseen henkilökunnan välityksellä...joten sen puoleen ei pitäisi olla syytä suurempaan huoleen.


      • Nanoel
        Sulhanen 7/05 kirjoitti:

        Hotelleilla ei ole lupaa päästää ulkopuolisia asukkaidensa huoneisiin, ilman asianomaisten lupaa. Tämä on faktaa: olen selvittänyt asian suoraan eräältä hotelliketjulta.

        Itse en halua ainakaan kaasojen/bestmanien taholta mitään jäyniä huoneeseemme hääyöksi, joten siitä syystä em. selvitykset. Kyseiset henkilöt ovat kovasti koittaneet udella hääyön viettopaikkaa, mutta eivät ne sillä tiedolla mitään tee ;)

        Em. herkkukorin tms voi varmasti toimittaa morsiusparin huoneeseen henkilökunnan välityksellä...joten sen puoleen ei pitäisi olla syytä suurempaan huoleen.

        Juu eipä mun ois ollu tarkoituskaan mennä tekeen mitään jäyniä niille. Kyllä mulla oli tiedossa se ettei sinne hotellihuoneeseen ketään ylimääräisiä päästetä! Korin oon ajatellu viedä respaan ja ne toimittaa sen sieltä huoneeseen!


    • Emäntä

      Sujauta koriin vielä pullo hyväntuoksuista hierontaöljyä =) Yöllä toki hääpari on todella väsyksissä ja voi samantien kellahtaa nukkumaan, mutta jos virtaa vaan piissaa:varmasti illalla on kummallakin jalat väsyksissä niin öljyn kanssa on paljon mukavampi hieroa toisen varpaita :D Tai mitä paikkaa nyt kolottaakin ;)

    • Mansikka

      En tiedä muista hotelleista, mutta meidät on aina päästetty morsiusparin huoneeseen, respasta kysyttyämme..

      Mutta tuohon korijuttuun tulí mieleeni, että miten olis kynttilöitä? Niitähän ois kiva sytytellä illalla hierontaöljyä, rasvaa tms. Hedelmiä ja ehkä jotain pientä suolaista.

      • Sulhanen 7/05

        ...ketään!!! Varmistin asian kyseisestä hotellista, ettei heillä EI OLE LUPAA päästää huoneeseen ulkopuolisia ILMAN ASUKKAIDEN LUPAA!!! Ja sitä lupaa EI KUKAAN tule saamaan!!! Ja jos sattuvat päästämään, ilman lupaa, voivat olla varmoja, että METELI SYNTYY VÄLITTÖMÄSTI!!!


      • Mansikka
        Sulhanen 7/05 kirjoitti:

        ...ketään!!! Varmistin asian kyseisestä hotellista, ettei heillä EI OLE LUPAA päästää huoneeseen ulkopuolisia ILMAN ASUKKAIDEN LUPAA!!! Ja sitä lupaa EI KUKAAN tule saamaan!!! Ja jos sattuvat päästämään, ilman lupaa, voivat olla varmoja, että METELI SYNTYY VÄLITTÖMÄSTI!!!

        No en epäile etteikö hotelli kunnioita morsiusparin toivetta, ja hyvä niin. Nämä kyseiset hääparit joiden sviittiin olemme päässeet eivät tod. näk. olekaan esittäneet sellaista toivetta hotellille, ja ovatpa parit jälkikäteen kiitelleet heille jättämistämme yllätyksistä.

        No toiset pitävät yllätyksistä, toiset eivät.


      • Sulhanen 7/05
        Mansikka kirjoitti:

        No en epäile etteikö hotelli kunnioita morsiusparin toivetta, ja hyvä niin. Nämä kyseiset hääparit joiden sviittiin olemme päässeet eivät tod. näk. olekaan esittäneet sellaista toivetta hotellille, ja ovatpa parit jälkikäteen kiitelleet heille jättämistämme yllätyksistä.

        No toiset pitävät yllätyksistä, toiset eivät.

        En tiedä mistä hotellista/hotelliketjusta on kyse, mutta itse kysyin asiaa sokoshotelsista, josta kerrottiin, ettei HEILLÄ OLE LUPAA PÄÄSTÄÄ KETÄÄN ULKOPUOLISTA ASIAKKAIDENSA HUONEISIIN!!!

        Ja tuskimpa kukaan JÄRKEVÄ IHMINEN ANTAA LUPAA mennä omaan huoneeseensa!!!

        Käytäntö voi tietty olla jollain toisella ketjulla aivan eri, mutta em. ketjusta kerrottiin ainakin näin!!!


      • Mansikka
        Sulhanen 7/05 kirjoitti:

        En tiedä mistä hotellista/hotelliketjusta on kyse, mutta itse kysyin asiaa sokoshotelsista, josta kerrottiin, ettei HEILLÄ OLE LUPAA PÄÄSTÄÄ KETÄÄN ULKOPUOLISTA ASIAKKAIDENSA HUONEISIIN!!!

        Ja tuskimpa kukaan JÄRKEVÄ IHMINEN ANTAA LUPAA mennä omaan huoneeseensa!!!

        Käytäntö voi tietty olla jollain toisella ketjulla aivan eri, mutta em. ketjusta kerrottiin ainakin näin!!!

        En tajua mitä sä nyt vauhkoat tämän asian kanssa. Olet varmaan itsekin tietoinen, että kautta historian on hääparin sviitteihin/huoneisiin järkätty ylläreitä hotelliketjuun katsomatta ja jollain systeemillä nämä ylläreitä järkkäävät henkilöt ovat aina huoneisiin sisään päässeet.

        Jos mukavan yllätyksen jättäminen huoneeseesi on noin kamalaa niin on todella hyvä että muistat varoittaa hotellisi henkilökuntaa..

        Olen itsekin ensi kesänä naimisiin menevä morsio, emmekä ajatelleet jättää erityistä "kieltoa" respaan, sillä tiedän että kaasoni tod. näk. haluaa käydä jättämässä jonkin yllärin esim. jo aiemmin mainitun yllärikorin huoneeseemme, koska on tehnyt näin aiemminkin ollessaan muille ystävilleen kaasona.

        Uskon, että hotelli jossa yövymme älyää sen verran että lupaa huoneessa käyntiimme ei ihan jokaiselle tallaajalle jaeta.

        Hyvää kesää!


      • ninni
        Mansikka kirjoitti:

        En tajua mitä sä nyt vauhkoat tämän asian kanssa. Olet varmaan itsekin tietoinen, että kautta historian on hääparin sviitteihin/huoneisiin järkätty ylläreitä hotelliketjuun katsomatta ja jollain systeemillä nämä ylläreitä järkkäävät henkilöt ovat aina huoneisiin sisään päässeet.

        Jos mukavan yllätyksen jättäminen huoneeseesi on noin kamalaa niin on todella hyvä että muistat varoittaa hotellisi henkilökuntaa..

        Olen itsekin ensi kesänä naimisiin menevä morsio, emmekä ajatelleet jättää erityistä "kieltoa" respaan, sillä tiedän että kaasoni tod. näk. haluaa käydä jättämässä jonkin yllärin esim. jo aiemmin mainitun yllärikorin huoneeseemme, koska on tehnyt näin aiemminkin ollessaan muille ystävilleen kaasona.

        Uskon, että hotelli jossa yövymme älyää sen verran että lupaa huoneessa käyntiimme ei ihan jokaiselle tallaajalle jaeta.

        Hyvää kesää!

        Ei ole hotellin asia perehtyä hääparin sukulaisiin ja ystäviin, että tietää kenet voi laskea toisen huoneeseen ja ketä ei. Jokainen vastuunsa tunteva hotelli ei varmasti päästä ulkopuolisia asiakkaiden huoneisiin! Vaikka olisi kuinka hyvät aikeet, niin ei hotellin virkailija voi tuntea asiakkaidensa ystäväpiiriä. Kuka tahansa voisi millä syyllä vaan mennä toisten huoneisiin. Minä en ainakaan sellaisessa hotellisaa haluaisi yöpyä. Romanttiset ajatukset taitaa paittää maalaisjärjen.

        Ja kun joku ehdotti kynttilöitä! Siinä toinen järjen riemuvoitto. Tosi romanttinen hääyö kun laukaisee palovaroittimet ja hotelli joutuu aloittamaan evakuoinnin! Romantiikkaa voi siltä(kin) osin harjoittaa jossain muualla kuin hotellihuoneessa.


      • Kaasona toiminut
        ninni kirjoitti:

        Ei ole hotellin asia perehtyä hääparin sukulaisiin ja ystäviin, että tietää kenet voi laskea toisen huoneeseen ja ketä ei. Jokainen vastuunsa tunteva hotelli ei varmasti päästä ulkopuolisia asiakkaiden huoneisiin! Vaikka olisi kuinka hyvät aikeet, niin ei hotellin virkailija voi tuntea asiakkaidensa ystäväpiiriä. Kuka tahansa voisi millä syyllä vaan mennä toisten huoneisiin. Minä en ainakaan sellaisessa hotellisaa haluaisi yöpyä. Romanttiset ajatukset taitaa paittää maalaisjärjen.

        Ja kun joku ehdotti kynttilöitä! Siinä toinen järjen riemuvoitto. Tosi romanttinen hääyö kun laukaisee palovaroittimet ja hotelli joutuu aloittamaan evakuoinnin! Romantiikkaa voi siltä(kin) osin harjoittaa jossain muualla kuin hotellihuoneessa.

        Meillä homma toimi niin että hääpari oli respaan ilmoittanut että kaaso & bestman käyvät päivällä ennen hääyötä huoneessa koristelemassa ym. Heiltä oli kysytty meidän syntymäajat. Kun bestmanin kanssa saavuimme hotellille meiltä pyydettiin näyttää henkilöpaperit.
        Kynttilöitä saimme asetella huoneeseen (ei tietenkään palamaan!!) mutta siihen kysyimme luvan ja meille kerrottiin paikat minne EI saa tuikkuja laitella.


    • minä

      Korin sisältö kuulosti mielestäni hyvältä. Tuli vain mieleen, että pitääkö koriin kirjoittaa joku viesti tms? Itsekkin pitäisi jotakin koria kehitellä kaaso kun olen..

    • Emäntä

      Hotelleissa on usein todella herkät palohälyttimet joten kannattaa ensin hotellista kysyä saako siellä polttaa kynttilöitä! Eräät tutut oli juuri hotellissa jossa tuli keskellä yötä yleinen palohälytys ja syyksi selvisi eräässä hotellihuoneessa poltetut kynttilät.... taisi joidenkin romanttinen ilta saada kunnon lopun :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe