Kun täällä eräät myrkytetyt maitojunalaiset nollatoopet on näkevinään Thaimaassa vain negaatioita, niin iskä kertoo muutaman faktan Thaimaasta.
Ensinnäkin maassa maan tavalla. Kunnioita huomattavasti vanhempaa kulttuuria äläkä nassuta jos asiat ovat erilailla kuin kotitöllisi korttelissa Härmässä.
Ei ole farangin tehtävä alkaa viisastelemaan ja moralisoimaan sitä miten asiat on hoidettu. Se ei ole yhdenkään farangin asia, eikä kukaan voi asioihin vaikuttaa kuin omalta osaltaan.
Joissakin asioissa Thaimaa tulee perässä vaikkapa Suomea, mutta monissa asioissa se on huomattavasti edellä. Muutamia esimerkkejä:
Omavaraisuudessa,
tuoreen lähiruoan saannissa,
meren antimissa,
yhteisöllisyydessä,
perhekeskeisyydessä,
oman maan kansalaisten edelle asettamisessa,
kiintiöiden asettamisessa ulkomaalaisille,
maanomistuksessa,
tiettyjen ammattien jättämisessä vain omille kansalaisille.
Thaimaa ahmii teollisuutta kaikilla osa-alueilla autoteollisuudesta alkaen joka vaurastuttaa Thaimaata samaan aikaan kun Suomi lopettelee toimintojaan metsä, paperi- ja terästeollisuudessa, polttoaineiden jalostuksessa jne.
Maailmanpankki luokittelee Thaimaan ylemmän keskitulotason maaksi ja Thaimaa on Kaakkois-Aasian ykkönen. Kaukana perässä ovat Kambodzat ja Vietnamit.
"Lähes 40% Thaimaan pinta-alasta on metsiä. Luonnonmetsien ohella maassa on istutettuja metsiä, joissa kasvatetaan tiikkiä, kumipuita, akasiaa ja eukalyptuspuita teollisuuden raaka-aineiksi. Vuonna 2022 lähes neljäsosa Thaimaan pinta-alasta oli luonnonsuojelualueita"
Thaimaa on ainoita suosittuja turistimaita, jotka sulkee uimarantoja jos niiden eloperäisyys on uhattuna. Välimeren maissa ja Jenkeissä ei koko asiasta ole koskaan välitetty. Thaimaa myös jäljittää ja rankaisee pilssivesiä mereen päästäviä laivoja, kun esim Itämerellä asia ei kiinnosta ketään.
Thaimaan hyviä puolia on kansantaloudellisesti myös se että he piut paut välittää ilmastonmuutoskusetuksista hiilidioksidin osalta, vaan käyttävät reippaasti fossiilista energiaa edelleen.
Muovin osalta asia on työn alla. Thaimaan tavoitteena on kierrättää kaikki muovijäte viimeistään vuonna 2027. Thaimaa tuottaa vuosittain kaksi miljoonaa tonnia muovijätettä.
Thaimaassa on elänyt esi-ihmisiä satoja tuhansia vuosia sitten. Maan pohjoisosasta on löydetty yli 30 000 vuotta vanhoja jälkiä ihmisasutuksesta. Siellä sijaitsevaa Tham Lodin kalliosuojaa on käytetty tuhansien vuosien ajan kiviveitsien, kaapimien, vasaroiden ja muiden kivityökalujen valmistuspajana.
Suomessa elettiin jääkautta ja ei ollut kuin punatulkkuja ja jääkarhuja. Ensimmäiset majavannussijat matkasivat Suomeen 25000 vuotta sen jälkeen kun Thaimaassa oli jo kulttuuria.
Thaimaan varhaisasukkaat olivat metsästäjiä, keräilijöitä ja kalastajia. Riisin viljely lienee levinnyt alueelle noin 4000 vuotta sitten. 2000 vuotta sitten Thaimaan rannikolla oli satamakaupunkeja, jotka olivat mukana laajoissa tavarakaupan verkostoissa. Intiasta tuli uskonnollisia, poliittisia ja kulttuurivaikutteita. Thaimaan valtauskonto buddhalaisuus levisi maahan Intiasta ja Sri Lankasta.
Thaimaa on useina vuosina ollut maailman suurin riisinviejämaa. Viime vuosien kuivuus on verottanut satoa yhteen satokauteen vuodessa. Riisi on ollut pyhää jo tuhansia vuosia ja kultaakin tärkeämpää.
Suomessa aikoinaan perunanviljelijät olivat arvossaan, nykyisin huonompaa bisnestä saa etsiä.
Riisin lisäksi viljelijät kasvattavat myös sokeriruokoa, maniokkia, mangohedelmiä, ananasta, banaaneja ja monia muita hedelmiä, maissia, kookospähkinöitä ja vihanneksia. Thaimaa on merkittävä luonnonkumin ja palmuöljyn viejä. Kahvin kasvatus on lisääntynyt viime vuosina.
Mitä elintarvikkeita Suomella on vientiin saakka? Ei mitään, koska Suomen kasvukausi on pieni pyrähdys vaan ja kasvihuoneiden tuotanto jää paikalliseen käyttöön. Pientilat on ajettu alas ja maidon sekä lihantuotanto on demonisoitu.
Mitähän ne vihreät ajattelijat ajattelee Suomessa oikein syövänsä ja millä elävänsä, jos maito ja liha bannataan? Soijaa, ituja, pähkinöitä ja leseitä vai?
Tuolla ruokavaliolla ihmiskunta menettää lisääntymiskykynsä ja heistä tulee raihnaisia kitukasvuisia aivottomia olentoja, joita on helppo hallita. Ne on eläinkunnan rasvat ja proteiinit jotka on tehneet ihmisestä vahvan ja älykkään.
Thaimaa on yksi maailman suurimmista kiintolevyjen valmistajista. Vuonna 2022 maassa oli lähes kolme tuhatta tekstiili- ja vaatetehdasta. Vuonna 2021 Thaimaan viennin kokonaisarvo oli 280 miljardia euroa.
Vientituotteita olivat mikropiirit, tietokoneet, puhelimet ja muu elektroniikka, ajoneuvot, koneet ja laitteet, vaatteet ja kankaat, renkaat ja kumi, öljy, kulta, riisi, hedelmät, kala sekä jalokivet. Tärkeimpiä vientimaita olivat Yhdysvallat, Kiina, Japani, Vietnam ja Australia.
Summa summarum; -Thaimaa kehittyy ja vaurastuu. Suomi vain velkaantuu ja jää työttömäksi sekä toimettomaksi kaikilla sektoreilla. Vain maansa myyjät vaurastuu Suomessa.
2010
Thaimaa vertailuun Suomen kanssa
36
529
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ajatellut pellenaamari että voisit alkaa kirjoittaa Thai-uskovaisen "raamattua", niin saisit varmaan seurakuntaasi paljon jäseniä, ja olisit oikea pappi...
Mutta kuten sanoin thaimaassa on paljon ongelmia, korruptio, liikenne, likaisuus, liikaa muovia yms. eikä se sinun vastaan hannaamisella muutu suuntaan eikä toiseen, tosin ei minunkaan mutta olen sentään realisti, minulla on ruusupunaiset kuvitelmat thaimaasta karissut jo vuosia sitten, sinä vaan jatka unelmiesi kanssa elämistä saas nähdä kuinka kauan.
Kuten sanoin jo miljoona kertaa aikaisemmin, thaimaassa on paljon hyvää, mutta vastapainoksi huomattavasti ongelmia, tämä on poikarukka kehitysmaa, tai paremmin kehittyvä maa, toki suomessakin on ongelmia missäpä ei olisi.- Anonyymi
Minua jopa hieman huvittaa tuo pellenaamarin fanaattisuus thaimaata kohtaan, jokainen joka täällä asuu tai on pitkään ymmärtää mitä kirjoitan, ja kaikki kirjoittamani on muidenkin farangien tiedossa, mistä pellenaamari asiat sinusta kertoo kiellät selvästi tosiasiat, jopa levittelemällä valheita, jotka on ihan huuhaata, thaimaa on todella kaukana siitä mitä sen kuvittelet olevan, pattaya ei ole paratiisi millään muotoa, mutta monet on parasiittejä, 400 maksukaadollaan, ja itsetuhoisia.. moisella käytäksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua jopa hieman huvittaa tuo pellenaamarin fanaattisuus thaimaata kohtaan, jokainen joka täällä asuu tai on pitkään ymmärtää mitä kirjoitan, ja kaikki kirjoittamani on muidenkin farangien tiedossa, mistä pellenaamari asiat sinusta kertoo kiellät selvästi tosiasiat, jopa levittelemällä valheita, jotka on ihan huuhaata, thaimaa on todella kaukana siitä mitä sen kuvittelet olevan, pattaya ei ole paratiisi millään muotoa, mutta monet on parasiittejä, 400 maksukaadollaan, ja itsetuhoisia.. moisella käytäksellä.
Kiinnitin joskus huomiota pellenaamarin naamaan jossa oli kauheassa kunnossa alahampaat, outoa sinänsä jos ihminen huolehtii itsestään luulisi hänen käyttävän kohtuudella alkoholia, pysyvän poissa satunnaisista suhteista, varsinkin maksullisista kun näihin liittyy aina terveysriskejä, jopa vakavia, hammaslääkärit korjaavat kaluston kyllä mutta se oli niin huonossa kunnossa että vaikka olen häntä vuosia vanhempi, minulla on vieläkin omat hampaat suussa, ja vaikka hoidan niitä miten sattuu, niille ei vielä tarvitse tehdä mitään, hampilääkäri katsoi ne muutama kuukausi sitten ja totesi ettei ole aika kypsä vielä istutteille, odotetaan vielä ainakin viisi vuotta, ja silloin olen jo liki 70 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnitin joskus huomiota pellenaamarin naamaan jossa oli kauheassa kunnossa alahampaat, outoa sinänsä jos ihminen huolehtii itsestään luulisi hänen käyttävän kohtuudella alkoholia, pysyvän poissa satunnaisista suhteista, varsinkin maksullisista kun näihin liittyy aina terveysriskejä, jopa vakavia, hammaslääkärit korjaavat kaluston kyllä mutta se oli niin huonossa kunnossa että vaikka olen häntä vuosia vanhempi, minulla on vieläkin omat hampaat suussa, ja vaikka hoidan niitä miten sattuu, niille ei vielä tarvitse tehdä mitään, hampilääkäri katsoi ne muutama kuukausi sitten ja totesi ettei ole aika kypsä vielä istutteille, odotetaan vielä ainakin viisi vuotta, ja silloin olen jo liki 70 vuotta.
Aikamoinen vuodatus Hankasalmen pullealta homoperseeltä, joka viihtyy kellohameessa. Minulta potkaistiin alahampaat kurkkuun 2002 vuonna Suomessa ottelussa.
Hampaat ja ien korjattiin kahdeksassa leikkauksessa viime vuonna. Maksoi Thaimaassakin 5500 euroa. Vakuutus ei tapahtumahetkellä korvannut urheiluvammaa.
Jos ulkonäöstä puhutaan, niin sinun pääsi on epämuodostunut. Korvat ovat miltei takaraivolla, posket roikkuu kuin poliisimestari Sisulla ja kaula puuttuu kokonaan.
Hymysi kertoo ettei hampaita sinulla ole laisinkaan, viina on maistunut ja koko ukko pöhöttynyt kuin pullataikina. Vaimollasikaan ei ole hampaita, vaan halpa irtosilta yläpuolella. Vaimosi on ruma kuin paholaisen morsian ja vartalo kuin 10 vuotiaalla pojalla.
Thaimaan liikenteestä ei ole koskaan ollut minulle ongelmaa. Meilläpäin ei ole ruuhkiakaan vaan päätiet vetää hyvin.
Korruptio on vähäisempää kuin Suomessa eikä vaikuta elämääni mitenkään. Täällä pärjää samalla rahalla noin kolme kertaa paremmin kuin Suomessa. Sähkönhintaa kompensoi aurinkopanelit joiden hankinta ei koetellut kukkaroani lainkaan merkittävästi.
Täällä ei ole laittomia kaatopaikkoja ja ihmiset kunnioittaa luontoa eikä heitä edes auton ikkunasta roskia luontoon. Pattayan ympäristössä röökistä syttyneet pienet maastopalot puuttuu täältä miltei kokonaan.
Täällä kaupunkien ulkopuolella on jatkuvasti ratsioita joissa tarkistetaan ajokunto. Se on vähentänyt rattijuopumuksia todella paljon muutamassa vuodessa.
Ensi yönä tai itseasiassa sunnuntaiaamuna Thaimaan aikaa tulee mielenkiintoinen nyrkkeilymatsi, Fury vs Ngannou, tilasin sen DAZN saitilta alle kymmenellä eurolla.
Pari kamppailu-urheilun ystävää tulee seuraksi.
Thaimaassa on muutes maailman kehittynein nettiverkko ja thaimaalaiset käyttää nettiä maailman kärkimaiden joukossa. Kehitys on eteenpäin ja buddhalainen asenne kruunaa kaiken.
Hieno maa ja siksi niin suosittu lomakohteenakin. Turismi toi 2019 liki 50 miljardia dollaria maahan. Se on merkittävä summa ja turismi jatkaa elpymistään.
Harmi että sinun pullukan elämä on ohi ja viimeiset ajat vietät Savossa lonkeronharmaan taivaan alla.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen vanha kuva tallennettuna löytyi, jossa hymymme ovat vertailussa.
https://ibb.co/TwGwNjY
Voit kokeilla tuolla hymylläsi hurmailla nuoria naisia. Onnea matkaan.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Vanha kuva ... todellakin on vanha kuva ... mutta aijasit sen kuvana tyttäresi kanssa, kun rakensit haaveilluusiota hänen piipahduksestaan naisen ollen exäsi.
Kakku kaunis päältä ..... OMASTA MIELESTÄÄN.
Pohdin, mitä tekemistä asiasssa josta puhe, on tarve kirjoittaa toisen vaimosta .... osoittaa vain sen että Tyttö ei kykene keskustelemaan aiheesta josta kyse johon palautteen saanut.
Hammaskaluston saa kuntoon jos vain tahtoo, mutta tämä Bellörffi värjää partaansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Johan minä valistin sinua ala kirjoittamaan sitä raamattuasi, 2010 ilmestykset, olet helvetin fanaattinen, ja kyllä ikäiseni näkee milloin hampaat on kuluneet ja milloin ne on väkivallan takia päättäneet poistua maisemista, sinä olet ns. narskuttaja joka on kuluttanut hampaasi lähes olemattomiksi, tuohon narskutukseen auttaa hammassuojat, ylähampaisiin.. maksaa thaimaassa muutaman tonnin, narskuttelu on psyykkinen ongelma, kun nukahdat hampaasi alkavat liikkumaan toisiaan vasten, joka kuluttaa niitä, älä selitä olen nähnyt niitä paljon...
Voisit jättää vaimoni herjojesi ulkopuolelle, hän on mitä on, ja olen ollut erittäin tyytyväinen, hänellä on kyllä omat hampaat suussa...
Mistähän tuo sinun thaimaan fanaattisuutesi on syy vai seuraus, jostain vakavammasta... mietityttää... miksi... kaikki sinun väitteesi on ihan huuhaata, fanaattista paskan puhumista, - Anonyymi
No mutta jos kerran yksi kasvattaa korealaisia huoran kanssa ja toinen raxikakaroita roiskelpäisen kanssa, sekä kolmas haave-elää thaimaasta tuottamansa yksinhuoltajan kanssa sekä lumpun kakroitten kanssa joilla kummallakin oma eri isä, niin mitä siinä sitten, kasvatelkoot......vaimovertailuja ..... missä kuva altaalta?
- Anonyymi
Tosiaan vaimollani ja jopa minulla on omat hampaat suussa, kaksi kruunua minulla, keraamisia, lisäksi meillä on kummallakin omat hiukset päässä, sinulla ei ole kumpaakaan, sinulla on sillat kummassakin leuassa, olet karmean näköinen kun irrotat sillat ja hiuksia ei ensimmäistäkään, ruotsissa on sinulle uusi virka, jos seurakuntasi ei kasva tarpeeksi että pystyy elättämään sinut, laiffila varmaa tulee mukaan, siinä on todellinen miesten mies, makuusi.
- Anonyymi
Ikävä kyllä vaimosi näyttää siltä kuin rannalta olisi löydetty väkivaltaisesti kuolleen kasikymppisen prostituoidun pöhöttynyt ruumis rantavedestä, jossa se on lillunut viikon verran.
Sinä näytät siltä kuin elefanttitaudista kärsivää vinossa kulkevaa vanhaa mursua olisi paukutettu paistinpannulla tauluun niin kauan että valurautapannu halkeaa ja sen jälkeen kaadettu väkisin vanhaa kirnupiimää suuhun.
Tässä hieman historian siipien havinaa. 1994 vuonna 26 vuotias tuuheatukkainen thainyrkkeilijä karaisemassa sääriluita potkimalla palmupuita poikki. Sama mestari pysyi messissä 1993 - 2008.
Seuraavassa kuvassa on menty 12 vuotta eteenpäin vuoteen 2006, tukka on lähtenyt ja viimeisiä otteluita otellaan. Sama mestari kuvassa mukana.
Viimeisessä kuvassa tytär ja minä vuonna 2022.
https://ibb.co/fHgRcH6
Elopainoa ensimmäistä kuvasta viimeiseen on tullut kolmisen kiloa lisää, nyt kun pudotin kasikympin tuntumaan. Testo herättänyt ehkä kolme kiloa lihaa takaisin henkiin, en ole puntarissa nyt käynyt.
Joo ja tytär värjäsi parran minulta samalla kuin omat hiuksensa. Hän on perinyt kauniilta äidiltään varsin tummat piirteet. Äitinsä muistuttaa enemmän jotakin Välimeren asukasta kuin suomalaista.
Minä olen pellenaamallani pärjännyt elämässäni varsin kivasti ja viettänyt arviolta 100 kertaa aktiivisemman elämän kuin sinä. On riittänyt naista ja seikkailua ja naisseikkailuja.
Rikkautta rakkautta vastoinkäymisiä ja itkuja, mutta myrskyt tuo vaan rikkautta tullessaan, sanoi hylkyrosvo. Sopiva annos kärsimystä tekee inhimilliseksi.
Unohtumattomia hetkiä vietetty paljon eikä ne suinkaan ole siihen loppumassa, minulta ei hanskat tipahda ennenkuin kellot soi. Pipareita olen ropeltanut enemmän kuin sinä ovenkahvoja, eikä ne kaikki ole rahalla toteutettuja. Satakunta daamia on kaatunut siksi koska he ovat halunneet sitä. Monet suorastaan kerjänneet.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä vaimosi näyttää siltä kuin rannalta olisi löydetty väkivaltaisesti kuolleen kasikymppisen prostituoidun pöhöttynyt ruumis rantavedestä, jossa se on lillunut viikon verran.
Sinä näytät siltä kuin elefanttitaudista kärsivää vinossa kulkevaa vanhaa mursua olisi paukutettu paistinpannulla tauluun niin kauan että valurautapannu halkeaa ja sen jälkeen kaadettu väkisin vanhaa kirnupiimää suuhun.
Tässä hieman historian siipien havinaa. 1994 vuonna 26 vuotias tuuheatukkainen thainyrkkeilijä karaisemassa sääriluita potkimalla palmupuita poikki. Sama mestari pysyi messissä 1993 - 2008.
Seuraavassa kuvassa on menty 12 vuotta eteenpäin vuoteen 2006, tukka on lähtenyt ja viimeisiä otteluita otellaan. Sama mestari kuvassa mukana.
Viimeisessä kuvassa tytär ja minä vuonna 2022.
https://ibb.co/fHgRcH6
Elopainoa ensimmäistä kuvasta viimeiseen on tullut kolmisen kiloa lisää, nyt kun pudotin kasikympin tuntumaan. Testo herättänyt ehkä kolme kiloa lihaa takaisin henkiin, en ole puntarissa nyt käynyt.
Joo ja tytär värjäsi parran minulta samalla kuin omat hiuksensa. Hän on perinyt kauniilta äidiltään varsin tummat piirteet. Äitinsä muistuttaa enemmän jotakin Välimeren asukasta kuin suomalaista.
Minä olen pellenaamallani pärjännyt elämässäni varsin kivasti ja viettänyt arviolta 100 kertaa aktiivisemman elämän kuin sinä. On riittänyt naista ja seikkailua ja naisseikkailuja.
Rikkautta rakkautta vastoinkäymisiä ja itkuja, mutta myrskyt tuo vaan rikkautta tullessaan, sanoi hylkyrosvo. Sopiva annos kärsimystä tekee inhimilliseksi.
Unohtumattomia hetkiä vietetty paljon eikä ne suinkaan ole siihen loppumassa, minulta ei hanskat tipahda ennenkuin kellot soi. Pipareita olen ropeltanut enemmän kuin sinä ovenkahvoja, eikä ne kaikki ole rahalla toteutettuja. Satakunta daamia on kaatunut siksi koska he ovat halunneet sitä. Monet suorastaan kerjänneet.
2010Sinulla on rappana sana halussa, sairauden oireina, joten jatka vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on rappana sana halussa, sairauden oireina, joten jatka vain.
Tottakai voin jatkaa, kun kauniisti pyydät. Muistan kuinka sanoit että kyllä se vanhenee minunkin vaimo että minun pitää vain katsoa anoppia niin tiedän mitä odottaa.
Kun katselen neljä vuotta itseäni nuorempaa anoppia, niin odotan sitä innolla että vaimostani tulee vielä kauniimpi iän myötä, kuin mitä hän on nyt.
Kun katsot tätä kuvaa vaimostani, anopistani ja omasta vaimostasi asentamassa hampaita takaisin suuhun, niin huomaatko hienoisen tasoeron? https://ibb.co/1f2Rsrh
Sinä kun tykkäät puhua tasoista ja laaduista ja lajittelet ihmiset kasteihin, niin miten arvioisit tasoeroja tuossa kuvassa? Minä en tykkää arvostella kenenkään ulkonäköä mutta lähden kyllä hippasille siinäkin, kun kerran aloitit.
Etsin ihmisistä hyviä puolia ja yleensä löydän niitä jokaisesta valtavasti enemmän kuin huonoja puolia, mutta sinä olet siinäkin mielessä poikkeustapaus.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voin jatkaa, kun kauniisti pyydät. Muistan kuinka sanoit että kyllä se vanhenee minunkin vaimo että minun pitää vain katsoa anoppia niin tiedän mitä odottaa.
Kun katselen neljä vuotta itseäni nuorempaa anoppia, niin odotan sitä innolla että vaimostani tulee vielä kauniimpi iän myötä, kuin mitä hän on nyt.
Kun katsot tätä kuvaa vaimostani, anopistani ja omasta vaimostasi asentamassa hampaita takaisin suuhun, niin huomaatko hienoisen tasoeron? https://ibb.co/1f2Rsrh
Sinä kun tykkäät puhua tasoista ja laaduista ja lajittelet ihmiset kasteihin, niin miten arvioisit tasoeroja tuossa kuvassa? Minä en tykkää arvostella kenenkään ulkonäköä mutta lähden kyllä hippasille siinäkin, kun kerran aloitit.
Etsin ihmisistä hyviä puolia ja yleensä löydän niitä jokaisesta valtavasti enemmän kuin huonoja puolia, mutta sinä olet siinäkin mielessä poikkeustapaus.
2010Voi luoja noita juttuja, sinä ole yksikertaisesti hullu, minun vaimoni on sinun vaimoasi huomattavasti vanhempi, ja kaikki mikä vanhenee, vanhenee... en minä ole koskaan edes arvostellut vaimosi jos sellaista edes on olemassa, muuta kuin toteamalla ei mitenkään ihmeellisen näköinen thaikkunaiseksi, on miljoonia täällä... missähän minä olen puhunut jotain tasoista, ei tule mieleen, sinä tunget jatkuvasti sanoja suuhuni... mutta enpä minä sinua ihan terveenä pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja noita juttuja, sinä ole yksikertaisesti hullu, minun vaimoni on sinun vaimoasi huomattavasti vanhempi, ja kaikki mikä vanhenee, vanhenee... en minä ole koskaan edes arvostellut vaimosi jos sellaista edes on olemassa, muuta kuin toteamalla ei mitenkään ihmeellisen näköinen thaikkunaiseksi, on miljoonia täällä... missähän minä olen puhunut jotain tasoista, ei tule mieleen, sinä tunget jatkuvasti sanoja suuhuni... mutta enpä minä sinua ihan terveenä pidä.
Kommentoin vielä muutamalla sanalla ämmien kuvia, sinun ns. sukulaisesi on vetäneet saatanasti meikkiä naamaa, kun kaksi tuntia meikkaa siinä alkaa lahopuukin vaikuttaa tuoreelle, minun vaimoni ei meikkaa kuin minuutin päivässä, jos sitäkään... ja ei vaimoni mitään hampaita suuhunsa laita, vaan jotain ruokaa, hänelle on kyllä ihan omat hampaat, hän ei juurikaan syö makeaa, joten kalusto on vielä iskussaan, ja onhan hänellä hiuksetkin päässä kuten minullakin,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://ibb.co/d204Sgc Kuva siis tuossa
2010Kovin näyttävät vahvoilta pohkeesi, noillahan menee palasiksi mikä tahansa, eikä yläkroppakaan ole kadehdittavan kireessä kondiksessa. Olisko kyse matkamuistokuvan otosta isaanilaisen tyttöystävän isän kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin näyttävät vahvoilta pohkeesi, noillahan menee palasiksi mikä tahansa, eikä yläkroppakaan ole kadehdittavan kireessä kondiksessa. Olisko kyse matkamuistokuvan otosta isaanilaisen tyttöystävän isän kanssa?
En ole mikään kireä koskaan ollut. Rasvaprosentti on tässäkin sellaiset 17%
https://ibb.co/y5q4nSs
Muistikkaaksi laitan vielä kuvan samaisista pöksyistä jotka on edelleen tallessa
https://ibb.co/pjg4WMs
"Matkamuistoksi" ottelin Thaimaassa noin 16 kertaa.
2010
- Anonyymi
alahan kirjoittaa sitä "raamattuasi", ja juo vähemmän.. brenkkua, sekin on itsetuhoisuutta, kuten alkoholismisi, 400 maksukaatoa, surkeaa...
- Anonyymi
2010 on tärkeää miltä kaikki NÄYTTÄÄ koska ei ole sisäistä kauneutta missään....
Säälittävä ihminen mutta onneksi hänelle hän ei sitä tiedä. 400 kanveesi kosketusta vei viimeisenkin "normaalin" suhteellisuustajun......
Kuka 50-kymppinen asettaa "Sankarinuken" oven pieleen ja lyö ja potkii sitä ohi kulkiessa?
Vastaus; Henkisesti alikehittynyt luolamies. Lännessä olisi otettu talteen. Thaimaassa on "sankari ja esikuva" riisivijlijöiden pojille.- Anonyymi
mitenhän se 2010 valehtelu on vähemmän tuomittavaa, kun numbalin, ongelmat alkoi 2010 viestistä osakaslainoista, vuonna 2017 joulukuussa, kun 2010 kertoi nostaneensa osakaslainaa vuosia on 7 vuotta ja maksavan veroja kun jaksaa, tosin hän korjasi että on nostanut lainaa vain kerran ja maksanut sen heti takaisin, laiffila kertoo olleensa dippi-inssi, mutta kattilapää aijauksista voidaan arvioida älykyytenä riittävän korkeintaan kuntouttavaan työtoimintaa...
Jokainen voi kertoa palstalla mitä haluaa, olevansa, tai vai ihan vittuilu mielessä, edelleenkin miksi numbalin kirjoituksia arvostellaan, vaikka 2010 on jäänyt monen monista valheita kiinni.
- Anonyymi
"Kun katsot tätä kuvaa vaimostani ja anopistani "
Kumpi on kumpi?
Molemmat Pakkelimannekiineja. vaikea sanoa ikää.....- Anonyymi
Kun katsoo noita pakkelinaamoja, on helppo huomata, että turhamaisuus on mitoissaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo noita pakkelinaamoja, on helppo huomata, että turhamaisuus on mitoissaan,
Wau! Onpas kaunis ja tyylikäs tuo 2010 vaimo ja anoppinsakin kelpaisi matkaseuraksi!
Naiselliset naiset tykkää laittautua ja pukeutua nätisti. He haluavat olla viehättäviä ja haluttuja. Junttipasasen riutunut roskisdyykkarivaimo syö sormineen kuponkiruokalassa lippalakki päässä, joka on erittäin epäkunnioittavaa. Sama kuin sylkisi kokin naamaan.
Miksipä junttipasasen vaimo edes laittautuisi, kun miestä ei kiinnosta se putkenpätkä?
Sairaspohkeinen Mies, Pattaya - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau! Onpas kaunis ja tyylikäs tuo 2010 vaimo ja anoppinsakin kelpaisi matkaseuraksi!
Naiselliset naiset tykkää laittautua ja pukeutua nätisti. He haluavat olla viehättäviä ja haluttuja. Junttipasasen riutunut roskisdyykkarivaimo syö sormineen kuponkiruokalassa lippalakki päässä, joka on erittäin epäkunnioittavaa. Sama kuin sylkisi kokin naamaan.
Miksipä junttipasasen vaimo edes laittautuisi, kun miestä ei kiinnosta se putkenpätkä?
Sairaspohkeinen Mies, PattayaNumeromies potee naiskammoa ja naisvihaa. Ei ymmärrä naisia ja pitää niitä outoina, mutta silti haluaisi itse pukeutua kellohameeseen ja olla näppäränepparinen prätkämimmi.
Kuten täällä todettua, mies ei ole enää mies siinä vaiheessa kun naiset ei enää kiinnosta ja jöpökkä ei enää ole jöpökkä. Numeromies väittää että se on normaalia kuuskymppiselle ettei naiset enää kiinnosta. Ei se ole normaalia. Mies on mies loppuun saakka ja miehiä kiinnostaa naiset ja miehet ihailee naiskauneutta.
- Anonyymi
Thaimaa on yksi suurin saastuttaja Aasiassa.
Sen lisäksi että se on vaarallinen liikenteensä vuoksi, thaimaalaiset on myös hengenvaarallisia hulluja ainakin Pattayalla, missä pesii huumeet, huorat ja mafia.
Huumeiden yleisen käytön seuraukset näkyy kaduilla joka päivä.
Ristiriitaista on Thaimaan huumepolitiikka, koska pienenkin määrän huumeiden myynnistä tai hallussapidosta kiinni jäädessä tulee välitön lähtö vankilaan, ja tuomio on aina vuosia tosi alkeellisissa vankiloissa maalattioineen. Ehdollisia tuomioita ei ole olemassa.
Samaan aikaan luvalla saa myydä kannabiskakkuja ja leivonnaisia, on kannabiskahviloita.
Ristiriitaista.
Turisteja kuolee vuosittain epäselvissä olosuhteissa paljon, väkivaltaa ja henkirikoksia on paljon.
Lisäksi bakteeritaudit, HIV, sekä ryöstöt ja myrkytystapaukset.
Täytyy olla päässä vikaa jos haluaa tänä päivänä asumaan Thaimaahan, tai sitten jatkuvassa humalassa.
Thaimaa on muuttunut vastenmieliseksi paikaksi siitä hymyjen maasta, mikä se joskus oli.
Kun erehtyy ajelemaan vähän erilleen päätiestä ihan rannan tuntumassa, on järkytys nähdä se paskan ja jätteen määrä mitä on heitetty luontoon mätänemään ja haisemaan pieneen metsikköön tai korkeisiin heinikoihin.
Ei ihme että rotta ja torakkaongelma on ikuista.- Anonyymi
Oletko sukua Kyllitädille? Kova poika satuilemaan ainakin. Jos mainitsemasi asiat pitäisivät edes hieman paikkaansa, Thaimaa ei olisi maailman suosituimpia matkakohteita.
Bangkok on maailman suosituin kaupunkilomakohde
https://thaimaansuomalainen.com/bangkok-on-maailman-suosituin-kaupunkilomakohde/
Myrkytystapaukset ovat mielikuvituksesi tuotetta, ripulireiska. Thaimaa on rikosten kokonaistilastoissa sijalla 86. Thaimaata rikollisempia maita ovat muun muassa Ruotsi, Yhdysvallat, kaikki Etelä-Amerikan maat ja Kanada. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sukua Kyllitädille? Kova poika satuilemaan ainakin. Jos mainitsemasi asiat pitäisivät edes hieman paikkaansa, Thaimaa ei olisi maailman suosituimpia matkakohteita.
Bangkok on maailman suosituin kaupunkilomakohde
https://thaimaansuomalainen.com/bangkok-on-maailman-suosituin-kaupunkilomakohde/
Myrkytystapaukset ovat mielikuvituksesi tuotetta, ripulireiska. Thaimaa on rikosten kokonaistilastoissa sijalla 86. Thaimaata rikollisempia maita ovat muun muassa Ruotsi, Yhdysvallat, kaikki Etelä-Amerikan maat ja Kanada.Onko pattaya rakkaus leviämässä thaimaa rakkaudeksi, mielisairaitten fanaattiseksi uskoksi thaimaan paremmuudesta joka asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pattaya rakkaus leviämässä thaimaa rakkaudeksi, mielisairaitten fanaattiseksi uskoksi thaimaan paremmuudesta joka asiassa.
Olen koko ajan tiennyt että Saarikurjuus on noiden mielenvikaisten myrkytystarinoiden takana.
Haukut Thaimaata katkeruudesta kitkeränä siksi kun et pärjännyt täälläkään, et tullut toimeen, et keksinyt ilmaista tekemistä, laiskottelit vaan ja sairastuit, vaimokaan ei rakastanut ja palvellut sinua kuten oletit.
Thaimaassa on erittäin helppoa pärjätä, mutta sairaana ilman rahaa et luonnollisesti pärjää missään, et edes Hankasalmella.
Ellei erakkona halua ja tykkää olla, pitää omata sosiaalisia taitoja ja kielitaitoa. Mitään ei saa jos ei kykene antamaan. Sinä olet asettunut thaimaalaisten yläpuolelle ja keksinyt satoja valheita menneisyydestäsi.
Valehtelemalla ja lupailemalla olemattomia, et tule koskaan saamaan kenenkään kunnioitusta vaan sinua pidetään vaan tyhmänä paksukaisena josta ei ole hyötyä kellekään.
Ei siis ihme että harmittaa, mutta vika on peilissäsi, eikä suinkaan Thaimaassa. Sopeutuminen on älykkyyden tärkein tunnusmerkki, sinulta puuttuu se.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen koko ajan tiennyt että Saarikurjuus on noiden mielenvikaisten myrkytystarinoiden takana.
Haukut Thaimaata katkeruudesta kitkeränä siksi kun et pärjännyt täälläkään, et tullut toimeen, et keksinyt ilmaista tekemistä, laiskottelit vaan ja sairastuit, vaimokaan ei rakastanut ja palvellut sinua kuten oletit.
Thaimaassa on erittäin helppoa pärjätä, mutta sairaana ilman rahaa et luonnollisesti pärjää missään, et edes Hankasalmella.
Ellei erakkona halua ja tykkää olla, pitää omata sosiaalisia taitoja ja kielitaitoa. Mitään ei saa jos ei kykene antamaan. Sinä olet asettunut thaimaalaisten yläpuolelle ja keksinyt satoja valheita menneisyydestäsi.
Valehtelemalla ja lupailemalla olemattomia, et tule koskaan saamaan kenenkään kunnioitusta vaan sinua pidetään vaan tyhmänä paksukaisena josta ei ole hyötyä kellekään.
Ei siis ihme että harmittaa, mutta vika on peilissäsi, eikä suinkaan Thaimaassa. Sopeutuminen on älykkyyden tärkein tunnusmerkki, sinulta puuttuu se.
2010no oletko ottanut neuvostani vaarin, ja alkanut kirjoittaa sitä "raamattua" uskon lahkosi käyttöön, en ole mitään myrkkyjuttuja koskaan kirjoittanut paitsi yhden pattayan maccarista sain kerran ruokamyrkytyksen, jo vuosia sitten... muuten täällä mitään ongelmia ole, mutta liikenne ja paskaisuus on karmeaa, eletään kuin siat vatukossa, jokaisella ostetussa ruoka-annoksessa voi olla 5-7 muovi pussia, jotka häviävät luontoon ruokailun jälkeen, vaimoni on ollut muutaman päivän kuumeessa, ja olen hakenut hänelle ruokaa, mutta otan muovilaatikot mukaan mihin ruoka pakataan, ja ne pestään kotona...
Muutenkin pidän noita sinun minusta esittämiä valheita, ja thaimaa fanaattisuuttasi vain mielisairauden oireina, joten saat ne anteeksi, et voi sairaudellesi mitään.. Mutta olen erimieltä kanssasi monesta asiasta, ja syystä, tämä on kaukana paratiisistä.
By NumBAll HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010Thaimaalaiset myrkyttävät ulkomaalaisia matkaajia.
Itse tullut myrkytetyksi usean kerran.
Olen myös keskustellut asiasta muiden eurooppalaisten kanssa Pattayalla, jotka siellä asuvat puolivakituisesti residenssinä.
Monet sanovat kohtaavansa vastustusta vielä vuosien jälkeenkin, heitä ei ole koskaan hyväksytty yhteisöön eikä koskaan hyväksytä.
Sanovat että ei milloinkaan kannata veljeillä thaimaalaisten kanssa, he ovat huiputtajia ja varkaita.
Eräskin mies rakensi talon vähän etäämmälle kaupungista, ja nyt ei uskalla jättää taloa hetkeksikään yksin ja vartioimatta.
Naapurit ovat olevinaan ystäviä ja avuliaita, mutta kun jättivät talonsa päiväksi vartioimatta niin kaikki käytiin varastamassa mitä irti saatiin. Vesipumppua myöden kaikki vietiin.
Naapurit ovat aina kotona, ja aina on silmäparit kohdistettu naapurin farangiin että mitä se tekee, mutta murtokeikkaa ei ollut kukaan huomannut, vaikka siihen oli jouduttu käyttämään autoa.
Kukaan ei ollut nähnyt mitään, mutta todennäköisesti omaisuus oli hyvinkin lähellä, naapureilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no oletko ottanut neuvostani vaarin, ja alkanut kirjoittaa sitä "raamattua" uskon lahkosi käyttöön, en ole mitään myrkkyjuttuja koskaan kirjoittanut paitsi yhden pattayan maccarista sain kerran ruokamyrkytyksen, jo vuosia sitten... muuten täällä mitään ongelmia ole, mutta liikenne ja paskaisuus on karmeaa, eletään kuin siat vatukossa, jokaisella ostetussa ruoka-annoksessa voi olla 5-7 muovi pussia, jotka häviävät luontoon ruokailun jälkeen, vaimoni on ollut muutaman päivän kuumeessa, ja olen hakenut hänelle ruokaa, mutta otan muovilaatikot mukaan mihin ruoka pakataan, ja ne pestään kotona...
Muutenkin pidän noita sinun minusta esittämiä valheita, ja thaimaa fanaattisuuttasi vain mielisairauden oireina, joten saat ne anteeksi, et voi sairaudellesi mitään.. Mutta olen erimieltä kanssasi monesta asiasta, ja syystä, tämä on kaukana paratiisistä.
By NumBAll HHN 62v.Jos et olisi Pasanen myrkytysmies, esittäisit kritiikkiä noita naurettavia väitteitä kohtaan.
Olet myrkytysmies. - Anonyymi
Jatka vaan sitä raamatun kirjoittamista Thaimaan paremmuudesta joka asiassa, vitun pässi thaimaa on edelleenkin kehitysmaa, tai paremmin kehittyvä, asun alle kaksi kilsaa hua hinin keskustasta, se on lyhyt matka, ovet on ulosasti aina auki, varmasti kukaan ei tule sisälle, luvatta... kaksi isoa koiraa pitää siitä huolen, thaimaa on turvallinen maa, rikollisuus ei ole isokaan ongelma, mutta liikenne, likaisuus ja korruptio ovat,.. mitä tulee rikostilastoihin tuskin suomi on missään asiassa johdossa thaimaata, oli sitten kyseessä huumeet, talous ja seksuaalirikokset, ainoa ero en se että thaimaassa voit ostaa itsesi vapaaksi, rahalla, suomessa odottaa vankila joka tapauksessa.
- Anonyymi
Mistä aloittaja tietää sanoa että kunnioita huomattavasti vanhempaa kulttuuria, eihän se edes tiedä kuinka vanha kulttuuri meillä on täällä äiti Venäjän kainalossa.
- Anonyymi
"Sairaspohkeinen Mies, Pattaya"
Kunnioitan rehellisyyttäsi. Olet dead ringer to 2010.
Mutta jääkö sairaus pelkkiin pohkeisiin? - Anonyymi
Thaimaa ei edes osaa merkitä vuotta oikein!
Ei ole kauaan aikaa kun merkkasivat viivoilla luolan seiniin ja siinä meni sekaisin ajanlasku. Ja on yhä.- Anonyymi
Tuon on pakko olla huumoria, sillä muutoin olet jälkeenjäänyt ja koulut jääneet samalla käymättä. Thaimaan yhtenäinen historia on 3000 vuotta ja thaimaalaiset ovat puhdasverisiä thaimaalaisia etniseltä taustaltaan 2500 vuotta ennenkuin suomalaisia oli olemassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195730- 173206
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192936Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6362168Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1582090Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701422Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421405Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31198Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061126Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641097