Kuukauden vanhan vauvan peppu punoittaa todella pahasti. Mahtaako Nestlen lehmänmaitopohjainen korvike olla syynä? Vaippa tuskin on syypää. Vaipan peittävän iho ei ole ärsyyntyny.
Mitä tehdä?
Äidinmaidonkorvike
2
197
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt en ymmärrä. Eikös se vaippa peitä koko pepun? Vaikuttaa vaippaihottumalta.
Ettei vaan olisi märkä vaippa hautonut ihoa?
Onko sitä punoitusta muualla? Allergiaako epäilet?
Koeta antaa ilmakylpyjä vaipan vaihtojen yhteydessä ja kokeile perunajauhoja/talkkia. Ole tarkkana ettei märkä vaippa ole liian kauan vauvalla. Pienen pissin takia ei vielä tarvitse vaihtaa, pelkkää luonnon ja rahan tuhlausta sellainen koska vaipat ovat hyvin imukykyisiä.
Korvikkeista en tiedä mutta katso tarjontaa ja kokeile jotakin muuta vastaavaa nykyisen tilalle jos ajattelet vaivan korvikkeesta johtuvan.
Voit myös soittaa neuvolaan ja kysyä neuvoa sieltä (tai apteekista), varsinkin jos vaiva tekee pienokaisen ärtyneeksi.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180733076
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893