Palautuuko reititin tehdas asetuksiin Reset painikkeella eli lähinnä palautuuko reitittimen tehdas asetuksen käyttäjänimi ja salasana mikä reittimeeen on asetettu?
Reitittimen tehdas asetukset
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, joissakin riittä tökkäsy resettiin, joissakin sitä joutuu painaan pitkään
- Anonyymi
Paina vähintään 10 sek pitäisi palauttaa alkuperäisasetukset, riippuu reitittimestä.
- Anonyymi
Naapuri yritti laittaa reitittimeensä turvalliset asetukset. Homma keskeytyi, kun olisi pitänyt antaa luottokortin numero. Onko todella niin ettei turvalliset asetukset ole mahdolliset ilman ko. numeroa?
- Anonyymi
Ei ainakaan elisan Arris TG2482 kaapelimodeemin tehdas asetukset palaudu, vaikka painaa reset painiketta ohjeen mukaan n.30 sekunnin ajan.
Eipä pääse kirjautumaan hallintakäyttöliittymästä mukana tulleilla käytäjänimellä ja salasanalla.
Ilmoittaa, että invalid password.
Kaapelimodeemin ominaisuukissa mainittiin: Etähallinta: EI OLE
Eli kaapelimodeemia ei voi etäkäyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972