Viimeinkin jotain uutta tanssikeskustelurintamalta! Suuri Hyvä Hakija -keskustelu alkaa nyt!

Anonyymi-ap

Kaikenlaisista viejistä ja seuraajista näillä lava- ja ravintolatanssiharrastusaiheisilla keskustelufoorumeilla on kysytty ja vastattu suut vaahdoissa kysymättäkin ja kyllästyneen yleisön hartaista toiveista huolimatta vähän väliä.

Tämän viejäseuraajakyselyproblematiikan tilalle on kieltämättä yritetty löytää muitakin keskusteluaiheita, mutta sinänsä toki hyvistä yrityksistä huolimatta on aiheessa kuin aiheessa hyvin pian ajauduttu väittelemään siitä, kuka on paras viejä ja kuka on paras seuraaja ja keille pitäisi antaa jollain perusteella jonekin jopa jonkimmoinen porttikielto, jotta muilla olisi siellä edes hieman mukavempaa keskinään.

Mikäli näissä lava- ja ravintolatanssiharrastuspiireissä aidosti ja oikeasti halutaan kokeilla jotain muutakin keskustelua, ehdotan, että avaisimme todellakin ennennäkemättömän keskustelun aiheesta:

Mimmoinen on hyvä hakija?

35

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on todella hyvä kysymys! Ja ajateltuani juuri tätä asiaa perinpohjasesti tuolla hakualueella, tulin siihen tulokseen, että hyvä hakija on sellainen, joka oikeasti antaa minun olla haettavana eikä häiritse haettavana olemistani omalla hakemisellaan.

    • Anonyymi

      Naistenhaulla toivon hakijaa jolla gardishian tisut, gardishian peppu ja gardishian töröhuulet.

      Tanssitaidolla ei niin väliä.

    • Anonyymi

      Hyvä hakija on sellainen, joka pyrkii tekemään vain molemmille mieluisia hakuja. Jos hakee ennestään tuntematonta, tulee olla perusteltu oletus siitä että haku on toiselle mieluinen. Esim. tanssitaidon pitää olla samalla hehtaarilla. Jos hakee tuttua, kiinnittää huomion erilaiseen sanattomaan viestintään siitä, onko uudelleen haku toivottua. Toki joskus tulee kaikille huteja, mutta hyvälle hakijalle ei tule kertaluokan huteja tanssitaidossa eikä muussa tanssin mieluisuudessa.

    • Anonyymi

      Jos yhtenä hyvän hakijan kriteerinä voitaisiin nähdä se, että hyvä hakija on edes kauhean komea, niin silloinhan meitsillä hyvinkin saattaisi olla aika hyvät saumat tulla valituksi ainakin yhdeksi parhaista ellei peräti kaikkein parhaimmaksi hakijoista.

      • Anonyymi

        Nainen rupsahtaa. Miehet ei enää hae. Nyt ryhtyy viejäksi.

        Siis ihan karseeta katsottavaa moinen !


    • Anonyymi

      Parasta tässä hyvä-hakija-keskustelussa on, että hyvä-hakija-keskustelu on androgyyni, jolloinka ei tarvitse erikseen vähemmistöjä korostamalla ja enemmistöjä väheksymällä järjestää unisex-hyvä-hakija-keskustelua. Tämäkin on uusinta uutta elikkäs vallankumouksellista lava- ja ravintolatanssiharrastuksen sekä ammattilaisuuden keskustelufoorumeilla.

      • Anonyymi

        Ilman, että kenenkään tarvitsee vaihtaa sukupuoltaan tai tulla kaapista, on jokainen juuri sellaisena, kuin tällä heräämisensä tai yötyöläisenä nukkumaanmenonsa hetkellä on, kykenevä osallistumaan suueen Hyvä Hakija -keskusteluun.

        Tämäkin on tässä ennennäkemätöntä ja siten keskusteluvallankumouksellista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman, että kenenkään tarvitsee vaihtaa sukupuoltaan tai tulla kaapista, on jokainen juuri sellaisena, kuin tällä heräämisensä tai yötyöläisenä nukkumaanmenonsa hetkellä on, kykenevä osallistumaan suueen Hyvä Hakija -keskusteluun.

        Tämäkin on tässä ennennäkemätöntä ja siten keskusteluvallankumouksellista!

        Sekä sisäisesti ja ulkoisesti itsensä naiseksi tai mieheksi tai molemmiksi tunteva ihminen voi melko luottavaisin mielin osallistua suuren hyvä hakija -keskustelun todennäköisesti aiheuttamaan paras hakija -kilpailuun ilman, että kenenkään tarvitsee tehdä mitään numroa hänen tuntemuksestaan, jolloinka kaikki voivat keskittyä itse kilpailuasiaan elikkäs siihen, kenestä tulee paras hakija.


    • Anonyymi

      Eikö olekin hauskaa vastailla omaan aloitukseensa kun ketään ei kiinnosta sinulle kommentoida? Tämäkin aloitus niin yhtä tyhjän kanssa kuten muutkin aloituksesi :D

      • Anonyymi

        Tässä on kysymyksessä lava- ja ravintolatanssiharrastuskeskustelufoorumihermoja kutkutteleva uutuus, jossa pääosassa on - niinjuuri totta se hyvinkin pitkälti on - hakija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on kysymyksessä lava- ja ravintolatanssiharrastuskeskustelufoorumihermoja kutkutteleva uutuus, jossa pääosassa on - niinjuuri totta se hyvinkin pitkälti on - hakija!

        Hyvä että tällaisia perusjuttuja avataan keskustelulle. Nimittäin moni aloitteleva on kuvitellut ja kuvittele ehkä vieläkin, kun ei halua myöntää tosiasioita, että hänen hakijansa eivät ehkä sittenkään kuuluneet parhaimmistoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että tällaisia perusjuttuja avataan keskustelulle. Nimittäin moni aloitteleva on kuvitellut ja kuvittele ehkä vieläkin, kun ei halua myöntää tosiasioita, että hänen hakijansa eivät ehkä sittenkään kuuluneet parhaimmistoon.

        Voiko hyvä hakija olla ovela?


    • Anonyymi

      Suurella osalla lavojen lattioita hiihtävistä on hyvä hakija aivan kulman takana.
      Vienti on jopa vaakatasossa ja kansikin ruuvataan kiinni samaan lipunhintaan.

    • Anonyymi

      Paras hakija on se joka hakee.

      • Anonyymi

        Ja jokaista haettavaa vuorollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jokaista haettavaa vuorollaan.

        Mieluiten yhtä kerrallaan.


    • Anonyymi

      Hyvä hakija -keskustelulle näyttäisi olevan ikäänkuin tilaus nimittäin mainitun keskustelun mitäilmeisimminkin innoittamana puuhattuja paras hakija -kisoja silmällä pitäen onkin hyvä määritellä hyvän hakijan kriteerit, jotta kaikki parhaan hakijan tittelistä kisaavat saavat harjoittelukaudelle ja itse kisaan selkeät eli kattavat reeni- ja kisavaatimuslistat. Ja hänestä kuka täyttää parhaimmin hyvän hakijan kriteerit, tulee paras hakija kaikin sekä tuomari- että yleisöäänin.

      • Anonyymi

        Onko mahdollista tai jopa todennäköistä, että joku tai jotkut kilpailijoista ja heidän taustajoukoistaan tässä kisojen alla kilpailusyistä pihtaisi tietoja kaikilta muilta siitä, mitkä ovat hyvän hakijan kriteerit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mahdollista tai jopa todennäköistä, että joku tai jotkut kilpailijoista ja heidän taustajoukoistaan tässä kisojen alla kilpailusyistä pihtaisi tietoja kaikilta muilta siitä, mitkä ovat hyvän hakijan kriteerit?

        Tämä on erittäin hyvä kysymys! Luultavasti ainoastaan ne kilpailijoista ja heidäntaustajoukoistaan, jotka eivät ymmärrä käsitettä hyvä hakija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on erittäin hyvä kysymys! Luultavasti ainoastaan ne kilpailijoista ja heidäntaustajoukoistaan, jotka eivät ymmärrä käsitettä hyvä hakija?

        Minä en ainakaan aijjo osallistua yhdellekkään hakija kurssille, koska omasta mielestä osaan jo hakea ja olen aina osannut, koska olen hakijana luonnon lahjakkuus. Ja muutenkin kursseja käy vaan ne ketkä ei osaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan aijjo osallistua yhdellekkään hakija kurssille, koska omasta mielestä osaan jo hakea ja olen aina osannut, koska olen hakijana luonnon lahjakkuus. Ja muutenkin kursseja käy vaan ne ketkä ei osaa!

        Hyvä hakija ei pidä hakubreikiä ainakaan aivan keskellä hakualuetta eli tässä mielessä hyvä hakija eroaa hyvästä tanssijasta nimenomaan siinä mielessä, että hyvä tanssija pitää tanssibreikkejä keskellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hakija ei pidä hakubreikiä ainakaan aivan keskellä hakualuetta eli tässä mielessä hyvä hakija eroaa hyvästä tanssijasta nimenomaan siinä mielessä, että hyvä tanssija pitää tanssibreikkejä keskellä!

        Mitta eikö kauhean huonon hakijan tunnista juurikin siitä, että se pitää hakubreikin kaukana hakualueesta buffetissa korkeintaan vesimuki tai toinen vielä huonompi hakija seuranaan kuitenkin huomiota herättävästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan aijjo osallistua yhdellekkään hakija kurssille, koska omasta mielestä osaan jo hakea ja olen aina osannut, koska olen hakijana luonnon lahjakkuus. Ja muutenkin kursseja käy vaan ne ketkä ei osaa!

        Niin mutta oletko tullut ajatelleeksi, että ihmiskunta olisi aina asunut maanalaisissa luolissa, ellei joku heistä olisi käynyt kirvesmieskurssia ja kauhean monta vuotta sen jälkeen, kun ensimmäinen kirvesmieskurssilta valmistunut muutti taloon asumaan valmistui nollaenergiatalonrakennuskurssilta ensimmäinen nollaenergiataloinsinööri minkä takia ihmiskunta tekee muuttoa takaisin luoliin?


    • Anonyymi

      Kultakettinki-mies mustassa satiinipaidassa. Menneniä 1 litra. Paras on.

    • Anonyymi

      Paras hakija on se, joka tunnetusti osaa näyttää ihanalle daamille kaikki mahdolliset erikoiskuviot ja suurimman osan mahdottomistakin.
      Tällaiselle hakijalle ihana daami esittelee oikein mielellään hyvinkoulutetun kirkkoveneensä liikehdinnän lakanavalssin tahdittamassa aallokossa.
      .

    • Anonyymi

      Tanssikeskustelurintamalta tulee todella harvoin jotain uutta, koska melkeinpä jola kerta ilmenee mukamas uutuuden kohdalla, että kysymyksessähän olikin vousikausiksi tai jopa -kymmeniksi unohdetusta jutusta, jonka joku tanssineropatti esitteli mukamas omana ideanaan. Mutta tämä ei ole yksikään niistä!

      • Anonyymi

        No ei todellakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan!

        Tällaisia innovatiivisiä lava- ja ravintolatanssiharrastuskeskustelunavauksia tarvittaisiin lisää, jotta porukat pystyisivät säilyttämään mielenkiintonsa tansseihin!


    • Anonyymi

      Saas nähdä, milloin saamme jälleen kuulla jotakin uutta tältä rintamalta? Tuskinpa aivan lähiaikoina!

      • Anonyymi

        Kyllä tässä on ennättänyt vierähtää jo monta kuukautta eikä kukaan ole keksinyt paljon yhtään uutta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tässä on ennättänyt vierähtää jo monta kuukautta eikä kukaan ole keksinyt paljon yhtään uutta!

        Voistaisko jo pikkuhiljaa päättää, koska kisat pidetään? Tekis niin mieli päästä jo kisaamaan!


    • Anonyymi

      Ilmeisesti tuomaristo koostuu pääosin tanssitaidottomista sekä tanssitaitoisista naisista.

      • Anonyymi

        Hyvä hakija voi olla vietäväkin!


    • Anonyymi

      Innokas ja rohkea nainen, ken hakee toista naista

    • Anonyymi

      Ei ainakaan sellainen joka hakee lukuisia kertoja yhtä ja samaa miestä tietäen tämän olevan varattu. Erityisesti jos tuo mies on tanssimassa ilman puolisoaan. Useampi on tuota perässä roikkumista ihmetellyt. Epätoivoinen nainen eikä edes osaa tanssia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe