Liverpool

Real Madrid fani

on aika tylyä kun Liverpool ei pääse mukaan seuraavaan champions legueen, vaikka voittikin juuri sen =(. Sääntö on se että pitää päästä 4 parhaan joukkoon että pääsee Champion legueen eikä Liverpool päässy. Itse olen kyllä Madrid fani, mutta on tuo kyllä aika tylyä. Onko muita REAL MADRID faneja??? =D

14

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellep

Olen entinen real fani, nykyään kannatan liverpuulia, olen myös joskus kannattanut manuakin.

• Hhhhmmm!

Tuo Glory hunting on tosi hyvä tapa juhlia ja olla "tosi fani". Ei kannata vielä päättää ensi kauden fanituksen kohdetta. Chelseaa kannattaa koettaa ensi kaudella, tai Barcaa, ne voi molemmat tuntua kivoilta. Oletko koettanut kannattaa useampaa jengiä yhtäaikaa? Osumatarkkuus kasvaa.

Jos pystyt vaihtamaan kannattamaasi seuraa kuin paitaa älä turhaan vaivaudu kutsumaan itseäsi faniksi.

• Schindler
        Hhhhmmm! kirjoitti:

Tuo Glory hunting on tosi hyvä tapa juhlia ja olla "tosi fani". Ei kannata vielä päättää ensi kauden fanituksen kohdetta. Chelseaa kannattaa koettaa ensi kaudella, tai Barcaa, ne voi molemmat tuntua kivoilta. Oletko koettanut kannattaa useampaa jengiä yhtäaikaa? Osumatarkkuus kasvaa.

Jos pystyt vaihtamaan kannattamaasi seuraa kuin paitaa älä turhaan vaivaudu kutsumaan itseäsi faniksi.

Jos katson eurooppalaista futista, niin kannatan aina suomalaisempaa seuraa. Tämä tarkoittaa sitä, että kannatusseura vaihtuu tiheään. Mitä muuta kannatettavaa on ulkomaalaisissa seuroissa, joihin sinulla ei ole mitään siteitä? Niinpä: menestys, sympatiat, mielenkiintoinen historia/pelaajat yms.

• Juventus fani

säännöt on sääntöjä. Miksei Liverpool pystynyt neljän parhaan joukkoon valioliigassa kun on kerran Euroopan paras seurajoukkue...

• puuli

Voi olla, että Pooli pääsee vielä puolustamaan mestaruuttaan, säännöthän on vaan tehty rikottavaksi ;)

• maksa allas

kyllä liverpuuli pääsee puolustamaan mestaruutta.

• Real Madrid fani
        maksa allas kirjoitti:

kyllä liverpuuli pääsee puolustamaan mestaruutta.

joo oon kuullu jotain et se saattaa päässä vielä mukaan ja KUULEMMA toiset joukkueetkin haluavat liverpoolin mukaan, mutta saa nähä

• RvN
        Real Madrid fani kirjoitti:

joo oon kuullu jotain et se saattaa päässä vielä mukaan ja KUULEMMA toiset joukkueetkin haluavat liverpoolin mukaan, mutta saa nähä

Niin nämä UEFA:n pomot tuntuivat olevan sitä mieltä että jos sellaista sääntöä ei löydy millä Liverpool saadaan ensi kauden liigaan, niin sellainen sääntö sitten tehdään.

• joni
        Real Madrid fani kirjoitti:

suomen joukkue on ihan roska se on kaatopaikalta tullut sekajäte

• köh olen hevonen
        joni kirjoitti:

suomen joukkue on ihan roska se on kaatopaikalta tullut sekajäte

Eikös Liverpool aloita ensimmäiseltä karsintakierrokselta? Tai ainakin näin jossain ne listat ja Liverpool oli siinä.

• Nimetön
        köh olen hevonen kirjoitti:

Eikös Liverpool aloita ensimmäiseltä karsintakierrokselta? Tai ainakin näin jossain ne listat ja Liverpool oli siinä.

kyllä aloittaa.

• blackmagictiger

yks munkin suosikeista evertonin ja coventry cityn ohella

• asd

Liverpool aikoo ostaa owenin

• Olisi kyllä hienoa saada taas Owen takaisin Liverpoolin paitaan. Toivottavasti Michael olisi ensi MM-kisoissa paremmassa vireessä kun viime kesän EM-kisoissa jotka eivät olleet Owenin parhaat kisat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      213
      5405
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      132
      5014
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      16
      4800
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      121
      2037
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1781
    6. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      86
      1650
    7. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      14
      1582
    8. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1461
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      89
      1275
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      379
      1270
    Aihe