Liverpool

Real Madrid fani

on aika tylyä kun Liverpool ei pääse mukaan seuraavaan champions legueen, vaikka voittikin juuri sen =(. Sääntö on se että pitää päästä 4 parhaan joukkoon että pääsee Champion legueen eikä Liverpool päässy. Itse olen kyllä Madrid fani, mutta on tuo kyllä aika tylyä. Onko muita REAL MADRID faneja??? =D

14

1164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellep

      Olen entinen real fani, nykyään kannatan liverpuulia, olen myös joskus kannattanut manuakin.

      • Hhhhmmm!

        Tuo Glory hunting on tosi hyvä tapa juhlia ja olla "tosi fani". Ei kannata vielä päättää ensi kauden fanituksen kohdetta. Chelseaa kannattaa koettaa ensi kaudella, tai Barcaa, ne voi molemmat tuntua kivoilta. Oletko koettanut kannattaa useampaa jengiä yhtäaikaa? Osumatarkkuus kasvaa.

        Jos pystyt vaihtamaan kannattamaasi seuraa kuin paitaa älä turhaan vaivaudu kutsumaan itseäsi faniksi.


      • Schindler
        Hhhhmmm! kirjoitti:

        Tuo Glory hunting on tosi hyvä tapa juhlia ja olla "tosi fani". Ei kannata vielä päättää ensi kauden fanituksen kohdetta. Chelseaa kannattaa koettaa ensi kaudella, tai Barcaa, ne voi molemmat tuntua kivoilta. Oletko koettanut kannattaa useampaa jengiä yhtäaikaa? Osumatarkkuus kasvaa.

        Jos pystyt vaihtamaan kannattamaasi seuraa kuin paitaa älä turhaan vaivaudu kutsumaan itseäsi faniksi.

        Jos katson eurooppalaista futista, niin kannatan aina suomalaisempaa seuraa. Tämä tarkoittaa sitä, että kannatusseura vaihtuu tiheään. Mitä muuta kannatettavaa on ulkomaalaisissa seuroissa, joihin sinulla ei ole mitään siteitä? Niinpä: menestys, sympatiat, mielenkiintoinen historia/pelaajat yms.


    • Juventus fani

      säännöt on sääntöjä. Miksei Liverpool pystynyt neljän parhaan joukkoon valioliigassa kun on kerran Euroopan paras seurajoukkue...

    • puuli

      Voi olla, että Pooli pääsee vielä puolustamaan mestaruuttaan, säännöthän on vaan tehty rikottavaksi ;)

      • maksa allas

        kyllä liverpuuli pääsee puolustamaan mestaruutta.


      • Real Madrid fani
        maksa allas kirjoitti:

        kyllä liverpuuli pääsee puolustamaan mestaruutta.

        joo oon kuullu jotain et se saattaa päässä vielä mukaan ja KUULEMMA toiset joukkueetkin haluavat liverpoolin mukaan, mutta saa nähä


      • RvN
        Real Madrid fani kirjoitti:

        joo oon kuullu jotain et se saattaa päässä vielä mukaan ja KUULEMMA toiset joukkueetkin haluavat liverpoolin mukaan, mutta saa nähä

        Niin nämä UEFA:n pomot tuntuivat olevan sitä mieltä että jos sellaista sääntöä ei löydy millä Liverpool saadaan ensi kauden liigaan, niin sellainen sääntö sitten tehdään.


      • joni
        Real Madrid fani kirjoitti:

        joo oon kuullu jotain et se saattaa päässä vielä mukaan ja KUULEMMA toiset joukkueetkin haluavat liverpoolin mukaan, mutta saa nähä

        suomen joukkue on ihan roska se on kaatopaikalta tullut sekajäte


      • köh olen hevonen
        joni kirjoitti:

        suomen joukkue on ihan roska se on kaatopaikalta tullut sekajäte

        Eikös Liverpool aloita ensimmäiseltä karsintakierrokselta? Tai ainakin näin jossain ne listat ja Liverpool oli siinä.


      • Nimetön
        köh olen hevonen kirjoitti:

        Eikös Liverpool aloita ensimmäiseltä karsintakierrokselta? Tai ainakin näin jossain ne listat ja Liverpool oli siinä.

        kyllä aloittaa.


    • blackmagictiger

      yks munkin suosikeista evertonin ja coventry cityn ohella

    • asd

      Liverpool aikoo ostaa owenin

      • Olisi kyllä hienoa saada taas Owen takaisin Liverpoolin paitaan. Toivottavasti Michael olisi ensi MM-kisoissa paremmassa vireessä kun viime kesän EM-kisoissa jotka eivät olleet Owenin parhaat kisat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe