kaiverrettu vuosiluku kokonaisuudessaan vai lyhennettynä, siis esim. 2005 vai 05? Tärkeää, kiitos etukäteen vastauksista :)
Onko
sormukseenne
6
1177
Vastaukset
- Rna
Meillä on kaiverrettu XXXX05. :)
- morsian05
Meillä on sormus kaiverruksessa ja vuosiluvun malli riippuu kokonaan siitä, että mahtuuko kaiverrukseen kokonaan 2005 vai vaan 05... Katsotaan miten käy.
- 2005
Mutta miten ihmeessä sillä voi olla jotain väliä???
- siksi
että vuosisatojenkin päästä tiedetään mistä ajankohdasta kyse.
- jenna22
minulla on ainakin lyhennettynä
- pelkkä 05
Meillä sormuksiin tuli molempien nimet pvm2005. Sen voi laittaa miten tykkää ja miten se mahtuu. Jos nimet on pitkät, ei mahdu pvm kokonaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492