Epätoivoisinta mitä oot tehnyt?

Anonyymi-ap

Mikä on epätoivoisinta mitä olet tehnyt ikävöimäsi ihmisen tai kaipauksesi takia?

Ap vastaa, että käynyt useita kertoja päivässä katsomassa yhdessä paikassa onko hän 😍 siellä yhtä aikaa. 😳👀

146

2815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kirjotin palstalla epätoivosia liirum laarumeja kuinka paljon rakastan

• Anonyymi

No tuota sanoisin epätoivoiseksi ja jopa turhaksi hyvin epätodennäköistä että ihminen jolle niitä tänne kirjoittelet edes huomaisi niitä ja jos huomaisikin mistä vitusta hänen pitäisi tietää kenelle ne on kirjoitettu jos oikeasti kerran kaipaa ni eikö olisi helpompaa tunnustaa kaipauksensa kaipaamalleen henkilölle ja hyvällä tuurilla toinen tuntee samoin sua kohtaan

• Anonyymi

Ei tekemistä, mutta olen joskus ollut niin säälittävä ja luulin hänen olevan täällä.

• Anonyymi

Olen juossut karkuun silloin, kun olisi pitänyt kävellä kohti. Nyt on sitten vissiin liian myöhäistä, jos nyt ylipäätään mitään onkaan ollut.

• Anonyymi

Saako tunnisteita? Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako tunnisteita? Oletko mies vai nainen?

Olen nainen. Enempää en sano.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. Enempää en sano.

Kiitos vastauksesta. Kysyjä oli myös nainen joten ohi.

• Anonyymi

Olisi silloin kannattanut olla rohkeampi jos se mies on pistänyt kaiken peliin. Ei se loputtomasti jaksa tuollaista katsoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi silloin kannattanut olla rohkeampi jos se mies on pistänyt kaiken peliin. Ei se loputtomasti jaksa tuollaista katsoa.

No kyllä siihen on muitakin syitä kuin rohkeus. Puhutaan myös kunnioituksesta toista ja toisen rajoja kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei ole pistänyt kaikkea peliin jos ei ole saanut suutaan avattua ja pyydettyä treffeille/kertonut tunteistaan.

• Anonyymi

Kysymällä selviää. Niin kauan kun on elämää on myös toivoa. Rakkaus kaikki esteet voittaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ei ole pistänyt kaikkea peliin jos ei ole saanut suutaan avattua ja pyydettyä treffeille/kertonut tunteistaan.

Sivusta.Ihan oikeasti on esteitä miksi miehet ei tee aloitetta.Itsekkin vasta viime viikolla tuon älysin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä siihen on muitakin syitä kuin rohkeus. Puhutaan myös kunnioituksesta toista ja toisen rajoja kohtaan.

Todellakin on.

• Anonyymi

Niin kauaa kun irl ei ole selvitetty, voi olla mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kauaa kun irl ei ole selvitetty, voi olla mahdollisuus.

Kyllä sille on aikansa ja paikkansa.

Tuo 16:45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teille naisille ei todellakaan kannata mennä kertomaan tunteista, jos ei oo jo tunnettu pidemmän aikaa. Siitä ei seuraa mitään hyvää ikinä, jos liian aikaisten menee kertomaan että on jotain vahvempia tunteita, kuin lievä kiinnostus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teille naisille ei todellakaan kannata mennä kertomaan tunteista, jos ei oo jo tunnettu pidemmän aikaa. Siitä ei seuraa mitään hyvää ikinä, jos liian aikaisten menee kertomaan että on jotain vahvempia tunteita, kuin lievä kiinnostus.

Rohkenen olla eri mieltä. Ei kaikki naiset ole sikoja. Ainoastaan kasvotusten puhumalla asiat selviää. Olet ehkä ihastunut / rakastunut vääränlaiseen ihmiseen, jos sinua on kohdeltu pskasti kasvotusten.

• Anonyymi

Yritin epätoivoisesti tavata uusia ihmisiä, että unohtaisin sen nopeammin

• Anonyymi

Ehkä se, että yritin aikatauluttaa lenkkeilyn aina samaan aikaan, aina sama reitti yms. Ihan vain, että hän voisi huomatessaan olla liikkeellä myös samoihin aikoihin. Saisimme edes katsella toisiamme, jos ei muuta.
      Ei onnistunut, ehkäpä häntä ei edes kiinnostanut. Osasi ainakin vältellä sopivasti.

• Anonyymi

Ai mä luulin et sä meet kauppaan tms. Yks nainen kyl seuras sua usein lenkille mut se en ollut minä. Ajattelin et teillä on jotain teerenpeliä.

• Mua juoksutettiin alussa tänne tullessa eri paikkoihin. Sanottiin, että kaipaamani nainen olisi tässä lähiympäristössä ja että ikkunasta näkyy vaikka mitä ja annettiin erilaisia vihjeitä ja kun en tiennyt alkuun, että täällä on näitä kiusaajia, niin mähän perhana juoksin ovelta ovelle rimputellen ovikelloja ja etsien häntä, tuijotin ihmisten ikkunoista sisälle etsien niitä annettuja vihjeitä jne jne. Se ehkä tai sitten tämä, että mä kerron sen vielä tähän 🤣

• Anonyymi

En ole kaipaamasi, sivusta totean. Säilytä hyvä mies arvokkuutesi!

• Anonyymi kirjoitti:

En silloin alussa tiennyt, että täällä on näitä kiusaajia. Tuli sen takia tehtyä muutakin, mutta tuo lienee se noloin. Niitä muita en ala kertoilla tänne. Tääkin on jo ehkä liikaa. 🤷‍♂️😬

• Anonyymi

Tuo on ollut varmaan naisista kauheaa!
        Ps.Ainakin minusta.
        Hyvä että kerroit tuon sain selityksen ja ymmärrän.Kiusaajat on 💩

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ollut varmaan naisista kauheaa!
        Ps.Ainakin minusta.
        Hyvä että kerroit tuon sain selityksen ja ymmärrän.Kiusaajat on 💩

Ei, en käynyt kiusaamassa enkä stalkkaamassa ketään vaan soittelin ovikelloa sen jälkeen, kun pikaisesti kurkkasin ikkunasta ensin. Tottakai soitin sitä ovikelloa, ettei luulla mitään outouksia. Tuli tutustuttua uusiin naapureihin samalla ja käytyä kahvilla useassa paikassa. Nyttemmin jo hyvin tutustuttu heidän kanssaan. Ei mistään muusta ole kyse. Mua vain juoksutettiin ja pöllö uskoin kaiken, mitä täällä luki suoraan mulle kirjoitettuna.

• Anonyymi

Toivottavasti olet nyt oppinut tuntemaan ,miten ilkeitä ja lapsellisia ihmiset voi olla.Kiusaajilla on ain itsellä joku paha ongelma itsellä ja ne kostaa sitten syyttömille..Taidat olla liian hyvä luontoinen,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti olet nyt oppinut tuntemaan ,miten ilkeitä ja lapsellisia ihmiset voi olla.Kiusaajilla on ain itsellä joku paha ongelma itsellä ja ne kostaa sitten syyttömille..Taidat olla liian hyvä luontoinen,

Lisää edelliseen,oppia ikä kaikki,Pää pystyyn elämä jatkuu.Tämä neuvo naiselta,kokemusta on kiusaajista,heikoista ihmisistä.❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oikea rakkaus näkee vaivaa ja menee läpi harmaan kiven....kun ihanat tunteet vie ,ei siinä järjellä ole mitään tekemistä
        toiset voi sitten istua arvokkaasti kotona odottaen ja odottaen.....

sivusta

• Anonyymi

Epätoivoisinta…. kaiketi viestin lähettäminen oli typerintä_ikinä_

• Anonyymi

Itkenyt

• Anonyymi

Monet porut on tullut

• Anonyymi

Itku auttaa markkinalla

• Anonyymi

Nimen huutamista tyhjyyteen

• Anonyymi

Jalan polkeminen

• Anonyymi

Kaikki. Miksi en osaa käyttäytyä kuin normi ihminen kun hän kyseessä.

• Anonyymi

Sivusta: ihastuksissaan saa käyttäytyä höperösti. Älä vaadi itseltäsi liikoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: ihastuksissaan saa käyttäytyä höperösti. Älä vaadi itseltäsi liikoja.

Ei mä olen ollut ihan idiootti. Täälläkin provosoitunut ja hermostunut. En mä oikeasti ole edes sellainen.

• Anonyymi

Minäkin olen käynyt useinkin kurkkimassa, onko eräs ihana nainen paikalla. Silloin tällöin on hän ollutkin, mutta sanattomaksi olen jäänyt.

• Anonyymi

Hullaantumisviesti!!! Ihmisten ihastuessa, toisen vetovoima saa tekemään mitä uskomattomampia tekoja ja asioita, toisen nähdäkseen tai jonkunlaisen yhteyden luomiseen.
      https://youtu.be/g3Q2lgC59t4

• Anonyymi

Jotenkin tuntuu että se ihminen vie sellaiseen tilaan,että ei muuta halua kun olla hänen kanssaan. Viestejä käyn lukemassa yhdessä paikassa myös yhtenään.

• Anonyymi

Mutta sinähän oot tekemässä kuolemaa

Mut et mun takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sinähän oot tekemässä kuolemaa

Mut et mun takia

- Sivusta -
        Ootko sä joku meedio?
        Anonyymille kirjoittelet tuollaista.

• Anonyymi

Kirjoittanut tälle palstalle. Roikkunut siellä missä aikoinaan tavattiin.

Molemmat yhtä tyhjän kanssa.

• Anonyymi

Googlettanut hänet, katsellut hänen kuvaa netissä, yrittänyt kautta rantain kyselemällä saada kuulla hänestä yhteiseltä tutulta.

• Anonyymi

Minä olen tehnyt myös kaikkia näitä.

• Anonyymi

En sanoisi että juuri mikään tähänastisista vastauksista osoittaa epätoivoa. Epätoivoisena pitäisin tekoa joka vahingoittaa tai aiheuttaa muuta merkittävää haittaa itselleen, kaipauksen kohteelle tai jollekin muulle asianosaiselle. Ihan normaalin ja terveen ihastuneesti toimitte 💜

• Anonyymi

En ole tehnyt mitään sellaista, minkä voisi sanoa olevan epätoivoista. Minua kiinnostaa useampi ikäiseni mies ja toivottavasti heistä joku tulee olemaan uusi kumppanini.

• Anonyymi

Näköjään samaa mitä edellä jo mainittu. En olekaan ainutlaatuinen, kjeh kjeh. Googlettanut hänet. Kirjoitellut rakkausviestejä tänne. Pakoillut. Yrittänyt kohdata. Katsellut kuvaa. Kuunnellut musiikkia uusin korvin, rakkautta vain joka biisissä ja kaikki täsmää.

Hmmm. Itkenyt. Puhunut hänestä läheisille ihmisille joita ei ehkä kiinnosta yksipuolinen hullaantumiseni, tai harkitsevat terapian ehdottamista...

• Anonyymi

Tuo oli tuttua kauraa muuten sillä erolla etten ole kelleen puhunut....no.. sivumennen äkkiä läheiselle.

• Anonyymi

Käyn hyvin usein katsomassa, onko eräs nainen mennyt töihin. Välillä käyn katsomassa, onko hänen autonsa kotitalonsa pihassa. Puhun hänestä melko usein ja jotkut eivät pidä hänestä, sekä suuttuvat jos sanoin jotain häneen liittyvää. Olen nähnyt myös hänet joitakin kertoja paikallisessa baarissa ja sen jälkeen mennyt unet, koska hän jäi pyörimään ajatuksiin. Olen nähnyt hänet usein myös ajelemassa autollaan. Minusta hän on todella suloinen ja söpö.

Hyvin usein, jos näen tämän naisen ajelemassa niin koetan katsoa ajaako hän yksin ja minne hän meni. Olen myös joitain kertoja ajanut hänen perässäänkin. Kesällä tämä sama nainen saapui paikalliselle ABC:lle yöaikaan ja kovasti vilkuili ja hymyili viereisessä pöydässä.

• Epätoivoisinta on ollu palstailu..

• Anonyymi

En tee kenenkään ihmisen suhteen epätoivoisia tekoja. Jos ihminen ei ole minusta kiinnostunut, minun on vain se hyväksyttävä. Elämä jatkuu. En ole edes moneen vuoteen halunnut parisuhdetta. En harrasta myöskään irtosuhteita. Olen luova ihminen ja luon kaunista.

• Anonyymi

Tää on aika hyvä. Kukaan ihminen ei ole sen arvoinen, että yksin pitää yrittää. Kyllä se vastavuoroista on tai sitten ei ollenkaan!

• Anonyymi

Olen lukenut merkkejä täällä minulle ohjeeksi mennä paikkoihin....😅
      Tietenkin turhaan.🤯

• Anonyymi

Mennä paikkoihin?

Siis että työnnät pääsi takaisin perseeseesi?

Ei se ole turhaa. Reippaasti sisään vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mennä paikkoihin?

Siis että työnnät pääsi takaisin perseeseesi?

Ei se ole turhaa. Reippaasti sisään vaan.

REPS!Ei asuntojen sisälle kun luontoon.

• Kuvien katselu, viestin laitto ja palstailu. Eiköhän ne ole suurimmalla osalla.

• Anonyymi

Sä oikein kerjäät että se höpöhöpö käy taas sun kimppuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä oikein kerjäät että se höpöhöpö käy taas sun kimppuun.

En. Se on sama mitä sanon, niin se käy päälle jos tahtoo.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En. Se on sama mitä sanon, niin se käy päälle jos tahtoo.

Pääasiassa se ärsyyntyy ko. aiheen käsittelystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Pääasiassa se ärsyyntyy ko. aiheen käsittelystä.

Tiedän kyllä...

• mustasusi kirjoitti:

Tiedän kyllä...

En ymmärrä, miksi se on punainen vaate hänelle...

• mustasusi kirjoitti:

En ymmärrä, miksi se on punainen vaate hänelle...

Tunnetko sinä sitten sen, joka hyökkii sun teksteihin? Jos tunnet, niin eikö hänet saa aisoihin laitettua?

• TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

Tunnetko sinä sitten sen, joka hyökkii sun teksteihin? Jos tunnet, niin eikö hänet saa aisoihin laitettua?

En tunne. Hän on täältä palstalta. En muista että hän olisi ollut täällä vielä silloin kun tänne eksyin, eli 2 vuotta sitten. Ottanut minut silmätikukseen... En ymmärrä miksi? Hän on ollut yhteydessä siihen ketä täällä joskus kaipailin.

• mustasusi kirjoitti:

En tunne. Hän on täältä palstalta. En muista että hän olisi ollut täällä vielä silloin kun tänne eksyin, eli 2 vuotta sitten. Ottanut minut silmätikukseen... En ymmärrä miksi? Hän on ollut yhteydessä siihen ketä täällä joskus kaipailin.

Sanoit muistaakseni jossain tuolla toisessa keskustelussa tuntevasi sen ihmisen ja että hän olisi tavallaan yhteyshenkilö teidän välillänne. Siitä vedin johtopäätöksiä, että tuntisit hänet.

Sanoit muistaakseni jossain tuolla toisessa keskustelussa tuntevasi sen ihmisen ja että hän olisi tavallaan yhteyshenkilö teidän välillänne. Siitä vedin johtopäätöksiä, että tuntisit hänet.

Juu. Hän on ollut tavallaan ollut yhteyshenkilö, vaikka en tunne, enkä tiedä mistään. Hän nyt vaan sattui kai arvaamaan kuka se kaivattu oli. Vähän epäilen sitäkin, että tiesikö sen kaiken aikaa kuitenkin? Ken ties on jotain lähipiiriä. Monta erikoista juttua täällä olen bongannut tämän parin vuoden aikana täältä asiaan liittyen.

• mustasusi kirjoitti:

Juu. Hän on ollut tavallaan ollut yhteyshenkilö, vaikka en tunne, enkä tiedä mistään. Hän nyt vaan sattui kai arvaamaan kuka se kaivattu oli. Vähän epäilen sitäkin, että tiesikö sen kaiken aikaa kuitenkin? Ken ties on jotain lähipiiriä. Monta erikoista juttua täällä olen bongannut tämän parin vuoden aikana täältä asiaan liittyen.

Jospa se selviää vielä. Väärinhän se on kuitenkin tulla joka väliin sanomaan asioita, jotka itse vetää siihen esille, kun sinä itse et ole ottanut aiheeksi nimeltä ainakaan. Kaikella on tapana selvitä.

Jospa se selviää vielä. Väärinhän se on kuitenkin tulla joka väliin sanomaan asioita, jotka itse vetää siihen esille, kun sinä itse et ole ottanut aiheeksi nimeltä ainakaan. Kaikella on tapana selvitä.

Kyllä tiedostan sen, että minua seurataan ja tarkkaillaan, kuin olisin joku pahantekijä. Tuntuu ikävältä, että juttu meni tällaiseksi...

• mustasusi kirjoitti:

Kyllä tiedostan sen, että minua seurataan ja tarkkaillaan, kuin olisin joku pahantekijä. Tuntuu ikävältä, että juttu meni tällaiseksi...

Tottakai se tuntuu ikävältä sen kaiken muun lisäksi. Tämä on kyllä outoa, että niin moni sanoo kohdanneensa tuota seurailua ja tarkkailua. Käsittämättömän monen kirjoitus koskee sitä tai liittyy siihen samantyyliseen eli tämä itse aihe, ikävä, jäänyt niin paljon vähemmälle huomiolle kuin taas nuo kiusaamiseen ja stalkkailuihin saaneet enimmän huomion ollen aiheena todella usein.

Tottakai se tuntuu ikävältä sen kaiken muun lisäksi. Tämä on kyllä outoa, että niin moni sanoo kohdanneensa tuota seurailua ja tarkkailua. Käsittämättömän monen kirjoitus koskee sitä tai liittyy siihen samantyyliseen eli tämä itse aihe, ikävä, jäänyt niin paljon vähemmälle huomiolle kuin taas nuo kiusaamiseen ja stalkkailuihin saaneet enimmän huomion ollen aiheena todella usein.

Niinpä. Onko se sitten kateutta vaiko mitä, kun pitää alkaa kiusaamaan? Omalla kohdallani tiedän kyllä, että haluttiin että lopetan kaipailut, kun minusta ei tykätä yhtään. Turhaahan se silloin on.

• mustasusi kirjoitti:

Niinpä. Onko se sitten kateutta vaiko mitä, kun pitää alkaa kiusaamaan? Omalla kohdallani tiedän kyllä, että haluttiin että lopetan kaipailut, kun minusta ei tykätä yhtään. Turhaahan se silloin on.

En osaa sanoa, kun en tunne teitä enkä tiedä teidän tapauksestanne mitään. Sen osaan sanoa, että nähdäkseni jokaisella on oikeus olla täällä kaipaamassa. Ne niitä kaipaavia häiriköivät ennemminkin pitää saada ruotuun jollakin tavalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin kaipailit Nettaa

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

mä en asu jyväskylässä ja en lähelläkään ja en ole netan sukulainen tai ystävä. ihan ite jani kerroit vihjeitä kun kyselin. älä mua syytä kun ite kerroit kun kysyin

• Anonyymi kirjoitti:

mä en asu jyväskylässä ja en lähelläkään ja en ole netan sukulainen tai ystävä. ihan ite jani kerroit vihjeitä kun kyselin. älä mua syytä kun ite kerroit kun kysyin

En syytellyt, vaan mietin vaihtoehtoja... Ja ihmettelen sitä, miten jaksat sitten, olla täysin ulkopuolisena kiinnostunut noin paljon asiasta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En syytellyt, vaan mietin vaihtoehtoja... Ja ihmettelen sitä, miten jaksat sitten, olla täysin ulkopuolisena kiinnostunut noin paljon asiasta.

niin mieti sitä

• Anonyymi kirjoitti:

niin mieti sitä

Olipa huono vastaus...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olipa huono vastaus...

voi ei . harmi juttu

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oisko se siinä, että sitä pelotti / pelottaa sen tytön puolesta, niin kuin joitain muitakin täällä. Ei meistä varmaan kukaan sua tunne, niin se on aika turha sanoa, että oot kiltti ja kunnollinen. -sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko se siinä, että sitä pelotti / pelottaa sen tytön puolesta, niin kuin joitain muitakin täällä. Ei meistä varmaan kukaan sua tunne, niin se on aika turha sanoa, että oot kiltti ja kunnollinen. -sivusta

Niin just. Mutta sellaiset pelot on kuitenkin ihan turhia. Varmasti pelottaa vielä enemmän, jos joku ulkopuolinen menee ja puhuu jotain mistä ei edes tiedä mitään. Mielikuvitus saa siivet helposti. En ole sellainen mörkö ollenkaan, kun nyt saatetaan kuvitella.
        Minä mielelläni juttelen ja tutustun ihmisiin, enkä hyökkäile minnekään paikalle kutsumatta yms. Ymmärrän, jos en ole tervetullut ja ymmärrän pysyä poissa.
        Ne jotka minut tietää ja tuntee, pitää mukavana ihmisenä. Mutta tietysti minun on sitä turha tässä yrittää todistella.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin just. Mutta sellaiset pelot on kuitenkin ihan turhia. Varmasti pelottaa vielä enemmän, jos joku ulkopuolinen menee ja puhuu jotain mistä ei edes tiedä mitään. Mielikuvitus saa siivet helposti. En ole sellainen mörkö ollenkaan, kun nyt saatetaan kuvitella.
        Minä mielelläni juttelen ja tutustun ihmisiin, enkä hyökkäile minnekään paikalle kutsumatta yms. Ymmärrän, jos en ole tervetullut ja ymmärrän pysyä poissa.
        Ne jotka minut tietää ja tuntee, pitää mukavana ihmisenä. Mutta tietysti minun on sitä turha tässä yrittää todistella.

ai nytkä kiellät ettet ollutkaan ihastunut nettaan. Mä sanoin just niitä asioita joista olet kirjoittanut. älä vittu nyt kiellä ettet olis ollut ihastunut nettaan

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

ai nytkö et ollutkaan katsonut netan kuvia somessa jossa netalla oli julkinen profiili jonka poisti kun kuuli susta. älä helvetti mua syytä siitä

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

etkö sä jani ymmärrä että netta oli kassa työtehtävissä ei asiakkaana. et sä voi mennä sanoo tosta vaan työaikana että olet ihastunut. sä et vieläkään tajua sitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin pakkomielteistä tuo kuitenkin on ollut, että se on pelottavaa. Antaisit jo olla.

• Anonyymi kirjoitti:

ai nytkö et ollutkaan katsonut netan kuvia somessa jossa netalla oli julkinen profiili jonka poisti kun kuuli susta. älä helvetti mua syytä siitä

Syytän koska hän peloissaan poisti sen profiilinsa sen jälkeen, kun menit puhumaan minusta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Syytän koska hän peloissaan poisti sen profiilinsa sen jälkeen, kun menit puhumaan minusta.

kerro mulle miksi sait potkut jos se ihastumisen kertominen on ihan ok työaikana toisen ollessa töissä. Mikä oikeuttaa tollasen käyttäytymisen? oot vaan vitun tyhmä ja idiootti 51 vuotias mies.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sinähän sen kuitenkin aiheutit, senkin pöljä. Sinuahan se pelkäsi eikä muita. Itseäs saat syyttää. T:sivusta seurannut

• Anonyymi

Yrittänyt nakella kävyillä ikkunaan kännissä.. osumatta! Vielä se onnistuu.

• Kokeile seuraavan kerran selvinpäin, jos osuisi paremmin.

• Anonyymi
        TopiWanKen_no.bi kirjoitti:

Kokeile seuraavan kerran selvinpäin, jos osuisi paremmin.

Varmaan osuisi paremmin, ettei kopsahtele vaan seinään😂.. ei s**t*n*. Meillä on ollut hauskaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaan osuisi paremmin, ettei kopsahtele vaan seinään😂.. ei s**t*n*. Meillä on ollut hauskaa!

Kännissä hauskaa vai vieläkö selvinpäin myös?

• Anonyymi

Kännissä hauskaa vai vieläkö selvinpäin myös?

Sekä että! Tää on jotain ihan käsittämätöntä kaikki! Toki humalassa korostuu asteen enemmän, mutta oon toki tietoinen kaikesta mitä itse teen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sekä että! Tää on jotain ihan käsittämätöntä kaikki! Toki humalassa korostuu asteen enemmän, mutta oon toki tietoinen kaikesta mitä itse teen.

Harrastat ilmeisen useinkin sitä?

• Anonyymi

Harrastat ilmeisen useinkin sitä?

Mitä juomista vai hauskuutta?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä juomista vai hauskuutta?

Käpyjen heittelyä. Sitä tarkoitin.

• Anonyymi

Käpyjen heittelyä. Sitä tarkoitin.

Voisin harrastaa! No ei, kun oli ikävä! Oon tehnyt vähän muitakin tyhmiä juttuja ja ihan selvinpäin. Yhden kerran olin kaatua kellarin portaissa samassa paikassa, kun juoksin karkuun. Mukavia muistoja!

• Anonyymi

Laitoin viestin että on ikävä vaikkei se todellakaan ollut sopivaa siinä tilanteessa 😍🤭😘🥺

• Anonyymi

Aina tunteet kannattaa ilmaista! Toinen Joko ottaa siitä tai ei ota.

• Anonyymi

Heh, mä oon tehnyt tuon saman.

• Anonyymi

Stalkannut pari-neljä vuotta. 😂

• Anonyymi

Pidätkö mitään yhteyksiä hänen kanssaan? Mistä tunnette? Oletko n vai m? Vaikka tuskin osuu.
        -n sivumpaa

• Anonyymi

Aika pitkään. Onko teillä yhteyttä ollut koko aikana? Lähesty häntä jos ei. 😀 Sivulta

• Anonyymi

Kysynyt tarot korteilta miten saisin hänet jatkossa illosemman näköiseksi tulevaisuuden näkymissä. Kesken työpäivän. Sain siihen venus kortin :)

• Anonyymi

Söin yhden ylimääräisen mansikan, minkä oli tarkoitus mennä pakkaseen.
      Otin sen halulla suihin mmmm ja syväkurkkuun.

• Anonyymi

Pyydellyt häntä useampaan otteeseen tulemaan mun luo. Voisiko melkein jopa sanoa, että anellut.

• Anonyymi

Mitä hän on vastannut kutsuihisi?

• Anonyymi

Ai ihan oikeassa elämässä pyydellyt vai täällä palstalla? Täällä käy joku muutama kymmenen tyyppiä, niin vuoronumeroautomaattia saat alkaa virittelemään, jos tänne huutelet. Joku just eilen kirjoitti, että eihän palstaa saa ottaa vakavasti. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ihan oikeassa elämässä pyydellyt vai täällä palstalla? Täällä käy joku muutama kymmenen tyyppiä, niin vuoronumeroautomaattia saat alkaa virittelemään, jos tänne huutelet. Joku just eilen kirjoitti, että eihän palstaa saa ottaa vakavasti. :)

Ihan oikessa elämässä. En mä ole hänelle täällä koskaan mitään kirjoittanut. Ei hän lue tätä palstaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hän on vastannut kutsuihisi?

Hän on mielummin yksikseen kuin minun kanssani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on mielummin yksikseen kuin minun kanssani.

No mutta. Olet tehnyt parhaasi, etkä muuta voi. En tiedä, voisiko aika auttaa asiaan? Joku varmaan sanoisi, et uutta haarukkaa kehiin, mutta mitäpä se auttaisi, kun uusi olisi vain muovista eikä ihmiset ole kertakäyttövälineitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta. Olet tehnyt parhaasi, etkä muuta voi. En tiedä, voisiko aika auttaa asiaan? Joku varmaan sanoisi, et uutta haarukkaa kehiin, mutta mitäpä se auttaisi, kun uusi olisi vain muovista eikä ihmiset ole kertakäyttövälineitä.

Näin se on. Toista ei voi pakottaa, kun häntä ei kerta kiinnosta. Ongelma on se, että mua taas eivät kiinnosta muut. Tarjokkaistahan olisi kyllä ja "paikkaansa" on kyselty, mutta kun minua taas eivät he kiinnosta. Sellaista se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Toista ei voi pakottaa, kun häntä ei kerta kiinnosta. Ongelma on se, että mua taas eivät kiinnosta muut. Tarjokkaistahan olisi kyllä ja "paikkaansa" on kyselty, mutta kun minua taas eivät he kiinnosta. Sellaista se on.

Joo, se on kyllä paha, jos on toispuoleista kiinnostusta. :(

• Anonyymi

En viitsi edes kertoa tänne ja niitä on monta. Rakastuneena tulee oltua joskus vähän epätoivoinen. Henkilökohtaisia juttuja.

• Potkaisin häntä perseelle kun aluksi laitoin hänet konttaus asentoon.
      Lutka piti meidän perhettä halpana ja toi äijiä meidän yhteiseen kotiin.
      👍

• Anonyymi

Tämä kannattaa lukea hyvin ajatuksella koko ketju.

• Anonyymi

Olen testannut kotona ääneen puhumista.kohta on täällä.Ruuat mitä teen on täällä kohta pikkusen muunneltuna.

• Anonyymi

Joo, aina kannattaa lukea ajatuksella kaikki. Hirveän monesti törmää siihen, et joku vaikka suuttuu jostain, kun on ensin itse lukenut väärin. Se on niin tätä nykyaikaa..

• Anonyymi

No missä ap on käynyt katsomassa minua et oonko yhtä aikaa

• Anonyymi

Yhdessä paikassa netissä missä kumpikin rekisteröidytty 👀.
        -ap

• Anonyymi

En varautui

• Anonyymi

Yritin olla hänen ystävänsä.

• Anonyymi

Ainoastaan tällä palstalla

• Anonyymi

Jätin muuttamatta pois paikkakunnalta.Hänellä on naisystäväkin (hoksasin ihan vasta)mutten siltikään pysty lähteen.
      Takuulla lähden statuksen päivittyessä julkiseen profiiliinsa varatuksi.

• Anonyymi

Yritän hankkiutua olemaan samoissa paikoissa samaan aikaan missä mies on. Vaatii toisinaan pieniä uhrauksia. Taitaa olla sellainen perusjuttu ainakin osalla jos on ihastunut. :)

• Anonyymi

Laittanu useamman kerran viestiä, vaikka ei ole edes vastannu... noloa.

• Anonyymi

Hän tietää miten epätoivoisesti olen yrittänyt pitää yhteyttä yllä jollain tapaa. En jaksa enää.

• Anonyymi

Oletko laittanut viestiä?

• Anonyymi

Miten hän voisi sellaisen tietää, jos et ole laittanut viestiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko laittanut viestiä?

Sitäkin on tehty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän voisi sellaisen tietää, jos et ole laittanut viestiä?

Tietysti olen kun olen rakastunut. Rakastunut laittaa jos muuten menettää koko ihmisen. Vaatii tietysti nron että voi laittaa.

• Anonyymi

Juuri näin. Enkä enää oikein edes kehtaa viestiä...naiselta

• Anonyymi

Annoin jätkälle pyydettäessa aina rahaa. Silmät aukes, kun putsas mun kodin kaikesta elektroniikasta.

• Anonyymi

Kaipaatko häntä edelleen?

• Anonyymi

Onko teillä yhteisvessa?

• Anonyymi

Kirjoitin syksyllä kirjeen maailmankaikkeudelle ja pyysin että maailmankaikkeus hommaa hänet rakkaakseni vuoden loppuun mennessä. Luin ohjeet jostain hesarin jutusta. Poltin sen kirjeen että toiveeni nousee savuna ilmaan, ohjeen mukaan. Eipä toiminut se. Vuosi jo vaihtui.

• Anonyymi

Mutta minkä vuoden

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta minkä vuoden

No en muista tarkkaa sanamuotoa kun poltin sen kirjeen 😉 Jospa odottelen vielä tämän vuoden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en muista tarkkaa sanamuotoa kun poltin sen kirjeen 😉 Jospa odottelen vielä tämän vuoden?

Teitkö kirjeen 31.12.2023 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teitkö kirjeen 31.12.2023 😉

Syksyllä jo, saattoi olla loppukesääkin. En muista tarkemmin mutta ruoho oli vielä silloin vihreää. Piti varoa ettei sytytä maastopaloa.

• Anonyymi

Etsinyt häntä täältä ja muilta keskustelupalstoilta.

• Anonyymi

Sama 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama 😊

AP kuittaa, kuin myös. 😁

• En edes sano, muuta kuin, että kaiken yritin

• Anonyymi

Samaa olen tehnyt ❤️

• Anonyymi

En ole koskaan uskaltanut tunnustaa tätä ääneen ja hirvittää kirjoittaa tämä nytkin.

Hän veti niin pahasti jalkani alta, että tajusin olevani väärän ihmisen kanssa ja erosin hänen takiaan.

En saanut häntä ja olen sen kai jotenkin jo hyväksynyt, mutta kaipaan hirveästi edelleen.

Tiedän, että minulle se oli once in a lifetime experience. Kuin olisi tullut kotiin.

• Anonyymi

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Nainen vainen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      347
      1677
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1571
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1549
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      247
      1128
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      983
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      964
    7. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      735
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      726
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      689
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      644
    Aihe