Älkää erehtykö ostamaan Canon tulostimia. Uskomatonta paskaa. Kaksi tuntia meni saada paska näkymäään Wlanin kauttta tietokoneella eikä kyseonen paska silti suostu tulostamaan.
Johdollisena tulostaa.
Kokonhelevtin asennusohjelma on kuin 80luvulta ja helvetin sekava.
Canon tulostimet täyttä paskaa
Anonyymi-ap
5
534
Vastaukset
- Anonyymi
Canon-tulostin on täysin toimiva, mutta on sellaisia tyhmiäkin, jotka Ei osaa käyttää ihan yksinkertaisia tulostimia, Ei vaikka olisi Ohjeet jotka voi lukea.
- Anonyymi
Windows 11 Home
Kuka pälliäinen on keksinyt nää Windowsin rajoitukset.
- Anonyymi
Minulla Canon ja toimii kanuunan lailla, joskus vähän oikuttelee mutta ilmoittaa missä probleema. Siis lue ilmoitukset.
- Anonyymi
ET VAAN OSAA... 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972