Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kissanpentu

Anonyymi-ap

Etsimme kissanpentua. Mieluiten Ilmainen kun käymme itse leikkauttamassa ja rokotuksissa ja sirutuksessa. Täältä sais rakastavan kodin.

9

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpöjä pukkaa. Miksi et osta valmiiksi sirutettua ja leikattua kissaa joita on saatavilla runsaasti kissatalosta.

      • Anonyymi

        Ei kaikilla ole varaa ostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikilla ole varaa ostaa?

        Kuinka silloin voi olla varaa siruttaa ja leikata kissa. Sen lääkäri menot ja ruoka ja muut tarpeet maksavat huomattavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka silloin voi olla varaa siruttaa ja leikata kissa. Sen lääkäri menot ja ruoka ja muut tarpeet maksavat huomattavasti.

        Siruttaminen ja leikkaaminen ei ole pakollista, jos kissa on sisäkissa ja ulkona vain valjaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siruttaminen ja leikkaaminen ei ole pakollista, jos kissa on sisäkissa ja ulkona vain valjaissa.

        Kaikki kissapopulaatiot on muodostuneet sisäkissoista, joita ulkoilutetaan vain valjaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kissapopulaatiot on muodostuneet sisäkissoista, joita ulkoilutetaan vain valjaissa.

        Nyt et ymmärrä mitä kirjoitat.


    • Anonyymi

      Niin mutta, kun mä tykkään niin kissoista.

      • Anonyymi

        Kissatalolta saa lemmikin.


    • Anonyymi

      Mä loukutan sulle kissan, alta aikayksilön, kunhan tiedän missä asut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe