Miesihastukset tanssilavoilla

Anonyymi-ap

Aika useinkin naisen kanssa herkistellessä jotkut viejät haluavat tanssia vähän liian lähellä. Kyseessä on selvästi miesihastus eli man-crush. Koska nämä viejät eivät ole vielä tulleet kaapista, eivät ehkä pystyneet myöntämään itselleenkään että eivät ole sataprosenttisia heteroita, he eivät uskalla mennä naistenriviin ja antautua miehen vietäväksi. He juuri ja juuri uskaltavat osallistua tunnelmaan metrin päästä. He jäävät siihen tunnelmoimaan kuinka heitä pidettäisiin hyvänä toisen viejän sylissä. He luulevat olevansa huomaamattomia, ettei kukaan tajua heidän syvimpiä tuntojaan. Mutta he ovat väärässä, heidän motiivinsa on kaikille selvä.

17

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Outo teksti oudolta kirjoittajalta.
      Tanssilavoilla on heteroita mitä suurimmassa määrin, tämänn olen todennut jo aika päivää sitten. Muille on omat mestansa.

      • Anonyymi

        Denialismisi ilmiön suhteen paljastaa sinussa uinuvan eli latentin halun antautua miehen vietäväksi. Ei siinä ole mitään pahaa.


      • Anonyymi

        Katsopa joskus ympärillesi, kun jäät pyörimään yhteen paikkaan tanssilavalla sen sijaan että etenisit sutjakkaasti. Saatat huomata olevasi usein hyvin lähellä jotain herkistelevää tanssiparia. Koska yrität noin kiivaasti todistella heterouttasi, se kertoo että et ole vielä välttämättä täysin sinut seksuaalisuutesi kanssa.


      • Anonyymi

        Ei tässä puhuta ulkokehästä, vaan sylitansseista ja ja sisäkehästä.


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­­N­­y­m­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Minä ainakin pyörin muiden seuraajia hellästi vievien viejien vieressä, koska haluaisin päästä heidän hyväilyynsä.

    • Anonyymi

      Aloittaja on 100% kaappihomo. Oikea paikka sille on dtm missä voi sitten rakennella suklaajunaa

      • Anonyymi

        Tanssiminen on homolle tosi hyvä harrastus. Se on suorastaan etu jos ei ole pesunkestävä hetero, koska naisethan tulevat nykyään tansseihin vain tanssimaan, eivät hakemaan miestä. Ei tule turhia pettymyksiä.


    • Anonyymi

      En oo vielä tanssipaikoilla homoja nähny.kirjoittaja taitaa ite olla kaappi homo.

      • Anonyymi

        Jos et itse ole minuun ihastunut, miksi sitten pyörit lavalla ihan siinä mun edessä tai vieressä, vaikka kaikkialla muualla on todella paljon tilaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et itse ole minuun ihastunut, miksi sitten pyörit lavalla ihan siinä mun edessä tai vieressä, vaikka kaikkialla muualla on todella paljon tilaa?

        Olet käsittänyt väärin, ei siinä vieressä sinun takiasi kukaan pyöri vaan se sinun tanssittamasi daami siihen vetää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet käsittänyt väärin, ei siinä vieressä sinun takiasi kukaan pyöri vaan se sinun tanssittamasi daami siihen vetää

        Jos olisi näin, muidenkin miesten vieressä, jotka tanssivat samojen hemaisevien naisten kanssa kuin minä, olisi ruuhkaa. Nythän ei näin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi näin, muidenkin miesten vieressä, jotka tanssivat samojen hemaisevien naisten kanssa kuin minä, olisi ruuhkaa. Nythän ei näin ole.

        Eihän siihen yksi mies ruuhkaa saa aikaiseksi, hän kun on kiinnostunut ainoana siitä sinun tanssittamastasi daamista ja siksi siinä vieressäsi norkoilee. Nythän oli kyse vain siitä yhdestä naisesta jota tanssitit ja yhdestä miehestä joka siinä vieressäsi pyöri, joten tuo sinun yleistyksesi meni täysin metsään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siihen yksi mies ruuhkaa saa aikaiseksi, hän kun on kiinnostunut ainoana siitä sinun tanssittamastasi daamista ja siksi siinä vieressäsi norkoilee. Nythän oli kyse vain siitä yhdestä naisesta jota tanssitit ja yhdestä miehestä joka siinä vieressäsi pyöri, joten tuo sinun yleistyksesi meni täysin metsään

        Kyllä yksikin pari voi saada ruuhkan aikaiseksi, jos muuten parit soljuvat. Mutta tässähän ei ollut kyse pelkästään tuosta yhdestä miehestä, vaan näitä on välillä ihan riesaksi asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yksikin pari voi saada ruuhkan aikaiseksi, jos muuten parit soljuvat. Mutta tässähän ei ollut kyse pelkästään tuosta yhdestä miehestä, vaan näitä on välillä ihan riesaksi asti.

        Vain unelmissas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas

        Kiinnostavaa on oikeastaan ainoastaan se, miksi sinulla on tarve vähätellä yllä kuvattua kokemusta. Jos asia olisi sinulle yhdentekevä, sivuuttaisit asian. Selvästikään asia ei siis ole yhdentekevä, vaan yllä kerrotut kokemukset herättivät sinussa ristiriitaisia tunteita. Et kuitenkaan pysty käsittelemään ristiriitaisia tunteitasi aikuisella tavalla, vaan koet tarvetta ilmaista tunteitasi vähättelemällä kokemuksia. Tämä kertoo, että sinulla on asiaan liittyen sellaisia tunteita, joita et oikein pysty kohtaamaan. Siksi on hyvin todennäköistä, että kuvaus miesihastuksesta osui täsmälleen oikeaan, mutta hieman arkaan paikkaan. Ei kuitenkaan huolta! Miesihastuksessa ei ole mitään väärää. Se on aivan luonnollinen tunne, heteroseksuaalisuudesta poikkeavat tuntemukset voivat kuitenkin tuntua aluksi vähän hämmentäviltä, jos niitä on itsessään kieltänyt. Ehkä sekin voi tuntua hämmentävältä, että tuntemukset ovat ulkopuoliselle ilmiselviä, koska jäät pyörimään ihastuksesi ympärille, vaikka et vielä suostukaan myöntämään tuntemuksia itsellesi.


    • Anonyymi

      Liekköhän rauhanlahessa tänä lauantaina tansseja niin sais ottaa naisen tiukasti kainaloon.pääsis fiilistelemään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe