Kaveri alkoi rakentaa omasta customistaan jotain bobberia mutta kun sanoin että laita suorat putket niin sanoi että pitää alkuperäiset kun ei kovat äänet kiinnosta.
Onko järkeä ajaa hienolla pyörällä jos siinä ei ole kunnon ääniä?
Itse laittaisin suorat putket ilman vaimennusta.
Kannattaako vakioputki modattuun mopoon?
11
375
Vastaukset
- Anonyymi
onko järkeä ajaa kova äänisellä moottoripyörällä? no ei sitten yhtään mitään järkeä.
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään että kuuluu ja kauas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tykkään että kuuluu ja kauas.
No sinun pittää mennä sinne kauas kuuntelemaan.
- Anonyymi
Mopopalsta olisi parempi paikka mopoaiheille.
- Anonyymi
Kunnon äänet on hyvä olla. Suorilla putkilla aivan liian kovat.
- Anonyymi
Kaveri tekee omalla pyörällään ja omilla rahoillaan mitä itse haluaa.
Turha siinä on ulkopuolisten kysellä että "onko järkeä?".
Omasi rakennat kuten haluat.- Anonyymi
Kunhan noudattaa lakia esim. melutason suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan noudattaa lakia esim. melutason suhteen.
No senkin saa päättää ihan itse.
- Anonyymi
Kovaääninen mopo on yksinkertaisesti säälittävä. Kuin mainostasi, että nyt on jo finnejä naamassa.
- Anonyymi
Sama pätee kuminpolttoon ja keulimiseen moottoripyörillä. Yksinkertaisesti säälittävää isättömän luuserin kiukuttelua.
- Anonyymi
Kiva lähteä aamulla töihin, kun putket täys uretaania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 425867
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?845576Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2485481Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494689Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k304660Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1803939- 1413490
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!283126Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.243108Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42781