Kaveri alkoi rakentaa omasta customistaan jotain bobberia mutta kun sanoin että laita suorat putket niin sanoi että pitää alkuperäiset kun ei kovat äänet kiinnosta.
Onko järkeä ajaa hienolla pyörällä jos siinä ei ole kunnon ääniä?
Itse laittaisin suorat putket ilman vaimennusta.
Kannattaako vakioputki modattuun mopoon?
11
271
Vastaukset
- Anonyymi
onko järkeä ajaa kova äänisellä moottoripyörällä? no ei sitten yhtään mitään järkeä.
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään että kuuluu ja kauas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä tykkään että kuuluu ja kauas.
No sinun pittää mennä sinne kauas kuuntelemaan.
- Anonyymi
Mopopalsta olisi parempi paikka mopoaiheille.
- Anonyymi
Kunnon äänet on hyvä olla. Suorilla putkilla aivan liian kovat.
- Anonyymi
Kaveri tekee omalla pyörällään ja omilla rahoillaan mitä itse haluaa.
Turha siinä on ulkopuolisten kysellä että "onko järkeä?".
Omasi rakennat kuten haluat.- Anonyymi
Kunhan noudattaa lakia esim. melutason suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan noudattaa lakia esim. melutason suhteen.
No senkin saa päättää ihan itse.
- Anonyymi
Kovaääninen mopo on yksinkertaisesti säälittävä. Kuin mainostasi, että nyt on jo finnejä naamassa.
- Anonyymi
Sama pätee kuminpolttoon ja keulimiseen moottoripyörillä. Yksinkertaisesti säälittävää isättömän luuserin kiukuttelua.
- Anonyymi
Kiva lähteä aamulla töihin, kun putket täys uretaania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915