Thaimaan talvi

Anonyymi-ap

Luulenpa että Thaimaan talvi alkoi eilen, ilmasto muuttui kovasti, lämpötila laski kovasti, ennen ukkoset tulivat tuossa klo 14-15 välisenä aikana, nyt ne tulevat aikaisin aamulla, kumpanakin päivänä on ukostanut kovasti tuossa 6-8 välissä, kovasti tänään jyrinä ja salamat olivat varsin kovia... Ainakin Hua HInissä,

BY NumBall HHN 62v.

19

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Thaimaassa se nk. talvi on parasta aikaa öisin.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 ­­­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Die traditionelle kühle Jahreszeit in Thailand wird dieses Jahr voraussichtlich erst gegen Ende dieser Woche einsetzen, was etwa zwei Wochen später ist als in den Vorjahren, so das Meteorologische Amt. Diese Verzögerung wird auf unbeständige Wetterbedingungen zurückgeführt, die durch die Auswirkungen
      von El Niño verursacht werden.

• Anonyymi

Saksanmanneihle pittää aihna ravistaa tulitikkuja Rovaniemen polton kunniaksi.

• Anonyymi

Kirjoitin eilen kalenteriin ensi vuotta varten;

"EI Thaimaahan ennen Marraskuun alkua!"

Nyt alkaa minulle mieluiset ilmat ja kestää tuonne maaliskuun puoleen väliin saakka.

Espanjaan sen sijaan voi mennä aiemmin, syyskuussa, ja palata suoraan Thaimaasta odottelemaan kesäkuuta. Lennot sinne vaan pitenee BKK'sta.

Ja sitten kesä-heinä-elokuu Suomessa, Ruotsissa ja Baltiassa. Ellei Ryzzä polta niitä...

• Anonyymi

Thaimaa on pitkä maa etelästä pohjoiseen. Noin 1700 kilometriä

Ilmastovyöhykkeitä on useita erilaisia. Koillis-Thaimaa on aivan erilainen kuin Pattayan tai Hua Hinin alueet.

Chiang Mai on omanlaisensa ja Keski-Thaimaa myös reilusti kuivempi.

Etelän kuumuus vaikuttaa kasvillisuuteen ja viljelyalaa on vähemmän, vettä tarvitaan paljon suhteessa pinta-aloihin.

Vehreyden vastapainona on auringon polttamat kukkulat.

Kaikki maailman autiomaat sijaitsee tietyllä leveysasteella päiväntasaajasta ja se raja on muutostilassa aina.

Tiedetään että Sahara on joskus ollut vihreä ja tulee taas olemaan vihreä jonakin päivänä, autiomaa siirtyy muualle.

Maapallolla on paljon hyvää asuinpinta-alaa mitta raja tulee vastaan väestönkasvun myötä.

Saudi-Arabia suunnittelee valtavaa projektia jossa aavikolle tulee kaksi satoja kilometrejä pitkää korkeaa rakennusta vastakkain ja niiden väliin tie.

Nyt ne öljyporsaat osti futiksen MM-kisat vuodelle 2034 ja aikovat rakentaa 7 stadionia lisää aiemman seitsemän lisäksi.

Haluavat varmistaa menestyksensä senkin jälkeen kun öljy loppuu.

2010

• Anonyymi

Oletko kodkaan ajatellut millainen arki sulla ois, jos et rakentaisi mielipidettäsi julkaisuun kaikista maailman aiheista, yksi tai useampi joka ikinen päivä tälle matkailupalstalle.
        On jo käynyt selväksi, että sulla ei oo muuta elämää, pyri hankkimaan sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kodkaan ajatellut millainen arki sulla ois, jos et rakentaisi mielipidettäsi julkaisuun kaikista maailman aiheista, yksi tai useampi joka ikinen päivä tälle matkailupalstalle.
        On jo käynyt selväksi, että sulla ei oo muuta elämää, pyri hankkimaan sellainen.

Okei.. että jos Saaristohumppa tekee aloituksen Thaimaan ilmastosta, niin sitäkö ei sitten saa kommentoida mielipiteellään? Miksi?

Sitäpaitsi minun kirjoitukseni ovat useimmiten pelkästään faktoja enkä toimi mutu-tuntuman perusteella, vaan otan asioista selvää.

Lueskelen Tiede- lehtiä, historia- lehtiä ja minulla on ne nettitilauksena, kuin myös Tekniikan Maailman nettilehti. Niissä on pelkkää faktaa.

Uusinta tietoa tulee myös päivänlehtien tiede- ja tekniikkaosioissa, josta saa vinkkejä lukea asiasta enemmän, jos aihe kiinnostaa. Lähes kaikki uusi tieto kiinnostaa ja minulla on oikeasti hyvä muisti, eikä leikisti hyvä muisti kuten sinulla.

Olen arkisin koneen ääressä muutamia kertoja koneen ääressä töissä.

Tänään heräsin klo 05.50. kävin tunnin lenkillä, kävin suihkussa, katselin meilit, rakentelin aamiaiset koko perheelle, kierros "tiluksilla" että kaikki ok, pientä hommaa on aina, sitten mentiin pojan kanssa potkimaan palloa ja haettiin hänen serkut kylään.

Lastenhoitaja tuli 11 aikaan ja piti pojista huolta, vaimo ja tytär auttelemassa mummoa.
        Olin koneella tunnin verran, kävin rautakaupassa, tein pientä remonttia sateiden jäljiltä, huuhtaisin autot painepesurilla ja ajoin sillä lapsia takaa (akkukäyttöinen) ja tein välipalaa kaikille.

Nähtiin farmilla ja syötiin noin 15 henkilön voimin, makoilin riippumatossa katsellen tulikärpäsiä ja nukahdin hetkeksi ruokalevolla, sitten iltapuuhat lasten kanssa ja heidät tutimalullaa.

Vaimo tekee myös töitä koneella, kääntää englannista ja kirjoittelee puhtaaksi tekstejä
        lastensuojelutyössään.

Minulle riittää seitsemän tunnin yöunet, vaimo nukkuu yli 8 tuntia ja lapset yli 9 tuntia.

Millainen sinun aktiivinen päiväsi oli, että sinulla on varaa pyytää minua hankkimaan elämä?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun elämä muualla kuin suomi24???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei.. että jos Saaristohumppa tekee aloituksen Thaimaan ilmastosta, niin sitäkö ei sitten saa kommentoida mielipiteellään? Miksi?

Sitäpaitsi minun kirjoitukseni ovat useimmiten pelkästään faktoja enkä toimi mutu-tuntuman perusteella, vaan otan asioista selvää.

Lueskelen Tiede- lehtiä, historia- lehtiä ja minulla on ne nettitilauksena, kuin myös Tekniikan Maailman nettilehti. Niissä on pelkkää faktaa.

Uusinta tietoa tulee myös päivänlehtien tiede- ja tekniikkaosioissa, josta saa vinkkejä lukea asiasta enemmän, jos aihe kiinnostaa. Lähes kaikki uusi tieto kiinnostaa ja minulla on oikeasti hyvä muisti, eikä leikisti hyvä muisti kuten sinulla.

Tänään heräsin klo 05.50. kävin tunnin lenkillä, kävin suihkussa, katselin meilit, rakentelin aamiaiset koko perheelle, kierros "tiluksilla" että kaikki ok, pientä hommaa on aina, sitten mentiin pojan kanssa potkimaan palloa ja haettiin hänen serkut kylään.

Lastenhoitaja tuli 11 aikaan ja piti pojista huolta, vaimo ja tytär auttelemassa mummoa.
        Olin koneella tunnin verran, kävin rautakaupassa, tein pientä remonttia sateiden jäljiltä, huuhtaisin autot painepesurilla ja ajoin sillä lapsia takaa (akkukäyttöinen) ja tein välipalaa kaikille.

Nähtiin farmilla ja syötiin noin 15 henkilön voimin, makoilin riippumatossa katsellen tulikärpäsiä ja nukahdin hetkeksi ruokalevolla, sitten iltapuuhat lasten kanssa ja heidät tutimalullaa.

Vaimo tekee myös töitä koneella, kääntää englannista ja kirjoittelee puhtaaksi tekstejä
        lastensuojelutyössään.

Minulle riittää seitsemän tunnin yöunet, vaimo nukkuu yli 8 tuntia ja lapset yli 9 tuntia.

Millainen sinun aktiivinen päiväsi oli, että sinulla on varaa pyytää minua hankkimaan elämä?

2010

Voi kiitos että kerroit, vaan kukaan rakkaasi ei ollut kiinnostunut Thaimaan ilmastosta.

Outo on farmi jossa ruokailee 15 ihmistä, mutta salaisuus mitä viljellään.

Taisit tässä tarinassa unohtaa että korealainen tyttäresi käy eskaria.

Mutta kiitos kuitenkin, että kerroit miten päivääsi vietät aamusta lukien, se on tärkeää tietoa.

Hanki nyt kuitenkin itsellesi haaveilluusioittesi sijaan oikea elämä, sellainen jossa pääosaa ei esitä päiväkirjasi Suomi24.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kiitos että kerroit, vaan kukaan rakkaasi ei ollut kiinnostunut Thaimaan ilmastosta.

Outo on farmi jossa ruokailee 15 ihmistä, mutta salaisuus mitä viljellään.

Taisit tässä tarinassa unohtaa että korealainen tyttäresi käy eskaria.

Mutta kiitos kuitenkin, että kerroit miten päivääsi vietät aamusta lukien, se on tärkeää tietoa.

Hanki nyt kuitenkin itsellesi haaveilluusioittesi sijaan oikea elämä, sellainen jossa pääosaa ei esitä päiväkirjasi Suomi24.

Millainen on kyrvånsyylån oikea elåmå??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lastensuojelutyössään.

2010

Kiitos 2010 sinulle kertomastasi.

Liikaa, ihan liikaa pukkaa nyt uutisia Pytlerin ja Hamasin hullujen aikaansaannoksista.

"Nähtiin farmilla ja syötiin noin 15 henkilön voimin, makoilin riippumatossa katsellen tulikärpäsiä ja nukahdin hetkeksi ruokalevolla, sitten iltapuuhat lasten kanssa ja heidät tutimalullaa."

Olen katsellut riippumatossa Thaimaassa tulikärpäsiä, nukahtaen.

Kiitos 2010, että nostit kauniita muistoja mieleeni, juuri nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 2010 sinulle kertomastasi.

Liikaa, ihan liikaa pukkaa nyt uutisia Pytlerin ja Hamasin hullujen aikaansaannoksista.

"Nähtiin farmilla ja syötiin noin 15 henkilön voimin, makoilin riippumatossa katsellen tulikärpäsiä ja nukahdin hetkeksi ruokalevolla, sitten iltapuuhat lasten kanssa ja heidät tutimalullaa."

Olen katsellut riippumatossa Thaimaassa tulikärpäsiä, nukahtaen.

Kiitos 2010, että nostit kauniita muistoja mieleeni, juuri nyt.

Minäkin niin haikeena muistoja ajatellen 2010:n niin aktiivisen päivän johdosta, kiitos sinulle 2010 että annat meille aktiivittomille tietoa miten todella aktiivinen ihminen arkeaan viettää tarpeenaan jopa lastenhoitaja hoitamaan lähikasvatuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen on kyrvånsyylån oikea elåmå??

Alta minuutin päivystykseen tarvitseekin todella oikean elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lastensuojelutyössään.

2010

Ressukka Thaimaan talvi ei ole mielipide kysymys se alkaa joka vuosi näitä aikoja, marraskuu on jo talvi kuukausi, säästyy sähkössä kun ei tarvitse ilmastointia kuin muutaman tunnin päivässä, jos silloin ottaa päikkärit, koko yön oli ilmastointilaite poissa päältä, nyt on klo 9 en tiedä paljonko on lämmintä ulkona, veikkaan 24-26 joten laite saa levätä ja olla hiljaa, miksi sinun pitää joka asiaan kertoa ns, mielipiteesi, oletko hullu.

• Anonyymi

Paljonko siellä Saparomäellä satoi lunta?

• Anonyymi

Näkyykö paivällä tulikärpäset?

• Anonyymi

Paljon tuli lunta siellä Savon Pattayalla?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      19
      5730
    2. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3206
    3. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2936
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      636
      2168
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      158
      2090
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1422
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1405
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1198
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      406
      1126
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1097
    Aihe