Oon siis lukion toista vuotta käyvä tyttö, ja mulla on lähes koko lukioajan ollu enemmä tai vähemmä ahistusta, tai miksi sitä ny vois kutsua. Tulkitsen asioita aina väärin ja muuteski ylidramatisoin kaiken. Pahimmillaan mun omat harhaluulot aiheuttaa mulle tosi pahan ahdistuskohtauksen jolloin vaa itken ja huudan hysteerisesti. Siitä tulee yleensä myös ihan hirveä päänsärky.
Oon suhteessa ja poikaystäväni on ollut hyvin ymmärtäväinen mua kohtaan, mutta hän on myös yleensä se asia joka laukaisee minulla nuo pahat ahdistuskohtaukset. Pelkään yli kaiken hyljetyksi tulemista, ja aina jos huomaan että poikaystäväni käytös poikkeaa edes hiukan normaalista niin tulkitsen siitä vaikka mitä. (Ja olemme siis etäsuhteessa) Olen kertonut tästä hänelle ja hän on yrittänyt olla tukenani parhaansa mukaan. Haluisin päästä tästä lopullisesti eroon, mutta tuntuu että terapiakaan ei vaikuta mitenkään. Tuntuu tosi pahalle että poikaystäväni joutuu kestämään tätä.
Koulussa minulla on vaikeuksia keskittyä, sillä pienetkin äänet kuulostavat ärsyttävältä ja ajatukseni harhailevat jatkuvasti, kun taas kotona minulla on vaikeuksia edes aloittaa tehtävien tekoa. Tehtävien määrä ja onnistumisen paineet luovat minulle ahdistuksen tunteita entisestään.
Onko kellään samanlaisia tuntemuksia??? Miten niistä pääsis eroon?
Mikä mussa on vialla???
Anonyymi-ap
3
499
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla itseasiassa ahdistus alkoi kun edellinen parisuhde päättyi, se oli vaikea parisuhde.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi463118Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs462911Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo532614100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es512525Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks322116Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581860- 451789
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä441645- 481592
- 271389