Oon siis lukion toista vuotta käyvä tyttö, ja mulla on lähes koko lukioajan ollu enemmä tai vähemmä ahistusta, tai miksi sitä ny vois kutsua. Tulkitsen asioita aina väärin ja muuteski ylidramatisoin kaiken. Pahimmillaan mun omat harhaluulot aiheuttaa mulle tosi pahan ahdistuskohtauksen jolloin vaa itken ja huudan hysteerisesti. Siitä tulee yleensä myös ihan hirveä päänsärky.
Oon suhteessa ja poikaystäväni on ollut hyvin ymmärtäväinen mua kohtaan, mutta hän on myös yleensä se asia joka laukaisee minulla nuo pahat ahdistuskohtaukset. Pelkään yli kaiken hyljetyksi tulemista, ja aina jos huomaan että poikaystäväni käytös poikkeaa edes hiukan normaalista niin tulkitsen siitä vaikka mitä. (Ja olemme siis etäsuhteessa) Olen kertonut tästä hänelle ja hän on yrittänyt olla tukenani parhaansa mukaan. Haluisin päästä tästä lopullisesti eroon, mutta tuntuu että terapiakaan ei vaikuta mitenkään. Tuntuu tosi pahalle että poikaystäväni joutuu kestämään tätä.
Koulussa minulla on vaikeuksia keskittyä, sillä pienetkin äänet kuulostavat ärsyttävältä ja ajatukseni harhailevat jatkuvasti, kun taas kotona minulla on vaikeuksia edes aloittaa tehtävien tekoa. Tehtävien määrä ja onnistumisen paineet luovat minulle ahdistuksen tunteita entisestään.
Onko kellään samanlaisia tuntemuksia??? Miten niistä pääsis eroon?
Mikä mussa on vialla???
Anonyymi-ap
3
501
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla itseasiassa ahdistus alkoi kun edellinen parisuhde päättyi, se oli vaikea parisuhde.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597474Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421746
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671384- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707