Onko koirasi jo rekisterissä?

Anonyymi-ap

Jokainen suomalainen koira on sirutettava ja rekisteröitävä Ruokaviraston ylläpitämään rekisteriin.

18

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun koiran elämä päättyy ennen rekisteröintiä. Siru sillä on ollut jo Suomeen muuttaessaan.

• Anonyymi

Sirutettu on ollut koko ikänsä ja Kenelliiton rekisterissä. Mihinkään muualle en aio ilmoittaa. Koiralla on ikää jo 17 vuotta, eli älkööt unta nähkö, että mihinkään ilmottaisin.

• Anonyymi

No tuu vaikka oven taakse kyselemään

• Anonyymi

Jäin tuossa miettimään, että missähän kohtaa koira lasketaan suomalaiseksi koiraksi. Koirallahan ei ole kansalaisuutta, mutta onko koiran kansalaisuus sama kuin omistajansa? Jos ei, niin pätevätköhän sitten samat säännöt kuin esim. auton kohdalla?

• Anonyymi

On sellaiset koirat, joista ei tarvitse itse huolehtia noiden asioiden tiimoilta

• Anonyymi

Villakoiratko? Koska sekarotuisetkin pitää rekisteröidä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Villakoiratko? Koska sekarotuisetkin pitää rekisteröidä.

Ei todellakaan mitään villakoiria ole eikä sekarotuisia

• Anonyymi

Koirani ilmoitti, että on sisimmässään oikeasti hamsteri. Nythän minulla ei ole koiraa vaan hamsteri.

• Anonyymi

😅😅😁

• Anonyymi

Byrokratian kukkasta ei kande ruokkia!

• Anonyymi

Koiraihmiset on outoja.

• Anonyymi

HALOOOOO KOIRAA EI TARVITSE ILMOITTAA MIHINKÄÄN RUOKAREKISTERIIN MIKÄÄN LAKI EI PAKOTA RIITTÄÄ KUN KOIRA ON SIRUTETTU ILMOTETTU SUOMEN KENNELLIITTOON.

• Anonyymi

Ei ole enkä tiedä laitanko, kun koko rekisterin tarkoitus jäänyt aika hämäräksi.
      Korona opetti että kaikki on mahdollista. Lintuinfluessa myös.
      Entäs jos parin vuoden päästä Ruokavirasto ilmoittaa, että koirasi pitää lopettaa, joku uusi virus ehkä? Pistää miettimään.

• Anonyymi

Jatkan vielä että siru löytyy ja olen erittäin lainkuuliainen ihminen. Mutta silti nyt saatan jäädä lainsuojattomaksi. Mietin vielä.

• Anonyymi

Kyllä tuo eläimien rekisteröinti on täysin tuomion alainen homma, niin verrataan siihen hätään mikä on ihmisellä ja mikä stressi siitä syntyy, kun naamaton rikollisjoukko käy vaatimaan huviksensa elukoilta numeroita.
      Tällainen homma, ihan pienen hetken päästä, on kohtaava loppunsa.

Lopun jälkeen voit soittaa eduskuntatalon vastaanottopuhelimeen.

Heihei.

https://m.youtube.com/watch?v=lRKxp6AZNqU

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe