Jokainen suomalainen koira on sirutettava ja rekisteröitävä Ruokaviraston ylläpitämään rekisteriin.
Onko koirasi jo rekisterissä?
18
404
Vastaukset
- Anonyymi
Mun koiran elämä päättyy ennen rekisteröintiä. Siru sillä on ollut jo Suomeen muuttaessaan.
- Anonyymi
Sirutettu on ollut koko ikänsä ja Kenelliiton rekisterissä. Mihinkään muualle en aio ilmoittaa. Koiralla on ikää jo 17 vuotta, eli älkööt unta nähkö, että mihinkään ilmottaisin.
- Anonyymi
No tuu vaikka oven taakse kyselemään
- Anonyymi
Jäin tuossa miettimään, että missähän kohtaa koira lasketaan suomalaiseksi koiraksi. Koirallahan ei ole kansalaisuutta, mutta onko koiran kansalaisuus sama kuin omistajansa? Jos ei, niin pätevätköhän sitten samat säännöt kuin esim. auton kohdalla?
- Anonyymi
On sellaiset koirat, joista ei tarvitse itse huolehtia noiden asioiden tiimoilta
- Anonyymi
Villakoiratko? Koska sekarotuisetkin pitää rekisteröidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Villakoiratko? Koska sekarotuisetkin pitää rekisteröidä.
Ei todellakaan mitään villakoiria ole eikä sekarotuisia
- Anonyymi
Koirani ilmoitti, että on sisimmässään oikeasti hamsteri. Nythän minulla ei ole koiraa vaan hamsteri.
- Anonyymi
😅😅😁
- Anonyymi
Byrokratian kukkasta ei kande ruokkia!
- Anonyymi
Koiraihmiset on outoja.
- Anonyymi
HALOOOOO KOIRAA EI TARVITSE ILMOITTAA MIHINKÄÄN RUOKAREKISTERIIN MIKÄÄN LAKI EI PAKOTA RIITTÄÄ KUN KOIRA ON SIRUTETTU ILMOTETTU SUOMEN KENNELLIITTOON.
- Anonyymi
Ei ole enkä tiedä laitanko, kun koko rekisterin tarkoitus jäänyt aika hämäräksi.
Korona opetti että kaikki on mahdollista. Lintuinfluessa myös.
Entäs jos parin vuoden päästä Ruokavirasto ilmoittaa, että koirasi pitää lopettaa, joku uusi virus ehkä? Pistää miettimään.- Anonyymi
Jatkan vielä että siru löytyy ja olen erittäin lainkuuliainen ihminen. Mutta silti nyt saatan jäädä lainsuojattomaksi. Mietin vielä.
- Anonyymi
Kyllä tuo eläimien rekisteröinti on täysin tuomion alainen homma, niin verrataan siihen hätään mikä on ihmisellä ja mikä stressi siitä syntyy, kun naamaton rikollisjoukko käy vaatimaan huviksensa elukoilta numeroita.
Tällainen homma, ihan pienen hetken päästä, on kohtaava loppunsa.
Lopun jälkeen voit soittaa eduskuntatalon vastaanottopuhelimeen.
Heihei.
https://m.youtube.com/watch?v=lRKxp6AZNqU
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672