Ihan tavallinen korvapuusti, ei mikään "nyrkillä" tms osoitettu?
Sellainen korvapuusti, mitä filmeissä annetaan.
Onko korvapuusti rikos?
7
282
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Lievä pahoinpitely.
- Anonyymi
Entäs kun se toinen ensin nimittelee sopimattomasti?
Onko se kunnianloukkaus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs kun se toinen ensin nimittelee sopimattomasti?
Onko se kunnianloukkaus?Saattaa olla, mutta kunnianloukkausta ei saa ´kostaa´ korvapuustilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla, mutta kunnianloukkausta ei saa ´kostaa´ korvapuustilla.
No miten sitten?
Eli sinulle saa sanoa ihan mitä hyvänsä häijyä ja ilkeää, ja sinä vain hymyilet?
Sana "kostaa" ei kyllä käy tähän yhteyteen mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten sitten?
Eli sinulle saa sanoa ihan mitä hyvänsä häijyä ja ilkeää, ja sinä vain hymyilet?
Sana "kostaa" ei kyllä käy tähän yhteyteen mitenkään.Olkiukoilla ei pärjää aikuisten keskusteluissa. Yritä uudestaan ilman.
Anonyymi kirjoitti:
No miten sitten?
Sana "kostaa" ei kyllä käy tähän yhteyteen mitenkään.Kiusaajalle vain hymyileminen saa yleensä kiusaajan raivoihinsa, mikä on tietysti hyvä asia. Voi myös kysyä, onko aika ammattiauttajalle varattuna, kun kiusaaja on selvästi yleisen avun ulottumattomissa. 😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329