"Google huolehtii yksityisyydestäsi ja tietosuojastasi"

Anonyymi-ap

Tämä teksti tulee tulee eteen "Google huolehtii yksityisyydestäsi ja tietosuojastasi"

Joka ei pidä paikkaansa, google kerää ja rakentaa käyttäjästä kuvaa jos et muuta asetuksia joita on kymmeniä.

En koskaan ole levittänyt tietoja ja kuvaakaan mihinkään. Ollut kaikki toiminnot pois päältä, esimerkiksi ei ole koskaan käyttänyt oikeaa nimeä missään "google tilin / sähköpostien takana" youtubessa on ollut aina katseluhistoria pois päältä = google ei voi ihmisestä tietoa millainen on, tai mitä mainoksia käyttää.

Olen tietoisesti muuttanut ikääni pari kertaa ja se ei ole oikein, googlen järjestelmät ei onneksi tiedä oikeaa ikääni! Se näkyy sekalaisissa videoissa joita voi ehdottaa kun joskus harvoin menen youtubeen yhden henkilön videota työstä katsomaan. En ole käyttänyt oikeaa nimeen ja osoitteeseen sidoksissa olevaa puhelinnumeroa koskaan palveluissa vaan ennalta maksetun.


Suosittelen muillekin.

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä tapa jolla toimin pitää minulla vapauden ja yksityisyyden.

    • Anonyymi

      Ja ollut useita tileja googlelle viimeisin 1 vuoden vanha. Aluksi kaikki asetukset läpi ja pois päältä. Poistin vanhemman tilin ja tein uuden.

      " Sinulla ei ole poistettavaa toimintaa. Laita Verkko- ja sovellustoiminta päälle, niin voit valita automaattisen poiston vaihtoehdon. "

      Jos haluatte yksityisyyden takaisin niin vanha tili pitii lopettaa ja tehdä uusi. Toimia että yksityisyys ei katoa.

    • Anonyymi

      Kyllä google pitää kilpailijoiltaan kaikki tietosi salassa. Muistelisin, että ainakin ameriikan puolella olisi sallittua käydä meilin sisältö läpi ohjelmallisesti ja etsiä mainostamista varten avainsanoja. Eu:n puolella en osaa varmaksi sanoa. Joku on myöskin arvaillut, että meilit käytäisiin läpi jollakin automaatiolla vastaanoton/lähetyksen yhteydessä ja esim. sähköpostissa lojuvat postit saisivat olla sinänsä rauhassa.
      Salausavaimia em. firma kuitenkin vaihtelee alvariinsa ja jos on käytössä jokin muu kuin web-käyttöliittymä tai ohjelma joka osaa niitä automaattisesti päivittää tämän kyllä huomaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe