microsoftin markkina arvo on jotain 2,3 biljoonaa taalaa, mitä lie linuxn.
Vuoden viimosia uutisia
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, Biolankin on rikastunut myymällä paskaa. Sitä paitsi, ne ovat SINUN entisiä rahoja.
- Anonyymi
Selvä riistofirma! Yök!
- Anonyymi
No juuri tarkistin niin silti softakehittäjiä on Linux-taidoilla varustettuna n. 100-kertainen määrä työelämässä koska yliopistoissa ja korkeakouluissa on em. ympäristön kehitystyökaluja käytössä.
Linuxille kun löytyy kehitysympäristöt ja myös koulutusmateriaalit mm. hindiksi ja kiinaksi englannin ohella: Helppo opetella, kun voi sen tehdä omalla ajalla ja suorittaa sertifikaattinäytöt näihin erikoistuneissa firmoissa muutamalla kympillä tai vaihtoehtoisesti alkaa vain osallistua projekteihin git:ssä, saada kokemusta ja mainetta ja tulla sitä kautta palkatuksi.
Markkina-arvoa on siten paljon enemmän kuin mikkisoftan kirjanpitäjillä kirjattuna: Mutta siinä on sama juttu eli ei sinua auta mitenkään koska et ole osannut sitä alkaa hyödyntämään. Potentiaalia on kuitenkin melkoisesti tarjolla sillä yhtä hyvin ne asiat voi toteuttaa Linux-ympäristöön kuin Windoxiin. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018078852aw
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972