eikö tosiaankaan pääse eroon useaan kertan päivässä tulevasta synkronointivatiuksesta postien välillä?? Synkronoinnit ovat kunnossa, outlookiin tuleetoisen postin sapuvat, ilt tulee jatkuvasti viesti microsoftilta ettei ole lukuoikeutta. Lisäksi se tarjoaa sellaista polkua, mitä ei minun outlookissa edes ole.
outlook? herjaa
10
222
Vastaukset
- Anonyymi
M$ soosit onkin ihan persiistä!
- Anonyymi
MS lagaa aina!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18079019n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Hämmästyin miten saastuva windows on. 332 haitaketta tänään
- Anonyymi
Pitää olla kukkahattutäti jotta saa outlookin meilit toimimaan - ylläpidolta ei tämä onnistunut mutta em. täti sai homman omin avuin silti toimimaan vaikkei tietokoneista mitään tiedäkään ja nyt siis synkronoin meilit myös puhelimelle.
- Anonyymi
katsotaan sainko, tein niitä synkronointeja siinä toisessa postissa, vaikka outlook on se herjaaja. Katsotaan nyt vieläkö se "valittaa". Koko ajan on kuitenkin outlookiin tullut ne toiseen posiin tulleet viestit. Ihme touhua.
- Anonyymi
MS ja mikään ei toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS ja mikään ei toimi!
Taitavia AUTTAJIA paikalla. Se oli sitten sarkastisesti sanottu.
- Anonyymi
ChatGPT julkaisi uuden palvelun niille, joilla on varaa maksaa 200 dollaria kuussa tekoälystä
OpenAI on julkaissut uuden ChatGPT Pro -tilaustason, jonka hinta on 200 dollaria kuukaudessa ennen veroja.
Nyt RAHASTETAAN!
- Anonyymi
perseestä koko outlookki.Asentuu koneelle tämän tästä.Nykyisellä s-postilla ei tule roskapostia ja nyt pitäisi vaihtaa outlookkiin mikä suoltaa mainosta mainosten perään ja jos niistä haluaa eroon niin yllätys,yllätys joudut maksamaan,mitä vitun järkeä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918358
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344951- 453341
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593310- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817