outlook? herjaa

Anonyymi-ap

eikö tosiaankaan pääse eroon useaan kertan päivässä tulevasta synkronointivatiuksesta postien välillä?? Synkronoinnit ovat kunnossa, outlookiin tuleetoisen postin sapuvat, ilt tulee jatkuvasti viesti microsoftilta ettei ole lukuoikeutta. Lisäksi se tarjoaa sellaista polkua, mitä ei minun outlookissa edes ole.

10

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

M$ soosit onkin ihan persiistä!

• Anonyymi

MS lagaa aina!

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­N­y­­m­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18079019n

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Hämmästyin miten saastuva windows on. 332 haitaketta tänään

• Anonyymi

Pitää olla kukkahattutäti jotta saa outlookin meilit toimimaan - ylläpidolta ei tämä onnistunut mutta em. täti sai homman omin avuin silti toimimaan vaikkei tietokoneista mitään tiedäkään ja nyt siis synkronoin meilit myös puhelimelle.

• Anonyymi

katsotaan sainko, tein niitä synkronointeja siinä toisessa postissa, vaikka outlook on se herjaaja. Katsotaan nyt vieläkö se "valittaa". Koko ajan on kuitenkin outlookiin tullut ne toiseen posiin tulleet viestit. Ihme touhua.

• Anonyymi

MS ja mikään ei toimi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MS ja mikään ei toimi!

Taitavia AUTTAJIA paikalla. Se oli sitten sarkastisesti sanottu.

• Anonyymi

ChatGPT julkaisi uuden palvelun niille, joilla on varaa maksaa 200 dollaria kuussa tekoälystä
        OpenAI on julkaissut uuden ChatGPT Pro -tilaustason, jonka hinta on 200 dollaria kuukaudessa ennen veroja.

Nyt RAHASTETAAN!

• Anonyymi

perseestä koko outlookki.Asentuu koneelle tämän tästä.Nykyisellä s-postilla ei tule roskapostia ja nyt pitäisi vaihtaa outlookkiin mikä suoltaa mainosta mainosten perään ja jos niistä haluaa eroon niin yllätys,yllätys joudut maksamaan,mitä vitun järkeä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8358
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6455
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6304
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4951
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3341
    6. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3310
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2879
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2817
    Aihe