Telia prepaid sammuu ensi vuonna, pitää vaihtaa. Sim-kortti toiminut hyvin 15 vuotta
Nokia 1600-puhelimessa. Miksi pitää vaihtaa? Tosin saan pitää saman numeron, mutta siirtyykö jäljellä oleva maksettu soittoaika? Uusi Sim-kortti tiskin sopii tuohon nykyiseen puhelimeen, täytyy ostaa uusi puhelinkin?
Telia prepaid sammuu ensi vuonna, pitää vaihtaa Sim
15
731
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin sammuu? En minä ole mitään kuullut, että Telian prepaid lakkaisi olemasta.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Uudet Sim-kortit sopivat kyllä kaikkiin puhelimiin.
- Anonyymi
3G lakkaa toimimasta 2023 ja osa vanhoista simmeistä on 3G verkosssa
- Anonyymi
Teliasta sanottiin, että ei toimi 2024, miksi ylempänä mainittu 2023?
- Anonyymi
Pitäisi myöskin saldon siirtyä?
- Anonyymi
Haloo Telia, siirtyykö myös prepaidin saldo uuteen SIM-korttiin? Siis etukäteen maksettu soittoaika.
- Anonyymi
Voit vaihtaa liittymäsi SIM-kortin uuteen, jos nykyinen SIM-korttisi rikkoutuu, lakkaa toimimasta, katoaa tai jos puhelimesi ei tue vanhaa SIM-korttia. Ottaessasi uuden SIM-kortin käyttöön, vanha kortti lakkaa toimimasta. Kortinvaihdosta huolimatta puhelinnumerosi säilyy samana. Samoin liittymällä olevat palvelut (esim. puhe- ja tekstiviestipaketit) säilyvät ennallaan.
Toimittamamme SIM-kortit ovat trio-SIM-kortteja, jotka sisältävät kaikki kolme SIM-korttikokoa (normaali eli mini, mikro ja nano). Ne sopivat kaikkiin SIM-korttipaikan sisältäviin laitteisiin.
Huom! Tavallisen SIM-kortin leikkaaminen pienemmäksi saattaa vahingoittaa korttia. Siksi on tärkeää tilata uusi kortti, jos laitteen korttipaikka on pienempi. - Anonyymi
Voit tilata uuden SIM-kortin Minun Teliasta tai asiakaspalvelusta tai hakea sen Telia Kaupasta. Huomioithan, että SIM-kortin vaihto uuteen on maksullista.
- Anonyymi
Paljon on maksu Telialla? Entä muilla? Onneksi vielä niin uusi prepaid SIM ettei vielä tarvitse vaihtaa:)
- Anonyymi
Kun 3G lakkaa, niin eikö puhelin tipu silloin 2G-verkkoon?
- Anonyymi
Kyllä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä:)
Paitsi jos on 4G puhelin ja puhelut onnistuu 4G verkossa jos on VoLTE.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos on 4G puhelin ja puhelut onnistuu 4G verkossa jos on VoLTE.
Niin, mutta tämä ketju käsittelee nimenomaan aloittajan Nokia 1600-puhelinta joka ei kaiketi toimi 4G-verkossa.
- Anonyymi
Saunalahti prepaid 2G kortti joita ollut itsellä 1112 nokialaisessa varmaan 15v käytössä. Hyvä liittymä 12 kk voimassa latauksesta, 10e lataus riittää vuodeksi.
Suljen 90 luvulta olleen 040 numeron kuukauden sisällä joka on älypuhelimessa kun en viitsi maksaa n 20eur joka kuukausi elisalle.
Suomessa kartelli liittymissä eli samat hinnat operaattoreilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984