Alexander Stubbin ns. Liittovaltiopuhe 2008
https://youtu.be/83EE-ypprZE
"Alexander Stubb valittiin ulkoministeriksi helmikuussa 2008. Tämä videopuhe on pidetty amerikkalaisen Carnegie Endowmentin koolle kutsumassa tilaisuudessa 18.7.2008. Stubb sanoo haluavansa kansallisvaltioiden kuten Suomen loppuvan, ja EU:n muodostuvan sotilaalliseksi suurvaltioksi."
En äänestä presidentinvaaleissa häntä, koska halusi lopettaa Suomen olemassaolon.
Alexander Stubb halusi lopettaa kansallisvaltiot
18
742
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen tilaisuudessa Stubb hehkutti Punikki-Kommunisti Leniniä !
- onko Neuvostoliiton malli, Ehdokas- Stubbin malli ? - Anonyymi
SUBISTA
EI
IKINÄ Suomelle presidenttiä,
STUB ON VOUHAKE,,,- Anonyymi
MUTTA
NYT käänetään katseet
SARI ESSAIJASTA seuraava Suomen presidentti,
kaikki viisaat JÄRKEVÄT äänestää SARI ESSAIJAN PRESIDENTIKSI
TULIKO kaikille varmasti SELVÄKSI ?
SARI ESSAIJA on seuraava Suomen presidetti ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MUTTA
NYT käänetään katseet
SARI ESSAIJASTA seuraava Suomen presidentti,
kaikki viisaat JÄRKEVÄT äänestää SARI ESSAIJAN PRESIDENTIKSI
TULIKO kaikille varmasti SELVÄKSI ?
SARI ESSAIJA on seuraava Suomen presidetti !Miksi? Millä tavoin hän olisi presidenttinä pätevin?
Alan taas palautua Aaltolan kannalle.
- Anonyymi
Sama täällä. Ei sittenkään ääntä Stubidolle.
Olin jo kallistumassa hänen suuntaansa, mutta näin epäisänmaallista presidenttiä emme kaipaa.- Anonyymi
Juu, jos antaa noin vähäisen arvon itsenäiselle Suomelle, niin ei ole presidentin ainesta.
- Anonyymi
Äänestän presidentti-ehdokasta joka kannattaa bordellien laillistamista ja kannabiksen ja taikasienien vapauttamista.
Lisäksi kirkkaat viinat tulisi vapauttaa ruokakauppoihin ja kioskeille.
Löytyykö?- Anonyymi
Li Andersson?
- Anonyymi
Presidentillä ei ole noihin asioihin paljonkaan vaikutusvaltaa. Mielipide hänellä voi toki olla. Turha tuollaisia miettiä. Katso mitkä ne presidentin tehtävät oikeasti ovat.
Veikkaan, että jos /kun Haavisto ja Stubb ovat toisella kierroksella, niin Stubb on vahvoilla.
Kumpikaan ei ole oma ehdokkaani.- Anonyymi
pakko silloin äänestää stubb
Olen minäkin äänestänyt Asaarta sorsajahdissa ja Käärijäistä Ahlosta vastaan
kumpaakaan kannattamatta
Käärijäinen hoitaa homman hyvin ja voi hyvin
https://pbs.twimg.com/media/FgytsswXEAAqkgY?format=jpg&name=4096x4096
Olen nykyisin Koiviston linjalla ja harmittaa etten osannut arvostaa hänen pelkoaan
haluaisin peruuttaa vaalit että saisin äänestää häntä
Stubb on vahvoilla, Haavisto kokeneempi minun mielestäni.
Kansa valitsee, meiltä puuttuu todellinen presidentin näköinen johon kansa luottaa ylivertaisesti.- Anonyymi
Britanniassa on Pertikin jakamat tappouhkaukset leviämässä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18090705/aletaan-ihmisilla-kaymaan-kauppaa-eussa-ja-britanniassa-#comment-124103597 - Anonyymi
Aaltolan kannalla olen edelleen. Mikään ei ole mieltäni vielä muuttanut.
- Anonyymi
Mika Aaltola perkaisi kaikki Venäjän sopimukset ja panisi kaksoiskansalaisuudelle stopin: ”Se on turvallisuusriski”
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009980535.html
Mielipide hänen äänestämisestä vain vahvistuu.
- Anonyymi
Kannatan Aaltolaa. Stubb on lipevä p*skanpuhuja.
- Anonyymi
Minun valintani:
Pekka Haavisto, jos Niinistö ei jatka III kaudelle.
perustelen valintani:
Haavistolla on kaikista ehdokkaista eniten kokemusta presidentiksi ja myös saanut tunnustustakin kansainvälisestikin tässä hänen meriittilistaansa.
- Akateemisen tasapainoisen kodin kasvatti
- Yleissivistynyt ylioppilas
- henkinen tasapaino
- ansioitunut toiminta kansainvälisissä tehtävissä
- Suomen ulkoministeri 2019-2023
- Kehitys ja omistajaohjausministeri 2013-2014
- Kansainvälinen ETMU tunnustuspalkinto 2015
- Suomen leijona suurristi 2022 kunniamerkki
- Sotilasansiomitali 2008
- Kunnialegioonan ritarimerkki (Ranska) 2019
Käytännön karkeistettuna. Pekka Haavisto on järkevin valinta Suomen presidentiksi 2024. Suomen presidentiltä odotetaan diplomaattisuutta sekä rauhanoloista suhtautumista asioihin. Erityisesti nyt mitä tilanne maailmalla on. Pekka Haavisto täyttää kaikki vaatimukset viran hoitamisessa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997