Hei. Olen 40-vuotias hieman pullea mies. Olen vuoden aikana lihonut reilut 10kg. Suurin osa painosta on mennyt mahaan joka on pyöreän pehmeä kumpu.
Rinnat ovat myös hieman pyöristyneet. Eivät roiku, eivätkä hyllyä liikkkuesssa.
Olisiko mahdollista kasvattaa rinnat paljon isommiksi ja onko tähän keinoja?
Mikäli painoa rulee lisää niin maha tietenkin paisuu ja ei tömä ole huono asia mutta olisi ihana saada isommat miestissit, jotka olisivat pyöreät ja huomattavat.
Tykkäävätkö naiset pyöreistä miestisseistä?
Isommat miestissit lihominen?
Anonyymi-ap
4
320
Vastaukset
- Anonyymi
Syömällä paljon sokeria ja juomalla runsaasti alkoholia saa estrogeenitasot nousuun. Tuloksena on sitten kunnon miestissit.
https://nanosingaporeshop.com/blogs/wellbeing/high-estrogen-symptoms-in-men- Anonyymi
Ihanan isot miestissit tuossa artikkelin kuvassa
Haluaisin myös kasvattaa isommat, pyöreämmät miestissit jotka lepäisivät pullean masun päällä ja hyllyisivät liikkuessa :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312258Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962074Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281877- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881340- 741158