Kokemuksia silmälasien ostamisesta Hämeenlinnan Instrurmentariumista. Itse nyt juossut siellä 6 kertaa vähintään, kun lasien koko epäsopiva. Itselläni kaksiteholasit. Siinä oli myyjä valitsemassa laseja, joihin sitten päädyin, koska itse en näe juurikaan, joten pakko tyytyä myyjän ehdotukseen. Eivät sitten pysy päässä, lukualue valuu liian alas. Vaikea lukea sanomalehteä, kirjoja jne. Miksi ottavat myyjiä työhän silmälasia asiakkaille valitsemaan, he ovat pelkästään myyjiä, ei mitään käsitystä optiikasta, mikä sopii kenellekin riippuen voimakkuuksista, lukualueista. jne. Halvalla palkattuja myyjiä ja osaaminen puuttuu. Vastuuta firma ei ota, paitsi jos moka on linssin hionnassa tms. On väännelty ja käännelty jo kuusi kertaa, nyt niin kireällä, että otsaa särkee. Mikä on firman vastuu? Kieltäytyivät vaihtamasta sankoja pienempiin ja linssejä niihin, vaikka vika on juurikin siinä, että liian suuret sangat, niin lukualue valahtaa väärään paikkaan, jos katson alaspäin, luen lehteä tai kirjaa.
Typerää touhua liikkeessä, miten joku pystymetsästä haettu myyjä voi mitään tietää optiikasta mistään. Halvalla myydään roskaa. Taas kiristetty sangat niin tikaksi, että särkee otsaa!
Kokemuksia ko. mestasta?
Silmälasit, osto Instrumentarium
7
866
Vastaukset
- Anonyymi
Saanut sieltä aina todella hyvät lasit. Huippupalvelua.
- Anonyymi
Hain joskus vuosikausia sitten. Oli muistaakseni Hämeenlinnasta tai sitten ei. Oli harjoittelija silloin myyjänä, mutta ilmeisesti oli optikko-oppilas. Toinen lasi oli päin persettä. Veti silmän kieroon. Olen saanut monta kertaa turpaani sen jälkeen.
- Anonyymi
Ei johdu pelkästään silmistäsi.
- Anonyymi
Miksi myyjät laitetaan tekemään optikon töitä. Kysynkin nykyään, onko optikko paikalla. Niin monta kertaa menee pieleen asennuksessa ja mitoituksessa ja rahaa kulunut ihan turhaan! Jotenkin tuohon pitäisi saada korjaus ja optikot töihin noinkin tärkeään tehtävään!
- Anonyymi
Minä saanut vain hyviä enkä muualta enää ostaisi. Eihän myyjä voi puolestasi sankoja valita.
- Anonyymi
Mene Silmäasemalle, siellä kunnon palvelu! Minulla jo vuosikymmenien kokemus.
- Anonyymi
Hanki Clas Ohlsonilta. Sain kunnon lukulasit alle kympin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875