Silmälasit, osto Instrumentarium

Anonyymi-ap

Kokemuksia silmälasien ostamisesta Hämeenlinnan Instrurmentariumista. Itse nyt juossut siellä 6 kertaa vähintään, kun lasien koko epäsopiva. Itselläni kaksiteholasit. Siinä oli myyjä valitsemassa laseja, joihin sitten päädyin, koska itse en näe juurikaan, joten pakko tyytyä myyjän ehdotukseen. Eivät sitten pysy päässä, lukualue valuu liian alas. Vaikea lukea sanomalehteä, kirjoja jne. Miksi ottavat myyjiä työhän silmälasia asiakkaille valitsemaan, he ovat pelkästään myyjiä, ei mitään käsitystä optiikasta, mikä sopii kenellekin riippuen voimakkuuksista, lukualueista. jne. Halvalla palkattuja myyjiä ja osaaminen puuttuu. Vastuuta firma ei ota, paitsi jos moka on linssin hionnassa tms. On väännelty ja käännelty jo kuusi kertaa, nyt niin kireällä, että otsaa särkee. Mikä on firman vastuu? Kieltäytyivät vaihtamasta sankoja pienempiin ja linssejä niihin, vaikka vika on juurikin siinä, että liian suuret sangat, niin lukualue valahtaa väärään paikkaan, jos katson alaspäin, luen lehteä tai kirjaa.
Typerää touhua liikkeessä, miten joku pystymetsästä haettu myyjä voi mitään tietää optiikasta mistään. Halvalla myydään roskaa. Taas kiristetty sangat niin tikaksi, että särkee otsaa!
Kokemuksia ko. mestasta?

7

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saanut sieltä aina todella hyvät lasit. Huippupalvelua.

    • Anonyymi

      Hain joskus vuosikausia sitten. Oli muistaakseni Hämeenlinnasta tai sitten ei. Oli harjoittelija silloin myyjänä, mutta ilmeisesti oli optikko-oppilas. Toinen lasi oli päin persettä. Veti silmän kieroon. Olen saanut monta kertaa turpaani sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei johdu pelkästään silmistäsi.


    • Anonyymi

      Miksi myyjät laitetaan tekemään optikon töitä. Kysynkin nykyään, onko optikko paikalla. Niin monta kertaa menee pieleen asennuksessa ja mitoituksessa ja rahaa kulunut ihan turhaan! Jotenkin tuohon pitäisi saada korjaus ja optikot töihin noinkin tärkeään tehtävään!

    • Anonyymi

      Minä saanut vain hyviä enkä muualta enää ostaisi. Eihän myyjä voi puolestasi sankoja valita.

    • Anonyymi

      Mene Silmäasemalle, siellä kunnon palvelu! Minulla jo vuosikymmenien kokemus.

    • Anonyymi

      Hanki Clas Ohlsonilta. Sain kunnon lukulasit alle kympin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe