Mitä ajattelette tapahtuneista?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009554465.html
Janakkalan tappo taas uutisissa
Anonyymi-ap
1
1036
Vastaukset 1
- Anonyymi
Taitaapa olla taas PolPon vanhoja tuttuja, kun asia salataan niin hyvin kuin osataan. Eli "Poliisi ei kommentoi asiaa". Näinhän tässä taas käy. Kannattaa olla tuttavallisissa väleissä PolPon kanssa, niin elämä on helpompaa. Rikoksiakkin saa tehdä, kyllä PolPo vaikenee asioista ja suojelee. Näin tässäkin maassa asiat hoidetaan ja siksikin olemme Maailman Onnellisin Maa. Heti sen jälkeen kun Neuvostoliitto kaatui. Putler on kyllä jo kärkkymässä titteliä ja Kiinaa, Pohjois-Koreaa ja paria muuta ei lasketa, ovat liian ylivoimaisia tässä kilvassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651414
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87657Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203548- 48506
- 37496
- 112473
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15470- 25463
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo50434