Kuntatyöntekijät ja heidän työt

Anonyymi-ap

Ihmetystä herättää päättäjät eli kuntatyöntekijät, palkka maksetaan verovaroin mutta konsultteja käytetään päättäjien osaamattomuudella monessa kaupunkia liittyvissä asioissa, eivätkö osaa vai halua viroissaan mihin heidät on valittu tai hyväveli systeemillä valittu kaupunkilaisten asioista päättää? Aika moni kaupunkilainen tuota ihmettelee turuilla ja toreilla kahvilakeskusteluissa viikottain. Toki vaikeitakin asioita on mutta kun yksinkertaisetkin asiat pitää konsulttiyhtiöiltä kysyä se ihmetyttää, kait kaveri yhtiöille on helppoa jakaa kaupunkilaisten rahoja ja itse vaan selata nitä nyo yhtiöt esittää.Monessa kunnassa sama juttu.Kannataisiko laittaa viranhaltijat töihin tai jopa irtisanoa tekemättömistä töistään

29

421

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ymmärrä mitään asioista joten ole hiljaa.

• Anonyymi

Aloittaja ymmärtää asian just niin kuin se on.

• Anonyymi

Olen aloituksen tekijä oikeassa. mietitäämpä JOS toteutuu Turuntien liittymän liikennevalot vihdoinkin, melkein väitän että suunnitteluun ja toteutukseen menee yli 1 miljoona kaupunkilaisten raha ehkä ei edes riitä. Luulisi muutaman tolpan ja sähkötyöt kohtuullinen valmiina 240000€ ja valot toimisi käyttäjille. No mutta konsulttipalvelut ja suunnittelun valmistelut ja työ on sitten ihan muuta katsotaan vain mitä maksaa ja kallispalkkaset virkamiehet vain päätä nyökyttelee että on kallista ja kait niin sitten tehdään kun konsultit ja kaverirakentajat ovat näin päättäneet

• Anonyymi

Olen aloituksen tekijä oikeassa?

Eli siis olet aloituksen tekijä ja olet oikeassa?

Vai tarkoittaako tuo kenties jotain muuta?

• Anonyymi

Mistä saataisiin lain valvoja laittamaan rötöshenkilöt laskemaan tiilenpäitä, nykyisen ollessa lainvalvonnan irvikuva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä saataisiin lain valvoja laittamaan rötöshenkilöt laskemaan tiilenpäitä, nykyisen ollessa lainvalvonnan irvikuva.

Ei mistään, poliisi on kasa 💩:aa.

• Anonyymi

Turuntien liittymän valot? Eli mihin siis?

• Anonyymi

Johonkin niistä yhdeksästä varmaan?

• Anonyymi

Kyllä esim tuo Luolajan liittymän ympyrä on kaiketikin jonkun kaupungin viherpiiparin hyväksymä ? Ympyrä sais olla 3m halkaisialtaan pienempi ja ne ns kivet ulkoreunoilla heti pois kun haittaa kaikkia kulkioita, Tässä näkee kaupungin virkamiesten osaamattomuuden ja osallistua suunnitteluun,Tuo liittymä herättää kaupunkilaisissa huvitusta kun rakentaminen ja valmistuminen ei etene kaiketi huonon suunnittelun takia

• Anonyymi

Sinä tässä huvitusta herätät.

• Anonyymi

Tässä näetään mihin hv-kerhotoiminta johtaa.

• Anonyymi

Hervannan kaivuu yo toteutti työt.

• Anonyymi

Liikenne valot unohtuivat suunnitelmista, risteys joudutaan rakentamaan uudelleen ensi vuonna.

• Anonyymi

Ainakin se on hyvin perillä asioista että liikennevalot maksaa 240 tonnia.

• Anonyymi

En usko kyllä toimivat valot maksaa nykyään ainakin 240001 euroa.

• Anonyymi

Liikennevalot on hyvä esimerkki suuruusluokkansa tähden, jos verrataan vaikkapa Hämeenlinnan kouluasioihin. Liikennevalotkaan ei kuitenkaan ole mikään läpihuutojuttu rakennusprojektina. Mihin nyt pitäisi kiinnittää huomiota kuntien projekteissa? Ainakin siihen, että konsultteja käyttämällä sivuutetaan kunnan varsinaista koneistoa, kun turhista hankkeista yritetään tehdä tarpeellisia. Ja rahaa palaa jopa 50% enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikennevalot on hyvä esimerkki suuruusluokkansa tähden, jos verrataan vaikkapa Hämeenlinnan kouluasioihin. Liikennevalotkaan ei kuitenkaan ole mikään läpihuutojuttu rakennusprojektina. Mihin nyt pitäisi kiinnittää huomiota kuntien projekteissa? Ainakin siihen, että konsultteja käyttämällä sivuutetaan kunnan varsinaista koneistoa, kun turhista hankkeista yritetään tehdä tarpeellisia. Ja rahaa palaa jopa 50% enemmän.

Luettelo tarpeettomista hankkeista olis kiva.

• Anonyymi

Rötöstely ja korruptio vaatii hyvittääkseen itsensä avukseen propagandistisia keinoja, jollainen konsultointi-tekniikka käyttää hyväksi vastaanottajansa hyväuskoisuutta kolmannen osapuolen asiantuntijuudesta(1), kun kyseessä on itseasiassa korruptoitunut peiteorganisaatio (2).

(1) https://en.wikipedia.org/wiki/Third-party_technique
      (2) https://en.wikipedia.org/wiki/Front_organization https://fi.wikipedia.org/wiki/Peiteorganisaatio

Ja koko lystin maksaa veron maksaja, siis verorahojen kavallus lystin.

• Anonyymi

Turunten Poltinahon liittymän liikennevalot, suunnitteilla kaupungilla ympyrä häviäisi vihdoinkin, toteutuuko 2024 tai 2025 , varmaankin konsultit miettii millasella rahalla kaupungin päättäjät toimistoissaan odottavat "asiantuntialausuntoja". Ehkä tulee liittymälle hintaa kunhan saavat tarpeeksi aikaa "asiantuntiat" räknätä mitä kaupunkilaisilta kehtaavat veloittaa

• Anonyymi

Rahat menevät nyt vihkoon menneen Googmannin liikennejärjestelyn paikkailuun. Eli pussi pyäsäkin kierto polku pyörällä = 400 000 €.

Ehkä tämänkin söhellyksen aikaan saaneet virka henkilöt voisimat maksaa itse sössimisensä eivätkä veron maksajat. Ehkä hintalappukin tippuisi kymmenes ellei sadas osaan.

Se on vaan niin kiva laittaa veronmaksajien rahaa palamaan.

• Anonyymi

Viestintäkonsulenttejamainostoimistosta käynyt kertoilemassa mitä viestintä on, kun aihe tullut osalle ylimmistä virkakyösteistä ihan outona vastaan. Aika surkuhupaisaa.

• Anonyymi

Viestintä on tätä.

Kuntalainen 🖕🖕🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestintä on tätä.

Kuntalainen 🖕🖕🖕

💶💶💶 hmmm rahaa

• Anonyymi

Teppo tietää kuinka konsultti kusettaa.

• Anonyymi

samaa olen miettinyt. Virheitä tehdään, mutta ei oteta vastuuta. Yrittäjä on aina vastuussa omasta työstään ja myös työllistää.

• Anonyymi

sosialismi perustuu kateuteen.

• Anonyymi

SEllaista se on pössypäissään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SEllaista se on pössypäissään.

Jaahas, luin että "vihreitä tehdään".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      135
      795
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      642
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      619
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      571
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      529
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      510
    7. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      489
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      36
      475
    9. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      468
    10. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      94
      462
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      261
      449
    12. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      36
      401
    13. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      25
      397
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      86
      396
    15. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      395
    16. 21
      392
    17. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      33
      391
    18. Mikä on ollut ihanin

Kohtaaminen kaivattusi kanssa? Mistä haaveilet hänen kanssaan?
      Ikävä
      13
      385
    19. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29
      374
    20. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      366
    Aihe