Gilera smt 2010
Imukaula vaihdettu eikä lähde päälle edes työntämällä pitää vaan ääntä
Miksi Gilera ei toimi
3
368
Vastaukset
- Anonyymi
näyttäis siltä et sullla ei oo kaasari kunnolla kiinni.vai olisko sittenkin bensahana kiinni.näkyy tänne vähän huonosti ja kristallipallosta on just nyt patterit loppu.
- Anonyymi
Italian laatu on Italian laatu... 1960 -luvulla Suomeen tuotiin Gilera -moottoripyöriä, 125 ja 175 kuutioisina. Naapurin pojalle ostivat 125 kuutioisen, piti olla 7,2 hv. Ei vain ollut puoltakaan tuosta... Toisen naapurin pojalla 125 kuution MZ, 6 hv, oli paljon nopeampi. Oma lievästi viritetty moponikin kulki kovempaa kuin Gilera...
Purin ja kasasin Gileran moottorin. Ei mitään vikaa löytynyt.
Ulkonäkö oli hieno muuten, paitsi ketjusuojusta ei ollut. Ja käyntiääni hiljainen.
Valitettavasti vain se teho puuttui.
Vuosikymmenien saatossa olen oppinut, ettei mitään italialaista tekniikkaa, ei siis yhtään mitään! Yksikään ei ole toiminut, ei edes auton ovilukko- tai lukollinen bensatankin korkki. Takaisin sain viedä liikkeeseen nekin.
Vaimon Fiat Uno oli muuten hyvä, mutta monet järjettömät tekoviat pilasivat kaiken.- Anonyymi
Joo semmosia ne Italian rojut ovat. Kun ei toiminut 60v sitten, niin ihan paskoja ovat edelleen. Niin kuin jenkkiautojen automaattilaatikot.
Minulla on italialainen moottoripyörä; Ihan paska: Benssa kuluu, öljyt pitää vaihtaa, renkaita kuluu, sateessa ajaessa itse kastuu. Ja naapurin sauna paloi juuri.
Vene upposi, kun tappi petti. Kissa oksensi sohvalle.
Kaiki vain siksi, että mua on italialainen pyörä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107227- 475066
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562851Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52338Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101358Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1871281Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921073Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai286958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?187870