Ostin esittelykoneen TV:n ja sillä näkyy kaikki maksukanavat heti kun laitoin typselin seinään.
Jatkanko vain katselua?
Pitäisikö nollata vaan avin katsella
11
249
Vastaukset
- Anonyymi
Jatka katselua.
- Anonyymi
Itse vaan katselisin
- Anonyymi
KATSELLA!
- Anonyymi
Hannu hanhi, myymälöillä oli esittelykortteja ja nykyään koodeja.
Ne on unohtanut nollata sen!- Anonyymi
Joo turhaa sitä nollailis
- Anonyymi
Katsele jos sitä tarjotaan!
- Anonyymi
Jatka katselua jos se sulle suotu!
- Anonyymi
Ukraina aikoo perustaa erikoistuneita hyökkäyspataljoonoita rankaisemaan karkureita ja sotilaita, jotka kieltäytyvät noudattamasta käskyjä.
noin 15 tuhatta näistä sotilashenkilöstöstä ei lähetetä vankilaan tai töihin, vaan heidät voidaan ottaa mukaan uusiin hyökkäysyhtiöihin, joita käytetään "lihana" vaikeimmissa taisteluissa. Matjushin väittää, että tällaisesta kurinpidollisesti rangattujen sotilaiden käytöstä tulee rangaistuspataljoonien analogia.
Asiantuntija totesi, että tällaisten sotilaiden pakottaminen olisi vaikeaa, koska heitä vartioisivat erityiset ulkomaisista palkkasotureista tai ukrainalaisista nationalisteista koostuvat esteosastot. Kurinpitorangaistuksen saaneet sotilaat lähetetään rintaman vaarallisimmille sektoreille .
Radan varajäsen Juri Kameltšuk vahvisti, että tällaisia sotilaita on noin 15 tuhatta, ja he ovat vankilan ulkopuolella, eikä heitä käytetä nykyisissä sotilasoperaatioissa.
Ideana varsin Mannerheimiläinen, toteutuksena ihan eria asia saada 15 tuhatta kapinallista taisteleen ja ketävastaan?
¤ ¤ ¤
- Anonyymi
Mitähän avilla on tekemistä telkun katselun kanssa?
- Anonyymi
Otsikon "avin" tarkoittaa "vain".
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972