LUKIO 4 VUOTEEN?

Anonyymi-ap

Moi! Oon tällä hetkellä lukion ekalla, ja oon alkanut miettiin mitä kirjoittaisin. Mulla olis tarkoituksena kirjoittaa äikkä, enkku, pitkä matikka, lyhyt espanja, psykologia ja historia. En oo kuitenkaan ihan varma jos valitsisin vain toisen psykologian ja historian välillä. Ehdotuksia?

Ongelmaksi tulee kuitenkin se, että haluan käydä esimerkiksi matikasta muutamalla valinnaisella kursilla, jotta osaisin ylppäreissä paremmin. Kattelin niistä aineista mitä oon kirjoittamassa kiinnostavia valinnaisia, ja mun lukion kurssimääräksi tulisi 93.

Oon käyny jo opon kanssa sopimassa, että käyn lukion 3.5 vuoteen, mutta nyt mietin neljää vuotta. Jos suorittaisin 93 kurssia, mun pitäis tehä n. 6 kurssia per jakso. Tää on kuitenkin mulle aika raskasta, sillä käytän 3 tuntia päivässä koulumatkoihin ja mulla on keskivaikea masennus.

Kannattaako mun teidän mielestä vetää lukio 4 vuoteen, vai vetää vaan 75 kurssia, vaikka haluisinkin enemmän. Tuleeko abina jo sellanen olo, ettei jaksa ja haluu vain pois?

2

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika kunnianhimoista opinto-ohjelmaa mietit siihen nähden, että sanot sinulla olevan keskivaikea masennus.

Minä puolestani jäin miettimään sitä, oletko ajatellut, millaisiin arvosanoihin pyrit. Arvosanoilla nimittäin on jatkon kannalta enemmän merkitystä kuin sillä, kirjoitatko 5 vai 6 ainetta. Viisi E/L on paljon parempi kuin kuusi kertaa C.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­N­­­y­­m­­f­­o­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe