Moi! Oon tällä hetkellä lukion ekalla, ja oon alkanut miettiin mitä kirjoittaisin. Mulla olis tarkoituksena kirjoittaa äikkä, enkku, pitkä matikka, lyhyt espanja, psykologia ja historia. En oo kuitenkaan ihan varma jos valitsisin vain toisen psykologian ja historian välillä. Ehdotuksia?
Ongelmaksi tulee kuitenkin se, että haluan käydä esimerkiksi matikasta muutamalla valinnaisella kursilla, jotta osaisin ylppäreissä paremmin. Kattelin niistä aineista mitä oon kirjoittamassa kiinnostavia valinnaisia, ja mun lukion kurssimääräksi tulisi 93.
Oon käyny jo opon kanssa sopimassa, että käyn lukion 3.5 vuoteen, mutta nyt mietin neljää vuotta. Jos suorittaisin 93 kurssia, mun pitäis tehä n. 6 kurssia per jakso. Tää on kuitenkin mulle aika raskasta, sillä käytän 3 tuntia päivässä koulumatkoihin ja mulla on keskivaikea masennus.
Kannattaako mun teidän mielestä vetää lukio 4 vuoteen, vai vetää vaan 75 kurssia, vaikka haluisinkin enemmän. Tuleeko abina jo sellanen olo, ettei jaksa ja haluu vain pois?
LUKIO 4 VUOTEEN?
Anonyymi-ap
2
239
Vastaukset
- Anonyymi
Aika kunnianhimoista opinto-ohjelmaa mietit siihen nähden, että sanot sinulla olevan keskivaikea masennus.
Minä puolestani jäin miettimään sitä, oletko ajatellut, millaisiin arvosanoihin pyrit. Arvosanoilla nimittäin on jatkon kannalta enemmän merkitystä kuin sillä, kirjoitatko 5 vai 6 ainetta. Viisi E/L on paljon parempi kuin kuusi kertaa C.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305517
- 1702029
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601611Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan581214- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus8946