Uutiset kertovat, että koronatsrtunnat ovat jyrkässä kasvussa Suomessa . Vaarassa on etenkin vanhempi väestö. Miksi rokotuksia vasta nyt marraskuussa aletaan antamaan, vaikka rokotteet kuulemma ovat olleet maassa jo syyskuussa. Ihmeellistä hidastelua. Tällä Oma Häme hv-alueella on raskas ja kallis organisaatio, yli 60 jäseninen aluevaltuusto, 13 jäseninen hallitus ja tosi kovapalkkainen johtajisto, joilla palkat luokkaa 9000....15500 €/kk. Häsa kertoi muutama vko sitten.
Koronarokotukset myöhässä - miksi?
Anonyymi-ap
5
219
Vastaukset
- Anonyymi
Hetihän sen rokotuksen sai, kun vaan meni omalle terveysasemalle ja pyysi. Mitäs täällä urputatte?
- Anonyymi
Yksityiseltä sen saa heti. Julkisilta ei koska köyhän kuolemaa tässä toivotaankin.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Luuletko että joku geenirokete suojaa jotain. Kyllä se on ihan päinvastoin.
- Anonyymi
Lambaat ottakaa piikki bää bää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2456047Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k314466Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,242552Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3122296Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast491481Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1781424Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611349Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331267- 351054
- 1731010