Serkkuni 70v on autisti ja ollut eläkeläisenä koko ikänsä ja suojatyössä. Hänellä on oma asunto Hämeentiellä Helsingissä. Hän on myös perimässä juuri kuollutta sisartaan 85v.
Omaisuuden takia häntä lähestyy josko hän sairaana antaisi rahaa tai omaisuutta. Joku uskonnollinen säätiö pyysi häntä käymään ja säätiön juristi voisi tehdä paperit testamentista. Säätiö huolehtisi hautajaiset (tosin äitinsä eli 102 v) ja tyhjentäisi asunnon. "Taivaassa et tarvitse kotia".
Vielä härskimpi oli toiseen usko suuntaan kuuluva nainen joka oli tullut serkkuni luo paperin kanssa jossa kuulemma luki että allekirjoituksen jälkeen asunto siirtyy XX seurakunnalle heti ja serkun pitäisi muuttaa yömajaan.
Serkkuni on hädissään näistä uskovista. Muttei allekirjoita.. Hänellä ei ole edunvalvojaa.
Onko niin että henkilö voidaan pakottaa allekirjoittamaan paperi että kaksio siirtyy toiselle ja paperi on juridisesti pätevä? Peli
veloissajan näin käy?
Serkkua uhataan
5
487
Vastaukset
- Anonyymi
Minullekin on epäselvää onko humalassa pakotettuna allekirjoitettu luovutuspaperi pätevä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18083407Q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ainakin elokuvissa on
- Anonyymi
Onpa tormakka serkku, kun ei allekirjoita!
Tue häntä!
Autistit ovat älykkäitä ja eivät mene kaikkeen helppoheikkiin. Erittäin viisasta serkultasi!
Mikä "uskonnollinen säätiö"? Höpö höpö.
Ei oikeasti uskonnollinen säätiö "lähesty".
Otapa selvää tärkoitusperistään!
Serkkusi päättää itse, ole hänelle tukena. Isosiskonsa haluaisi varmaan, että pikkuveljensä elämä olisi mukavaa ja että pikkuveli saisi vaikka mukavia lomareissuja ja muuta hauskaa elämänsä loppuaikoina!
Huuhaa näille "uskonnollisille" ryhmille!
Serkkusi tietää itse parhaiten! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa tormakka serkku, kun ei allekirjoita!
Tue häntä!
Autistit ovat älykkäitä ja eivät mene kaikkeen helppoheikkiin. Erittäin viisasta serkultasi!
Mikä "uskonnollinen säätiö"? Höpö höpö.
Ei oikeasti uskonnollinen säätiö "lähesty".
Otapa selvää tärkoitusperistään!
Serkkusi päättää itse, ole hänelle tukena. Isosiskonsa haluaisi varmaan, että pikkuveljensä elämä olisi mukavaa ja että pikkuveli saisi vaikka mukavia lomareissuja ja muuta hauskaa elämänsä loppuaikoina!
Huuhaa näille "uskonnollisille" ryhmille!
Serkkusi tietää itse parhaiten!"Itse parhaiten"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701