Luin tuossa yksi päivä vasepuukista, että Sysmän kunnassa on tapahtunut jotain mikä tulee aiheuttamaan poliisitutkinnan. Myöskin todettiin että, talouspäällikkö joutuu "viraltapantavaksi". Syynä mainittiin hänen tilinpäätösten tekeminen sekä kunnassa että Sysmän vuokrataloissa.
Onko asia näin, vai???
Talouspäällikkö???
15
1594
Vastaukset 15
- Anonyymi
En osaa sanoa, laitatko linkin sinne vaseen niin päästään mekin ihmettelemään?
- Anonyymi
No aina hauskemmaksi menee !
- Anonyymi
Sanos muuta!
- Anonyymi
20.10 puskaradio (ilman kukkiksia)
- Anonyymi
Onkohan tämä hauskaa?
- Anonyymi
Hauskaa tai ei mutta välttämätöntä.
- Anonyymi
Hauskaa on sitten kun tulee, kunnianloukkaus-syyte!
- Anonyymi
Ai kelle? No sitten niitä saa suoltaa jokaiselle, myös sinulle.
- Anonyymi
No jo on jo aikakin, liian paljon vihjaillaan laittomuuksista eikä ole perusteita. Saattaa hymy hyytyä.
- Anonyymi
Nyt ei koira pääse livahtamaan. Valittaja saa ansionsa mukaan.
- Anonyymi
Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa?
- Anonyymi
Siis onko talouspäällikkö tehnyt väärin vai ei.?Tietääkö joku?
- Anonyymi
Siinäpä kysymys, joka hyvä selvittää.
- Anonyymi
Kaikki on Sysmässä mahdollista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37666- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459