Jokainen matkailija tietää ettei juoda muuta kuin pullotettua vettä eikä syödä valmiiksi kuorittuja hedelmiä eikä kuumentamattomia vihanneksia mutta mitkä muut elintarvikkeet kuuluvat riskiryhmään ?
Onko pakatut tuotteet turvallisia kuten esim. suklaat, pähkinät, mahdolliset muovipurkkeihin tehdyt jälkiruuan tapaiset syömiset, katumyyjien kuumennetut ruuat ?
Kuinka välttää vatsaongelmat intiassa ?
4
386
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, tauti tulee jos on tullakseen! Paikallisen lääkärin mukaan voi tulla ilmasta (?) Itse olen taudin saanut Intiassa ehk. 10 kertaa XD Pari viimeisintä reissua olen pysynyt terveenä syömällä Procosaa. Jos tauti iskee, suosittelen soittamaan heti lääkärin. Älä jää kärsimään ja pilaa lomaasi.
- Anonyymi
Ihan järkyttävä ohjelma armanilta intiasta. Joki täynnä paskaa hämeenlinnassa on valtuustossa intialainen mies niin vaimo on tosi likaisen näköinen ja pitävä kahvilaa. En uskalla käydä intialaisten kahvilassa kun on niin likaista. Uimahallissa seurasin intialaista kun onnellisesti paskanti veteen luuli olevansa gangesin joessa. En ole käynyt sen jälkeen uimahallissa. Yäk nämä intialaiset. Haisevat oudolle
- Anonyymi
Vatsatautia ei tarvi pelätä, mutta jokin loinen ameeba tms. on jo pahempi. Itselläni on ollut Intiassa aina vatsa löysänä. Vesapaperia on oikeasti järkevä ottaa mukaan Suomesta. Sitä kun ei paikaliset käytä.
- Anonyymi
Voit välttää mahaongelmat kun et syö mitään intia on tosi likainen maa. Joki on saastunut ja sieltä saadaan kalaa. Jos tuhat ihmistä kuolee niin se on itikan pissin verran. Intiassa on aivan liikaa ihmisiä. Ihme kun ei enempää kuole kun on niin saastainen maa. Intialaiset sontii jokeen josta kalastetaan hehhh. Seurasin uimahallissa intialaista miestä hyvin tyytyväisenä sonti veteen. Ovat oppineen veteen sontimaan. Hehhhh
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865