Nyt pomppasi!

Anonyymi-ap

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/2f05b8d8-b528-442e-a465-c5721a59ff72

Ai nyt sitten otetaan tuollainen kanta! "Minä en enää leiki sun kaa"

Valtion pitäisi tehdä laki ja "kilpailuttaa" hirvenmetsästys. Kyllä hirvenmetsästykseen innokkaita riittää.
Laki sellainen että jos nykyiset hirviporukat eivät halua hirviä metsästää niin hirvimaat on luovutettava seuraavalle porukalle.

33

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se teitä metsästyksen vastustajia liikuttaa? Te olette tämän sodan aloittaneet ja takaan, että te olette se porukka joka tässä sahaa omaa oksaanne.
      Yksikään viherideologisti ei määrittele täällä metsästystä. Painukaa venäjälle totalitarisminne pariin.
      Meillä laitettiin Srva toiminta tänään jäihin. Peurojen ja hirvien metsästys vuodeksi pois on mietinnässä. Ne ei siitä kärsi, vaan hirvieläimet tuplaantuu. Viher roskasakki käykööt keräämässä kolari elukat ja selittäkööt maanomistajille myös minulle toimintaanne. Ette pysty vahvimmallenne lopulta mitään. Marginaali idiootit.

      • Anonyymi

        Jokainen tappo tuottaa metsästäjälle arvaamattoman tyydytyksen tunteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tappo tuottaa metsästäjälle arvaamattoman tyydytyksen tunteen.

        Etkö saanut taas tarpeeksesi haukkua metsästäjiä Maailman menoa palstalla tänään?
        Saitko sieltäkin jo poliisit perääsi uhkailuinesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö saanut taas tarpeeksesi haukkua metsästäjiä Maailman menoa palstalla tänään?
        Saitko sieltäkin jo poliisit perääsi uhkailuinesi?

        Mitä.eikö se elukoiden tappaminen tyydytäkkään enään sua.


    • Anonyymi

      Tuskimpa kellään intoa riittää, koiriaan susille syöttää.

      • Anonyymi

        Miun ukki metsästää susialueella mukanaan 2 pystäriä jotka eivät karkaa 50km päähän ja tulevat luo kutsusta.


      • Anonyymi

        Vaihda se jämpti kunnolliseen hirvikoiraan, myy tutkapanta ja jätä auto kotiin kun lähet mehälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda se jämpti kunnolliseen hirvikoiraan, myy tutkapanta ja jätä auto kotiin kun lähet mehälle.

        Joutuuko Helsinkiläinen metsästäjä kävelemään koko matkan Saloon, 100 km. 😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutuuko Helsinkiläinen metsästäjä kävelemään koko matkan Saloon, 100 km. 😆😆😆

        Voi vaikka kontata miun puolesta, mutta jos haluaa ettei sudet syö koiria, pitää itse olla maastossa eikä autossa ja koira hallinnassa muuten kuin kännykän näytöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi vaikka kontata miun puolesta, mutta jos haluaa ettei sudet syö koiria, pitää itse olla maastossa eikä autossa ja koira hallinnassa muuten kuin kännykän näytöllä.

        Ylimielinen kommentti vastustajalta ja ilmeisen harmittavan vastauksen sait kun piti poistaa🤣
        Ensin trollaat ja lopulta et siedä saamaasi palautetta.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielinen kommentti vastustajalta ja ilmeisen harmittavan vastauksen sait kun piti poistaa🤣
        Ensin trollaat ja lopulta et siedä saamaasi palautetta.😂

        Vuosikausia olen metsästänyt kaikenlaista riistaa maastoon itse jalkautuen, hyvien koirien kanssa jotka eivät erkane liian kauaksi ja jotka tottelevat. Täällä on suurpetoja, koiriakin on syöty, mutta itse en ole yhtään koiraa pedolle menettänyt. Yksin maastossa tai todella laajalla alueella liikkuva koira on alttiina hyökkäykselle. Heikossa ulkotarhassa tai juoksulangassa oleva koira on vaarassa jo kotipihassaan. Ei ole kauaa kun kennelliiton lehdessäkin todettiin, että jämtlanninpystykorvien yleistyminen on muuttanut metsästyskäytäntöä, ja tämä edelleen on altistanut koiria susien hyökkäyksille. Maastossa parhaimmillaan tuntikausien tarpominen on toki rasittavaa, mutta samalla kunto kohoaa ja itse on osa luontoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylimielinen kommentti vastustajalta ja ilmeisen harmittavan vastauksen sait kun piti poistaa🤣
        Ensin trollaat ja lopulta et siedä saamaasi palautetta.😂

        Tee jotai noil sun harhoil 😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosikausia olen metsästänyt kaikenlaista riistaa maastoon itse jalkautuen, hyvien koirien kanssa jotka eivät erkane liian kauaksi ja jotka tottelevat. Täällä on suurpetoja, koiriakin on syöty, mutta itse en ole yhtään koiraa pedolle menettänyt. Yksin maastossa tai todella laajalla alueella liikkuva koira on alttiina hyökkäykselle. Heikossa ulkotarhassa tai juoksulangassa oleva koira on vaarassa jo kotipihassaan. Ei ole kauaa kun kennelliiton lehdessäkin todettiin, että jämtlanninpystykorvien yleistyminen on muuttanut metsästyskäytäntöä, ja tämä edelleen on altistanut koiria susien hyökkäyksille. Maastossa parhaimmillaan tuntikausien tarpominen on toki rasittavaa, mutta samalla kunto kohoaa ja itse on osa luontoa.

        Ja sama jargonia jatkuu. Et mustamaalaisi muita metsästäjiä mikäli sellainen olisit. Siksi helppoakin helpompi todeta trolliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sama jargonia jatkuu. Et mustamaalaisi muita metsästäjiä mikäli sellainen olisit. Siksi helppoakin helpompi todeta trolliksi.

        Sellasilta mettämiehiltä pitäs ottoo munat valtiolle jotka koirasa susalueilla mehtään piästäät ja ite värjöttäät autosa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasilta mettämiehiltä pitäs ottoo munat valtiolle jotka koirasa susalueilla mehtään piästäät ja ite värjöttäät autosa.

        Hyvä hyvä 👏
        Samat sanat niille k-päille joiden koirat asuvat vain ulkona. Poikkeus: rekikoirat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellasilta mettämiehiltä pitäs ottoo munat valtiolle jotka koirasa susalueilla mehtään piästäät ja ite värjöttäät autosa.

        Itse olen sitä mieltä, että niiltä joilla on mitään tekemättömiä koiria kaupungeissa tyyliin sihuhauvat ja muut tarpeettomat lamppuharjat pitäisi verottaa tuplasti enemmän, koska koiraa ei ole otettu siksi että se pääsisi toteuttamaan viettejään vaan neljän seinän sisälle sylikoiraksi. Näinollen teidän vastustajien rakit joutaisi ensimmäisenä piikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen sitä mieltä, että niiltä joilla on mitään tekemättömiä koiria kaupungeissa tyyliin sihuhauvat ja muut tarpeettomat lamppuharjat pitäisi verottaa tuplasti enemmän, koska koiraa ei ole otettu siksi että se pääsisi toteuttamaan viettejään vaan neljän seinän sisälle sylikoiraksi. Näinollen teidän vastustajien rakit joutaisi ensimmäisenä piikille.

        Koirarasistiko se siellä? Et taida tietää koirista yhtään mitään.
        Ei ole niin pientä tai karvaista koiraa jolla ei olisi koiran vaistoja, tarpeita ja käyttäytymistä. Jokainen koira tarvitsee koulutuksen, aktivointia ja liikuntaa. Ainoastaan typerykset ei sitä tajua, valitettavasti heitä on koiran omistajissa, mutta se ei ole koirien syy.
        Omissa kääpiörotuisissa on aktiivisia jyrsijän metsästäjiä, kuulokoira, tottiksessa ja aguilityssä kilpailevat, sekä mummoni paras ystävä.
        Jokainen koira ansaitsee hyvän omistajan joka ymmärtää sen lajityypillisiä tarpeita, ja niitä on muitakin kuin pupun perässä juokseminen tai hirven haukkuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koirarasistiko se siellä? Et taida tietää koirista yhtään mitään.
        Ei ole niin pientä tai karvaista koiraa jolla ei olisi koiran vaistoja, tarpeita ja käyttäytymistä. Jokainen koira tarvitsee koulutuksen, aktivointia ja liikuntaa. Ainoastaan typerykset ei sitä tajua, valitettavasti heitä on koiran omistajissa, mutta se ei ole koirien syy.
        Omissa kääpiörotuisissa on aktiivisia jyrsijän metsästäjiä, kuulokoira, tottiksessa ja aguilityssä kilpailevat, sekä mummoni paras ystävä.
        Jokainen koira ansaitsee hyvän omistajan joka ymmärtää sen lajityypillisiä tarpeita, ja niitä on muitakin kuin pupun perässä juokseminen tai hirven haukkuminen.

        Vastustaja paljasti itsensä, kun vähän kutitteli ja omat sisätiloissa ahdistuvat rakkinsa. xD
        Täällä trollaat metsästäjien koirista jatkuvasti, mutta oma paha olosi selvisikin kirjoittamastasi itkusta. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastustaja paljasti itsensä, kun vähän kutitteli ja omat sisätiloissa ahdistuvat rakkinsa. xD
        Täällä trollaat metsästäjien koirista jatkuvasti, mutta oma paha olosi selvisikin kirjoittamastasi itkusta. xD

        Vastustajan? Oletko selvin päin? Nyt korkki kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastustajan? Oletko selvin päin? Nyt korkki kiinni!

        Projisoit siis omaa alkoholihuuruista toimintaasi palstalla muihin. Kehotat korkin laittamiseen kiinni henkilöä joka ei edes käytä alkoholia.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Projisoit siis omaa alkoholihuuruista toimintaasi palstalla muihin. Kehotat korkin laittamiseen kiinni henkilöä joka ei edes käytä alkoholia.🤣

        Sinä tiedät kuka ei ole metsästäjä, kuka vastustaa metsästystä, kenen aate on vihervasemmisto ja kenellä ei ole metsästysrotuisia koiria.
        Minä tiedän että sinä juot viunaa ja käyt napeilla.
        Sama logiikka 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tiedät kuka ei ole metsästäjä, kuka vastustaa metsästystä, kenen aate on vihervasemmisto ja kenellä ei ole metsästysrotuisia koiria.
        Minä tiedän että sinä juot viunaa ja käyt napeilla.
        Sama logiikka 🙄

        Tyhmempikin tajuaa, että metsästystä täällä trollaava ei metsästä.🤣
        Se että sinä vedät nappeja kuten teillä vihreillä on tapana ja pössyttelet elämäsi turhuuteen kyllästyneenä ei ole edelleenkään metsästäjien vika.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmempikin tajuaa, että metsästystä täällä trollaava ei metsästä.🤣
        Se että sinä vedät nappeja kuten teillä vihreillä on tapana ja pössyttelet elämäsi turhuuteen kyllästyneenä ei ole edelleenkään metsästäjien vika.🤭

        Sä ihannoit ja idealisoit metsästäjiä, mutta kannattas ottaa ne vaaleanpunaiset silmälasit klyyvaris päältä.
        Yllätys, kaikki metsästäjät ei ole lakia, sopimuksia ja hyvää tapaa noudattavia, ja nää mätäpaiseet pilaa muidenki maineen, sekä herättävät negaa koko harrastusta ja elämäntapaa kohtaan.
        Munki mökkikunnas on salakaadettu ilveksiä, laskettu koiria irti juuri kieltoalueen rajalla, sekä ammuttu tieltä, lähempää kuin 150m asutuksesta ja jopa kohti mökkirantaa. Eikä tässä vielä kaikki.
        Osa näistä vatiaivoista kuulemma tiedetään tai on vahva epäilys, mutta kukaan ei puutu asiaan.
        Nyt sinä väität minua trolliksi, mutta trolli asuukin sun peilissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ihannoit ja idealisoit metsästäjiä, mutta kannattas ottaa ne vaaleanpunaiset silmälasit klyyvaris päältä.
        Yllätys, kaikki metsästäjät ei ole lakia, sopimuksia ja hyvää tapaa noudattavia, ja nää mätäpaiseet pilaa muidenki maineen, sekä herättävät negaa koko harrastusta ja elämäntapaa kohtaan.
        Munki mökkikunnas on salakaadettu ilveksiä, laskettu koiria irti juuri kieltoalueen rajalla, sekä ammuttu tieltä, lähempää kuin 150m asutuksesta ja jopa kohti mökkirantaa. Eikä tässä vielä kaikki.
        Osa näistä vatiaivoista kuulemma tiedetään tai on vahva epäilys, mutta kukaan ei puutu asiaan.
        Nyt sinä väität minua trolliksi, mutta trolli asuukin sun peilissä.

        Hah🤣 Ensin provoat metsästäjiä ja kun saat vastinetta poistatat viestin. Juuri näinhän siellä Venäjälläkin "keskustellaan"😂
        Edelleen sinä olet trolli, kun provoat metsästäjiä. Teille on se vastustajat palsta, mutta ethän sinä siellä pysy kun lukijakunta puuttuu ja teidän ideologinen toiminta edellyttää nimenomaan metsästäjien provosointia, heinä esiitymistä ja kinastelun edesauttamista.
        Ihan mielenkiinnosta kysyn käytkö trollaamassa myös muita harrastuspalstoja jos joku esim jääkiekkoilija tekee rikoksen, niin menetkö mustamaalaamaan koko jääkiekko väen heidän harrastekeskusteluihin? Jos et, niin tuo on läpinäkyvää ideologista metsästys vastaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah🤣 Ensin provoat metsästäjiä ja kun saat vastinetta poistatat viestin. Juuri näinhän siellä Venäjälläkin "keskustellaan"😂
        Edelleen sinä olet trolli, kun provoat metsästäjiä. Teille on se vastustajat palsta, mutta ethän sinä siellä pysy kun lukijakunta puuttuu ja teidän ideologinen toiminta edellyttää nimenomaan metsästäjien provosointia, heinä esiitymistä ja kinastelun edesauttamista.
        Ihan mielenkiinnosta kysyn käytkö trollaamassa myös muita harrastuspalstoja jos joku esim jääkiekkoilija tekee rikoksen, niin menetkö mustamaalaamaan koko jääkiekko väen heidän harrastekeskusteluihin? Jos et, niin tuo on läpinäkyvää ideologista metsästys vastaisuutta.

        V*ttu sä oot nii nolo ja typerä jäkättäjätrolli että oot jo hyvä 😂🤣😅 Tuohon ei eläin pysty 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V*ttu sä oot nii nolo ja typerä jäkättäjätrolli että oot jo hyvä 😂🤣😅 Tuohon ei eläin pysty 😁

        Sinähän se olet kun trollaat palstalla mihin sinulla ei ole osaa eikä arpaa. 😂 Harmi kun Ekoapinat ja muu roskasakki palsta puuttuu mihin pääsisit itkemään omiesi pariin, kun et vastustajissakaan viihdy.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        V*ttu sä oot nii nolo ja typerä jäkättäjätrolli että oot jo hyvä 😂🤣😅 Tuohon ei eläin pysty 😁

        Etkä edes kykene vastaamaan esitettyihin kysymyksiin joka vain todistaa kaikille muillekin trollaamisesi.😉


    • Anonyymi

      Mahdatko tietää lainkaan kuinka metsästysseura hankkii maansa ???????

      • Anonyymi

        Ei se tiedä. Trollaa vain ikuista metsästysvihaansa täällä kuin hiekkalaatikolla itkupotkuraivoten.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tiedä. Trollaa vain ikuista metsästysvihaansa täällä kuin hiekkalaatikolla itkupotkuraivoten.🤣

        Suurempi vaara koiralle kuin sudet on liikenne. Kun tutkapannasta näkee että koira pyörii tiellä, autolla sen hakee nopeaan pois. Turhaa viisastelua on paljon.😡😡😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurempi vaara koiralle kuin sudet on liikenne. Kun tutkapannasta näkee että koira pyörii tiellä, autolla sen hakee nopeaan pois. Turhaa viisastelua on paljon.😡😡😡

        Viherideologisteille tyypillinen öyhötys listata muita tapoja kuolla. Ne listaukset ei liity eikä hoida susiasiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viherideologisteille tyypillinen öyhötys listata muita tapoja kuolla. Ne listaukset ei liity eikä hoida susiasiaa.

        Susia jää varsin usein myös liikenteen uhreiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susia jää varsin usein myös liikenteen uhreiksi.

        Ja hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe