Vastaamo-tietomurtaja Kivimäki

Anonyymi-ap

Mitä ajattelette Vastaamo-tietomurron mitä todennäköisimmin tehneestä Aleksanteri Kivimäestä? Ylen juttu maalaa kuvan aika säälittävästä henkilöstä:
https://yle.fi/a/74-20058473

Eniten minua ihmetyttää, miksi niin harvalla rikollisella on munaa tunnustaa rikoksensa jäätyään kiinni? Ihan sama onko kyseessä Kivimäki vai FTX-kryptopörssistä asiakkaiden varat vienyt SBF. Mikä siinä on, ettei ole munaa myöntää, että ”Okei, mä tein tämän.” Miksi Kivimäki kehtaa näytellä syytöntä, kun kaikki jäljet johtaavt sylttytehtaalle? Myöntäisi raukka nyt tekonsa.

75

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastaamon tietomurto- ja kiristysjutussa epäilty Kivimäki kertoi poliisikuulusteluissa asuneensa useissa eri maissa vuosina 2018 – 2023: Espanjassa, Britanniassa, Arabiemiraateissa, Ukrainassa, sitten taas Britanniassa ja Ranskassa.

      Jos joku tekee laillista työtä ja elää laillisesti hankituilla rahoilla, joista on verot maksettu, minun on vaikea nähdä tarvetta vaihtaa jatkuvasti asuinpaikkaa ja elää joka paikassa käteisellä. Eikös tuo ole aika kummallista? Paitsi jos sattuu olemaan rikollinen, joka ei halua jättää jälkiä. Jos ihminen ei ole rikollinen, niin jälkien jättämisessä ei kai ole mitään pahaa, eihän?

      • Anonyymi

        "Espanjassa asunut Barcelonassa, Lontoossa mulla on ollut neljä eri asuntoa, joista te tiedätte pitkäaikaisimman. Arabiemiraateissa asuin hotelleissa, Kiovassa en millään muista osoitetta. Ranskassa taas vaihdellut paikkaa niin paljon, liikuttiin jatkuvasti paikasta toiseen."

        Voisiko joku kertoa minulle, tavalliselle suomalaiselle palkansaajalle, miksi kenelläkään on tarvetta vaihtaa jatkuvasti olinpaikkaansa? Mitä Kivimäki pakeni? Kiinnijäämistä?

        Jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä siitä, mihin tarvitaan feikkejä henkilökortteja, väärennettyjä passeja, jatkuvasti vaihtuva asuinpaikka, ei vakituista osoitetta ja kaikkialla eletään käteisellä.

        Jep, jep. Ei tosiaan ole ollut tavoitteena peitellä omaa olinpaikkaa. Ei toki. Wink, wink.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Espanjassa asunut Barcelonassa, Lontoossa mulla on ollut neljä eri asuntoa, joista te tiedätte pitkäaikaisimman. Arabiemiraateissa asuin hotelleissa, Kiovassa en millään muista osoitetta. Ranskassa taas vaihdellut paikkaa niin paljon, liikuttiin jatkuvasti paikasta toiseen."

        Voisiko joku kertoa minulle, tavalliselle suomalaiselle palkansaajalle, miksi kenelläkään on tarvetta vaihtaa jatkuvasti olinpaikkaansa? Mitä Kivimäki pakeni? Kiinnijäämistä?

        Jokainen tehkööt omat johtopäätöksensä siitä, mihin tarvitaan feikkejä henkilökortteja, väärennettyjä passeja, jatkuvasti vaihtuva asuinpaikka, ei vakituista osoitetta ja kaikkialla eletään käteisellä.

        Jep, jep. Ei tosiaan ole ollut tavoitteena peitellä omaa olinpaikkaa. Ei toki. Wink, wink.

        Ja millä se elää? Missä maassa on hänen verotiedot?


    • Anonyymi

      Rikoksessa luuserimaisinta oli se, että jakelee ihmisten psykiatrisen hoidon arkaluontoisia tietoja nettiin. Tosi raukkamainen rikos, mutta niin on tekijäkin. Raukkamainen pakenija, joka onneksi jäi kiinni.

      Suoraselkäiset rikolliset eivät kohdista tekojaan syyttömiin ihmisiin, vaan heidän kohteenaan ovat toiset rikolliset. Annetaan rikollisten mätkiä toisiaan, mutta jos joku ei ole tehnyt mitään pahaa, vaan ainoastaan käynyt psykoterapiakeskuksessa asiakkaana, niin jätetään sellaiset ihmiset rauhaan.

      Harmi, että teosta ei saa elinkautista. Pitäisi saada, jos minulta kysytään, mutta minun mielipiteilläni ei onneksi tuomita ketään elinkautiseen. Aina on joku, joka pitää mitä tahansa tekoa niin pahana, että siitä pitäisi antaa elinkautinen. Ehkä on parasta, että tuomio tulee lakikirjasta.

      • Anonyymi

        Mikä mahtoi olla se salaisuus jota ei ollut, josta Rydman kirjoitti kirjassaan. Ja nyt siitä pitäisi uusi esitutkinta tehdä.


    • Anonyymi

      No niin. Sieltä Ylen artikkelin sisältä löytyy videoleike, jossa pääsee kurkistamaan Kivimäen aikaisempaan elämään Välimeren auringossa. On jollain tavalla hyvin surullista, miten sekä Kivimäki että viimeistään Katiska-huumevyyhdistä tutuksi tullut Niko Ranta-aho näyttivät ennen kiinnijäämistään pilkahduksen leveään elämään, jota rahoitetaan rikollisella rahalla.

      Luxus-asunnot, luxus-autot, huvijahdit ja muut vempeleet on liian usein rikollisella rahalla hankittuja. Se on äärimmäisen surullista. En tunne ainuttakaan palkansaajaa, jolla olisi kämppä Saint Tropezissa. Eipä ollut Kivimäelläkään, mutta rikollisella rahalla mentiin ilmeisesti airbnb-asuntoihin asumaan ja käteisellä osteltiin kaikenlaista. Mikäs siinä ostellessa, kun on kiristänyt rahat uhreiltaan.

      Mutta joo, minulla persaukisella taviksella on samppanja jäähtymässä jääkaapissa ja S. Pellegrinoa lasissa. Taitaa käydä Kivimäkeä kateeksi, jos hän tietäisi, mihin tavallisella palkansaajalla riittävät rahat? Kaikesta on verot maksettu, vaikka minulla ei ole feikkejä passeja ja Romanian henkilökortteja käytössäni. Maksan kaiken kortilla, että jää jäljet ja minulla on vakituinen osoite. Minun ei tarvitse muuttaa paikasta toiseen jatkuvasti. Asun samassa paikassa ja joka ilta katson, paljonko sijoitusalkku on plussalla.

      Ei että minä rahaa tarvitsen, mutta Suomen Verottaja tarvitsee. Tältä päivältä salkku on +3000 euroa. Ei iso yhden päivän tili, mutta pitää verottajan leivän syrjässä kiinni. Kivimäki ei tänään pääse tienaamaan rahaa, joka päätyisi Verottajan kassaan ja yhteiseen hyvään. Ne ovat me tavalliset palkansaajat, jotka maksamillamme veroilla pidämme Suomen vankilat pysytyssä ja maksamme Kivimäen ja Ranta-ahon ruoka-annokset.

      Hyvää Pyhäinpäivää vankilaan niin Kivimäelle kuin Ranta-ahollekin!

      • Anonyymi

        MTV 3:n uutisen mukaan: "Esitukintamateriaaliin lukeutuu Kivimäen tuttavan kuvaamia ja sosiaalisessa mediassa julkaisemia videoita, joilla Kivimäki seurueineen ajelee Saint Tropezin katuja hienolla Mersulla ja viettää aikaa kaupungin sataman kupeessa sijaitsevassa AirBnb-huoneistossa."

        On se pojat ollut elämää! Rikollisella rahalla juhlia ympäri Eurooppaa. Voi pojat.

        Mutta vinoilu sikseen. Jos Kivimäki olisi oikeasti fiksu ja osaava kaveri, miettikää paljonko hän voisi tienata rahaa tekemällä laillista ja rehellistä työtä? Mikä siinä on, että laillinen ja rehellinen työ ei kiinnosta kaikkia?

        Jos olet huippuhakkeri, niin laita pystyyn oma tietoturvafirma ja myy palveluitasi Fortune 500 -yhtiöille. Elä miljonäärin elämää rehellisesti tienatuilla rahoilla, joista on verot maksettu. Voittaa vankilassa istumisen tai yksin kotona Onlyfans-videoille tumputtamisen.

        Sellaista Kivimäen elämä loppujen lopuksi oli YLEn tänään julkaiseman uutisen perusteella. Yksinäisen ja ahdistuneen nörtin säälittävää vihoittelua maailmalle ja syyttömille ihmisille, joiden potilastiedot hän meni vuotamaan nettiin.

        KRP:n tänään julkaisemat tiedot auttavat maalaamaan oikeanlaisen kuvan Kivimäestä. Kaikki viittaa siihen, että hän on rikollinen. "Esimerkiksi yksi Paypalilla maksettu lasku johdatti poliisin Deng Haitao -nimisen henkilön jäljille. Kuulusteluissa Kivimäki oli kertonut ostaneensa kiinalaismieheltä palvelua, jossa Kivimäki maksoi virtuaalivaluutoilla miehelle siitä, että tämä maksoi laskuja hänen puolestaan."

        Miksi kenenkään pitäisi maksaa virtuaalivaluutoilla jollekin, että joku maksaa laskuja puolestasi? Paitsi jos on mukana rikollisissa kuvioissa ja haluaa häivyttää tiedon siitä, kuka laskun oikeasti maksaa. Rikollinen elämä ei ole helppoa. Rikollinenkin tarvitsee yhteistyökumppaneita.


    • Anonyymi

      Kivimäki saa kunnon ryöpytystä Vauva-foorumilla. Tässä tänään avatun ketjun helmiä:

      "Pellehän se on. Ilmeisesti luuli olevansa joku Hollywood-leffojen hakkeri, kun Vastaamo oli itse jättänyt asiakkaidensa tiedot salaamattomina nettiin kaikkien saataville. Nyt saa sitten huomata, että aina ei mene niin kuin elokuvissa."

      "Ylimielinen pentu, joka lopulta teki ihan amatöörimaisia mokia. Selvä syyllinen. Aiemmin en ollut tästä varma, mutta yllättävän hyvää työtä poliisit on kerrankin tehny."

      "Ihan kuin Niko Ranta-aho."

      • Anonyymi

        Jos oli Kivimäki julma uhreilleen, niin osaavat olla nyt ihmisetkin julmia hänelle Vauva-foorumilla:

        "Vässykällä on hymy hyytynyt, todellinen arka epävarma pikkupoika kaiken virnuilun takaa on tullut esiin."

        "Mun kaveri on KRP:ssä datanörttinä duunissa. Voin sanoa, että siellä ei ole ihan hölmöläisiä töissä selvittelemässä miten joku on konettaan käyttänyt tai esim älykelloa, tai ylipäätään mikä liittyy elektroniikkaan, mistä jää jälki. Toi Kivimäki ei ole huvikseen tuolla nyt ihmettelemässä. Datapojat selvitti ton liikkeet ja nyt se on paineessa. Kaveri on sanonut, että verkossa tollasella hakkerilla on vain ja ainoastaaan etumatka, mutta hänen perässään voi olla jopa 20 poliisia, ketkä on samanlaisia hakkereita paremmilla laitteilla ja he tekevät vuoroissa sitä työtä 24h, jos isoista asioista kyse. Tolla Kivimäellä oli vaan se etumatka ja nyt se etumatka on saavutettu ja hän on tuolla kalpealla naamalla."

        Tuo viimeinen kommentti antaa miettimistä kaikille rikollisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oli Kivimäki julma uhreilleen, niin osaavat olla nyt ihmisetkin julmia hänelle Vauva-foorumilla:

        "Vässykällä on hymy hyytynyt, todellinen arka epävarma pikkupoika kaiken virnuilun takaa on tullut esiin."

        "Mun kaveri on KRP:ssä datanörttinä duunissa. Voin sanoa, että siellä ei ole ihan hölmöläisiä töissä selvittelemässä miten joku on konettaan käyttänyt tai esim älykelloa, tai ylipäätään mikä liittyy elektroniikkaan, mistä jää jälki. Toi Kivimäki ei ole huvikseen tuolla nyt ihmettelemässä. Datapojat selvitti ton liikkeet ja nyt se on paineessa. Kaveri on sanonut, että verkossa tollasella hakkerilla on vain ja ainoastaaan etumatka, mutta hänen perässään voi olla jopa 20 poliisia, ketkä on samanlaisia hakkereita paremmilla laitteilla ja he tekevät vuoroissa sitä työtä 24h, jos isoista asioista kyse. Tolla Kivimäellä oli vaan se etumatka ja nyt se etumatka on saavutettu ja hän on tuolla kalpealla naamalla."

        Tuo viimeinen kommentti antaa miettimistä kaikille rikollisille.

        Niin, onhan siinä jotain häiriintyneen hienoa ja ivallista, kun tavallisten ihmisten terveystietoja nettiin vuotanut huippuhakkeri jää kiinni housut kintuissa, kun poliisin taidot ja resurssit yllättävät. Jantteri kuvitteli olevansa koskematon, mutta hän luuli väärin. Nyt hän istuu vankilassa.

        Kuvittelevatko rikolliset oikeasti, että eivät jää kiinni rikoksistaan? Missä Kivimäki on? Vankilassa. Missä Ranta-aho on? Vankilassa. Missä ovat salatun Sky ECC-viestisovelluksen käyttäjät? Vankilassa.

        Elämä menee meidän tavisten näkökulmasta reilusti silloin, kun poliisi on salaa kulissien takana askelen verran edellä eteviä rikollisia, mutta narauttaa fiksujakin tekijöitä kuin vartija myymälävarkaita.


    • Anonyymi

      Ihme virnuilija.

      Aina telkkarissa ylimielisenä.

      • Anonyymi

        Minä tulkitsen tuon virnuilun takana olevan psykopaatin tunnuspiirteitä omaavan ihmisen. Uskon tosissani, että Kivimäki on kyvytön tuntemaan empatiaa tietomurron uhreja kohtaa. Uskon, että häntä ei harmita ollenkaan terveystietojen vuotaminen nettiin ja siitä tietomurron uhreille aiheutunut stressi ja paineet. Joku taisi miettiä itsemurhaa, omien tietojen lähdettyä jakoon, mutta Kivimäki katuu vain kiinnijäämistään. Hän ei välitä uhreistä oikeasti pätkän vertaa. Sillaiselta tilanne näyttää omin silmin katsottuna.

        Luunkova rikollinen, siis, tämä Kivimäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tulkitsen tuon virnuilun takana olevan psykopaatin tunnuspiirteitä omaavan ihmisen. Uskon tosissani, että Kivimäki on kyvytön tuntemaan empatiaa tietomurron uhreja kohtaa. Uskon, että häntä ei harmita ollenkaan terveystietojen vuotaminen nettiin ja siitä tietomurron uhreille aiheutunut stressi ja paineet. Joku taisi miettiä itsemurhaa, omien tietojen lähdettyä jakoon, mutta Kivimäki katuu vain kiinnijäämistään. Hän ei välitä uhreistä oikeasti pätkän vertaa. Sillaiselta tilanne näyttää omin silmin katsottuna.

        Luunkova rikollinen, siis, tämä Kivimäki.

        Niin, ehkä tuo pitää paikkansa.


      • Anonyymi

        Peittää sillä pohjatonta eoävarmuuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tulkitsen tuon virnuilun takana olevan psykopaatin tunnuspiirteitä omaavan ihmisen. Uskon tosissani, että Kivimäki on kyvytön tuntemaan empatiaa tietomurron uhreja kohtaa. Uskon, että häntä ei harmita ollenkaan terveystietojen vuotaminen nettiin ja siitä tietomurron uhreille aiheutunut stressi ja paineet. Joku taisi miettiä itsemurhaa, omien tietojen lähdettyä jakoon, mutta Kivimäki katuu vain kiinnijäämistään. Hän ei välitä uhreistä oikeasti pätkän vertaa. Sillaiselta tilanne näyttää omin silmin katsottuna.

        Luunkova rikollinen, siis, tämä Kivimäki.

        Hän on alitajuisesti kateellinen niille, jotka rohkenevat kohdata ongelmansa terapiassa.

        Hän olisi voinut keskittyä muihinkin firmoihin, vaikkapa apteekkiin tai pankkiin, mutta valitsi juuri mielenterveysalan yrityksen.

        Terapian tarpeessa itse oleva pullaposki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä tuo pitää paikkansa.

        Tai sitten kaikki on väärinkäsitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tulkitsen tuon virnuilun takana olevan psykopaatin tunnuspiirteitä omaavan ihmisen. Uskon tosissani, että Kivimäki on kyvytön tuntemaan empatiaa tietomurron uhreja kohtaa. Uskon, että häntä ei harmita ollenkaan terveystietojen vuotaminen nettiin ja siitä tietomurron uhreille aiheutunut stressi ja paineet. Joku taisi miettiä itsemurhaa, omien tietojen lähdettyä jakoon, mutta Kivimäki katuu vain kiinnijäämistään. Hän ei välitä uhreistä oikeasti pätkän vertaa. Sillaiselta tilanne näyttää omin silmin katsottuna.

        Luunkova rikollinen, siis, tämä Kivimäki.

        Piittaamaton ilmistekele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piittaamaton ilmistekele!

        Ihmishirviö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten kaikki on väärinkäsitystä.

        Valenimien käyttö vaikkapa autoa ostaessa nyt ainakin on väärinkäsitystä.
        Elämäntyyli on sellainen että salattavaa löytyy. Ja silloin kysytään, miksi.


    • Anonyymi

      Tuskimpa tämä Kivimäki mitään tuomiota saa jos vielä ollut vangittuna todennäköisesti valtio joutuu korvaamaan pidätysajan jopa miljoonaluokan ansionmenetykset. Ei ole laitonta tienata miljoonia bitskoin valuutoilla useita passeja ja jopa ilman passeja oleva voi aina saada turvapaikan suomestakin, noista maista missä hän on asunut saa passin aivan oikean rahalla. Tyyppi on ollut miljardööri jo pitkään ja tuollaisellla alalla tietokonen huippuosaaja ja ilmeisesti nerokin vaikka näyttää ulkoisesti idiootilta, kuten nerot ja psykopaatit usein näyttää ihan luonostaan. Hänellä on suomen parhaita asianajia joka saaneee Kivimäen helposti vapaaksi käräjiltä, neuvotteluja varmaan käydään julkisuuden aiheuttamasta kärsimyksestä . Potilastietoja hyödynnetään ja vuodetaan ihan tavallisista ihmisistä terveysaesmiltakin esm vitamiini ja hiveaine kauppialle, tietysti julkut on arvokkaampia mutta virhe on lataamon jos tiedot karkaa, oliko tämä lataamo virallinen terveystoimija ,eikö lataamolla ole vastuu suojata tietonsa ?

      • Anonyymi

        On laitonta varastaa, huijata ja kiristää. Siinä mielessä kommenttisi herättää minussa lähinnä hilpeyttä: "Ei ole laitonta tienata miljoonia bitskoin valuutoilla."

        Voin paljastaa, että Kivimäen tulot perustuvat mitä todennäköisimmin varastamiseen, huijaamiseen ja kiristämiseen tai laittomien asioiden myyntiin kryptovaluuttoja vastaan. Hän vaikuttaa kovan luokan rikolliselta.

        Mitä hän yritti tehdä varastamillaan potilastiedoilla? Kiristää Vastaamolta ja uhreilta rahaa. Se on hänen päivätyönsä. Hän tekee sitä eri muodoissaan. Siksi mies elää käteisellä ja liikkuu paikasta toiseen. Ei hän tee laillista työtä ja maksa veroja.


      • Anonyymi

        Tässä kirjoituksessa ei ole mitään mikä pitäisi paikkansa.


    • Anonyymi

      Jos Kivimäki hallitsee tällaisia taitoja. Hänet pikapikaa palkata suomen armeijaan. pikisesti

      • Anonyymi

        Jaajaa, vaikea sanoa tuosta mitään. Katsotaan riittääkö näytöt syyllisyyden toteamiseen. Ulkoisesti näyttää kiltiltä ja harmittomalta naapurin pojalta. Muistuttaa ihan mun ensi- ihastumistani joltain viime vuosituhannelta , ehkä siksi osin sympatiiseeraan..🤔🫢? Hulluko olet? Kyllä, nimenomaan.
        Videopätkäkin toi mieleen Marinin tanssivideon, tosin sekin taisi olla räväkämpi kuin Kivimäen hauskanpito. Jotenkn osaa näyttää viatonta naamaa, ei siis yhtään tule mieleen minkäänlainen sosiopaatti tai psykopaatti.
        Voiko olla mahdollista että noin viattomalla naamalla voidaan esiintyä julkisuudessa ja sitten kun selkänsä kääntää, onkin tosi pirullinen ja vahingoniloinen kun ihmisten arimmat tiedot julkaistaan?
        Ja mikä on motiivi jos muutoinkn sitä rahaa on tulossa ja saatavilla? Ei kosto, vaan mikä? Ei vaikuta kovin järkevältä touhulta. Halu paljastaa toisten heikkouksia? Se taas edellyttää jotain henkilöhtaista motiivia mun mielestäni? Kostonhalua? Minua kiinnostaa mitiivi? Jos sitä rahaa saa muutoinkin mitä ilmeisesti Kivimäellä on, niin miksi ottaa tuollainen riski? Toisaalta voi tosiaan olla niin läpeensä kiero että osaa ensiintyä tarpeeksi viatonta naamaa esittäen julkisuudessa?
        Miksei voisi olla joku muukin kyseessä? Vaikka joku niistä it- neroista *******? ? No ei vaine, ei ksnnata riehaantua tai suuttia, kunhan heitän eri vaihtoehtoja.
        Itselle on joskus käynyt niin omituisia juttuja ettei niitä kukaan uskoisi jos kertoisin. Välillä epäilin jo itse omaa järkeäni. Siis niin todella omituisia..tul mieleeni miten helppoa on käyttää tietotekniikkaa sumuttamiseen eli gaslihgtingiin...sellaisen joka alalla toimii vaikka merkittävissä tehtävissä it- alalla..
        Ihminen voi elää täysin kaksoiselämää, julkisivun ollessa rikkeetön mutta sitte kotona,omissa oloissa tehdä ihan mitä tahansa eikä kukaan uskoisi.
        No , kohta se nähdään mikä on lopputulos.
        Jos taas Kivimäki on syytön toivottavasti hän kertoo kaikki tietonsa joiden avulla oikeat tekijät jäävät kiinni. Tai oikea tekijä, tiedä häntä. Todisteet kai riittävät, toisaalta riittävän taitava tekijä osaa toimia siten että syyllisyys osoittaakin väärään suuntaan.
        Kieroa touhua.
        No uhrit kuitenkin saavat oikeutta, se on pääasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaajaa, vaikea sanoa tuosta mitään. Katsotaan riittääkö näytöt syyllisyyden toteamiseen. Ulkoisesti näyttää kiltiltä ja harmittomalta naapurin pojalta. Muistuttaa ihan mun ensi- ihastumistani joltain viime vuosituhannelta , ehkä siksi osin sympatiiseeraan..🤔🫢? Hulluko olet? Kyllä, nimenomaan.
        Videopätkäkin toi mieleen Marinin tanssivideon, tosin sekin taisi olla räväkämpi kuin Kivimäen hauskanpito. Jotenkn osaa näyttää viatonta naamaa, ei siis yhtään tule mieleen minkäänlainen sosiopaatti tai psykopaatti.
        Voiko olla mahdollista että noin viattomalla naamalla voidaan esiintyä julkisuudessa ja sitten kun selkänsä kääntää, onkin tosi pirullinen ja vahingoniloinen kun ihmisten arimmat tiedot julkaistaan?
        Ja mikä on motiivi jos muutoinkn sitä rahaa on tulossa ja saatavilla? Ei kosto, vaan mikä? Ei vaikuta kovin järkevältä touhulta. Halu paljastaa toisten heikkouksia? Se taas edellyttää jotain henkilöhtaista motiivia mun mielestäni? Kostonhalua? Minua kiinnostaa mitiivi? Jos sitä rahaa saa muutoinkin mitä ilmeisesti Kivimäellä on, niin miksi ottaa tuollainen riski? Toisaalta voi tosiaan olla niin läpeensä kiero että osaa ensiintyä tarpeeksi viatonta naamaa esittäen julkisuudessa?
        Miksei voisi olla joku muukin kyseessä? Vaikka joku niistä it- neroista *******? ? No ei vaine, ei ksnnata riehaantua tai suuttia, kunhan heitän eri vaihtoehtoja.
        Itselle on joskus käynyt niin omituisia juttuja ettei niitä kukaan uskoisi jos kertoisin. Välillä epäilin jo itse omaa järkeäni. Siis niin todella omituisia..tul mieleeni miten helppoa on käyttää tietotekniikkaa sumuttamiseen eli gaslihgtingiin...sellaisen joka alalla toimii vaikka merkittävissä tehtävissä it- alalla..
        Ihminen voi elää täysin kaksoiselämää, julkisivun ollessa rikkeetön mutta sitte kotona,omissa oloissa tehdä ihan mitä tahansa eikä kukaan uskoisi.
        No , kohta se nähdään mikä on lopputulos.
        Jos taas Kivimäki on syytön toivottavasti hän kertoo kaikki tietonsa joiden avulla oikeat tekijät jäävät kiinni. Tai oikea tekijä, tiedä häntä. Todisteet kai riittävät, toisaalta riittävän taitava tekijä osaa toimia siten että syyllisyys osoittaakin väärään suuntaan.
        Kieroa touhua.
        No uhrit kuitenkin saavat oikeutta, se on pääasia.

        "Ulkoisesti näyttää kiltiltä ja harmittomalta naapurin pojalta."

        Jännä, miten eri ihmiset näkevät ja tulkitsevat toista ihmistä niin eri tavalla. Minun silmin katsottuna Kivimäki näyttää kylmältä, tunteettomalta psykopaatilta. En uskaltaisi nukkua yötäni samassa asunnossa. En välttämättä heräisi aamulla, vaikka eihän hän vielä ole ketään tappanut.

        Sellaisen fibat miehestä saa, etten usko sanaakaan mitä hän sanoo. En siis luonnehtisi Kivimäkeä harmittoman oloisena naapurin poikana. Hän vaikuttaa vaaralliselta rikolliselta.


      • Anonyymi

        Hän valitsi pimeän puolen. Toki on totta, että monella rikollisella on laillinen päivätyö. Niin myös Kivimäellä tietoturvafirmansa. Varsinainen raha tulee laittomista "keikoista".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaajaa, vaikea sanoa tuosta mitään. Katsotaan riittääkö näytöt syyllisyyden toteamiseen. Ulkoisesti näyttää kiltiltä ja harmittomalta naapurin pojalta. Muistuttaa ihan mun ensi- ihastumistani joltain viime vuosituhannelta , ehkä siksi osin sympatiiseeraan..🤔🫢? Hulluko olet? Kyllä, nimenomaan.
        Videopätkäkin toi mieleen Marinin tanssivideon, tosin sekin taisi olla räväkämpi kuin Kivimäen hauskanpito. Jotenkn osaa näyttää viatonta naamaa, ei siis yhtään tule mieleen minkäänlainen sosiopaatti tai psykopaatti.
        Voiko olla mahdollista että noin viattomalla naamalla voidaan esiintyä julkisuudessa ja sitten kun selkänsä kääntää, onkin tosi pirullinen ja vahingoniloinen kun ihmisten arimmat tiedot julkaistaan?
        Ja mikä on motiivi jos muutoinkn sitä rahaa on tulossa ja saatavilla? Ei kosto, vaan mikä? Ei vaikuta kovin järkevältä touhulta. Halu paljastaa toisten heikkouksia? Se taas edellyttää jotain henkilöhtaista motiivia mun mielestäni? Kostonhalua? Minua kiinnostaa mitiivi? Jos sitä rahaa saa muutoinkin mitä ilmeisesti Kivimäellä on, niin miksi ottaa tuollainen riski? Toisaalta voi tosiaan olla niin läpeensä kiero että osaa ensiintyä tarpeeksi viatonta naamaa esittäen julkisuudessa?
        Miksei voisi olla joku muukin kyseessä? Vaikka joku niistä it- neroista *******? ? No ei vaine, ei ksnnata riehaantua tai suuttia, kunhan heitän eri vaihtoehtoja.
        Itselle on joskus käynyt niin omituisia juttuja ettei niitä kukaan uskoisi jos kertoisin. Välillä epäilin jo itse omaa järkeäni. Siis niin todella omituisia..tul mieleeni miten helppoa on käyttää tietotekniikkaa sumuttamiseen eli gaslihgtingiin...sellaisen joka alalla toimii vaikka merkittävissä tehtävissä it- alalla..
        Ihminen voi elää täysin kaksoiselämää, julkisivun ollessa rikkeetön mutta sitte kotona,omissa oloissa tehdä ihan mitä tahansa eikä kukaan uskoisi.
        No , kohta se nähdään mikä on lopputulos.
        Jos taas Kivimäki on syytön toivottavasti hän kertoo kaikki tietonsa joiden avulla oikeat tekijät jäävät kiinni. Tai oikea tekijä, tiedä häntä. Todisteet kai riittävät, toisaalta riittävän taitava tekijä osaa toimia siten että syyllisyys osoittaakin väärään suuntaan.
        Kieroa touhua.
        No uhrit kuitenkin saavat oikeutta, se on pääasia.

        "Toisaalta voi tosiaan olla niin läpeensä kiero että osaa ensiintyä tarpeeksi viatonta naamaa esittäen julkisuudessa? "

        Eikös ne psykopaatit ole aika harmittoman oloisia? Psykopaatit hurmaavat, valehtelevat, pettävät, jopa tappavat saadakseen haluamansa. Heitä on kaikkialla: joka maassa, kulttuurissa ja yhteiskunnan kerroksessa. Psykopaatin tunnistaminen on kuitenkin erittäin vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toisaalta voi tosiaan olla niin läpeensä kiero että osaa ensiintyä tarpeeksi viatonta naamaa esittäen julkisuudessa? "

        Eikös ne psykopaatit ole aika harmittoman oloisia? Psykopaatit hurmaavat, valehtelevat, pettävät, jopa tappavat saadakseen haluamansa. Heitä on kaikkialla: joka maassa, kulttuurissa ja yhteiskunnan kerroksessa. Psykopaatin tunnistaminen on kuitenkin erittäin vaikeaa.

        Keskeisiä psykopaattisia piirteitä ovat kylmäverisyys, tunteettomuus ja kyvyttömyys kiintyä toisiin. On kuin psykopaatista olisi puhallettu pois kaikki inhimillisyys ja jäljelle jäänyt pelkkä tyhjä kuori, joka etsii konemaisesti omaa nautintoa välittämättä muiden tunteista

        Onko joku sitä mieltä, että Kivimäessä ei olisi psykopaatin piirteitä? Hän vaikuttaa suht tunteettomalta ja kylmältä ihmiseltä.

        Koska psykopaatit ovat usein vastuuttomia, tunteettomia, manipuloivia sekä patologisia valehtelijoita, ei perinteisten kyselylomakkeiden käyttäminen psykopaattien seulonnassa tule kysymykseen – he kun voivat vastata lomakkeisiin mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toisaalta voi tosiaan olla niin läpeensä kiero että osaa ensiintyä tarpeeksi viatonta naamaa esittäen julkisuudessa? "

        Eikös ne psykopaatit ole aika harmittoman oloisia? Psykopaatit hurmaavat, valehtelevat, pettävät, jopa tappavat saadakseen haluamansa. Heitä on kaikkialla: joka maassa, kulttuurissa ja yhteiskunnan kerroksessa. Psykopaatin tunnistaminen on kuitenkin erittäin vaikeaa.

        Hän ei ole hurmaava vaan huono valehtelija naurettava ulosanti ja epävarmuus tursuaa läpi.


    • Anonyymi

      Ampua se pitäis,samantien.

      • Anonyymi

        Ei kai sentään? Eikö elinkautinen vankeustuomio ajaisi saman asian? 12 vuotta vankilassa on pitkä aika, mutta niin pitkää tuomiota ei tästä rikoksesta voi kuitenkaan saada. Nyt taitaa selvitä neljän vuoden istumisella.


    • Anonyymi

      Kivimäellä on oikeus esiintyä syyttömänä, siihen perustuu kyllä oikeusjärjestelmäkin oikeus syyttäjän avulla todistaa sitten rikoksen jos tuon tapahtunut. Juuri on käynissä psykiatrin tekemä vaimonmurha (syyttäjäkantana) epilty tappaja on rikas hänellä on pohjoimaiden paras tappajien puolustusasianajaja joka sai palottelumusmurhana haetun tuomion lievennettyä (kumottua) pelkäksi paloitteluksi uhrin toiveesta. Melkein löisin vetoa jotta psykiatri tuomitaan korkeintaan pahoinpitelystä tai hätävarjelusta. KIvimäki myös on miljardööri riittääkö näytöt häntä vastaan tietokonealan rikollisuus on vaikeaa todistaa, tiedot vuotaa tietoverkoista ihan kaikkialle, esm hankinnat ostokset pelkästää ääneen ilmaistu asia puhelimessa tuo nopeasti läppäri näytölle tarjouksen tuotteesta. Terveyskeskus tietoja myydään niitäkin terveysalan liikemiehille.

      • Anonyymi

        Siis mitä; uhrin toiveesta paloitteluksi 😨😬😵kuka uhri haluaa tulla palotelluksi? Miten uhri asian lmaisee kun on kuollut? Vai vapaaehtoisesti suostui ensin tapettavaksi ja ennen tapetuksi tuloan sitten esitti vienon toiveen että kuoleman jälkeen hänen ruumiinsa tulee paloitella..älä nyt hulluja puhu..
        Pstkiatria veikkaisin psykopaatiksi. Kivimäkeä..en osaa sanoa tuohon mitään..
        Ihmettelen minkätyyppiset ihmiset suostuvat puolustamaan psykopaatti- tappajia? Jokaisellahan on oikeus puolustusasianajajaan mutta oikeasti kuka ....no raha puhuu ilmeisesti enemmän kuin mikään muu. Ja kun kerran pyydettiin on vaikea kieltäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä; uhrin toiveesta paloitteluksi 😨😬😵kuka uhri haluaa tulla palotelluksi? Miten uhri asian lmaisee kun on kuollut? Vai vapaaehtoisesti suostui ensin tapettavaksi ja ennen tapetuksi tuloan sitten esitti vienon toiveen että kuoleman jälkeen hänen ruumiinsa tulee paloitella..älä nyt hulluja puhu..
        Pstkiatria veikkaisin psykopaatiksi. Kivimäkeä..en osaa sanoa tuohon mitään..
        Ihmettelen minkätyyppiset ihmiset suostuvat puolustamaan psykopaatti- tappajia? Jokaisellahan on oikeus puolustusasianajajaan mutta oikeasti kuka ....no raha puhuu ilmeisesti enemmän kuin mikään muu. Ja kun kerran pyydettiin on vaikea kieltäytyä.

        Huippuasianajajat puolustaa usein psykopaatteja, minkälaisia ihmisiä nuo on ..? Noh asianajaja on lakiopintoja suorittanut voi olla varatuomari yms. parhaat ja kalleinmat asianajajat puolustaa ihan ketä tahansa rahasta. Tuo tapaus missä palottelumurha meni pelkäksi "palotteluksi" kaatui todisteisiin joita syyttäjällä ei kai ollut esittää tarpeeksi ? Niin uhri oli sitten ampunut itseään päähän ja avulias henkilö hoiti paloitelun ja rikkoi näinollen vain hautarauhaa...;-D


      • Anonyymi

        Miljardööri, HAH!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huippuasianajajat puolustaa usein psykopaatteja, minkälaisia ihmisiä nuo on ..? Noh asianajaja on lakiopintoja suorittanut voi olla varatuomari yms. parhaat ja kalleinmat asianajajat puolustaa ihan ketä tahansa rahasta. Tuo tapaus missä palottelumurha meni pelkäksi "palotteluksi" kaatui todisteisiin joita syyttäjällä ei kai ollut esittää tarpeeksi ? Niin uhri oli sitten ampunut itseään päähän ja avulias henkilö hoiti paloitelun ja rikkoi näinollen vain hautarauhaa...;-D

        Sinulla ei ole mitään tietoa lakialan opinnoista. Asianajaja on lakimies joka on suorittanut adianajajatutkinnon.

        Varatuomari auskultoinut.

        Puolustamaan pääsee vain tiettyyn tutkintoon valmistuneet, ei kuka tahansa.


    • Anonyymi

      Iltasanomien aamuinen tarina Robert Cornellista, huippuasiantuntijasta Massachusettsin osavaltiolle ja Yhdysvaltain puolustusministeriölle , jonka puhelin vastaa Espanjasta.... on pojalla huijarin paksu otsanahka puolustusaseena...

      • Anonyymi

        Siis ihan uskomatonta, miten on mahdollista?. 😦😧Täysi huijarihan tuo on viattomasta naamastaan huolimatta.
        Ja kuka oli tämä tuntematon nainen, jolla itsellän oli oma tietoturva- alan yritys? En ymmärtänyt lehden artikkelista yhtään mitään. Miten ja miksi nainen otti yhteyttä Kivimäkeen? Itsellä lyö nyt ihan tyhjää. Naisella siis ymmärtääkseni oli itsellään tieturva- alan yritys. Ja miksi Kivimäki esiintyi " asiantuntijana" .
        Tuossa jutussa on paljon mätää ettei mitään rajaa.
        Ei ollut mitenkään ymmärrettävissä oleva artikkeli lainkaan iltapäivälehdissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan uskomatonta, miten on mahdollista?. 😦😧Täysi huijarihan tuo on viattomasta naamastaan huolimatta.
        Ja kuka oli tämä tuntematon nainen, jolla itsellän oli oma tietoturva- alan yritys? En ymmärtänyt lehden artikkelista yhtään mitään. Miten ja miksi nainen otti yhteyttä Kivimäkeen? Itsellä lyö nyt ihan tyhjää. Naisella siis ymmärtääkseni oli itsellään tieturva- alan yritys. Ja miksi Kivimäki esiintyi " asiantuntijana" .
        Tuossa jutussa on paljon mätää ettei mitään rajaa.
        Ei ollut mitenkään ymmärrettävissä oleva artikkeli lainkaan iltapäivälehdissä.

        Kivimäki "it-forensiikan asiantuntijana", kuulostaa tosi tieteelliseltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivimäki "it-forensiikan asiantuntijana", kuulostaa tosi tieteelliseltä...

        Silmänkääntötempulta kuulostaa.


    • Anonyymi

      Herra joka heitettiin Poliisin toimesta "Kivitettäväksi" kansalaisten eteen koko Mediaa laajasti hyväsi käyttäen, aivan heti jostain syystä Salassa pidetyn alustavan oikeuskäsittelyn jälkeen aina jopa todisteita myöden.
      Mistähän moinen, todellakin täysin poikkeuksellinen käytös kielii.

      • Anonyymi

        Odotamme vastausta Robert Cordelilta.


    • Anonyymi

      On outo nuori, jolla säälittävän rikollinen mieli.
      Miks tuotakin joku puolustaa?
      En ymmärrä rikollisten puolustamista. Piste.

      • Anonyymi

        Se on juristin työ. Rikollistakin pitää puolustaa.


      • Anonyymi

        Noita pisteitä Julius on liikaa kerännyt, varmaan joku piste on mennyt ihan ojanpohjalle odottamaan löytäjää. Lappalainenkin...


    • Anonyymi

      Niin Kivimäki jopa tuntuu synnyttävä sexuaalisia mielikuvia naapurinpojasta kilttinä..;-D Tai psykopaatti lapsenkasvoinen, ehkä myös eräänlainen "isohomo" joka pyrkii lähentelemään ..? Saattaa olla jotta tyyppi on jopa mielenvikainen nero siis psykopaatti mitä on paljon politikoissa toimittajissa ja muuten myös lakimiehissä? Silti kasoissa ja pinoissa olevat valtavat rahamäärät voi olla laillisia voittoja bitcoin valuutoilla?

      • Anonyymi

        Saat toki pitää kiinni seksuaalisista mielikuvistasi.
        Ehkei kuitenkaan kovin yleistä.
        Minulle, joka vielä odottelen Robert Cordelin vastauksia, on oikeastaan mielikuva Jukolan Juhanista, jonka jossain koulunäytelmässä joskus olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat toki pitää kiinni seksuaalisista mielikuvistasi.
        Ehkei kuitenkaan kovin yleistä.
        Minulle, joka vielä odottelen Robert Cordelin vastauksia, on oikeastaan mielikuva Jukolan Juhanista, jonka jossain koulunäytelmässä joskus olen nähnyt.

        Jotenkin outo tuo juttu? tietenkin kaveri näyttää perus nörtiltä mutta miksi ei vain julkaissut tietoja kuten nörtti. Tai jos oli tilaus keissi olis kai materiaali kadonnu? eikä tuo kaveri näytä hepulta joka käy huorissa???? toki varmaan tykkää asua hienosti ihme virhe,halusko jäädä miksi? eikö tajunnu vakavuutta? ihmettelen...kaikki ei nyt täsmää


    • Anonyymi

      Mies perusteli syyttömyytensä vakuuttavasti. Syytön jos sitäkään.

      • Anonyymi

        Murha.infolaiset eivät kyllä minkäänlaisesta vakuuttavuudesta tehneet havaintoja.


    • Anonyymi

      Montako vuotta Kivimäki saa vankeutta, jos ja kun saa tuomion?
      Jos vaikka seitsemän vuotta, niin
      365 x 7=2555 päivää

      2555 ÷ 33000 ≈ 0.08 päivää/ uhri

      24h x 0.08 = 1.92 tuntia vankeutta / uhri

      JAA LOPUKSI KORKEIMMAN OIKEUDEN TUOMIO SUOMEN ALENNUSMYYNTI RIKOSLAIN ALEPYKÄLÄ NRO 1
      🤣⚖️
      KOSKA TUOMITTU ON TÄYSI-IKÄISENÄ ENSIKERTALAINEN TULLAAN HÄNET TUOMITSEMAAN VANKEUTEEN
      0,8 TUNNIKSI (48 minuuttia) / VUODETTU POTILISASIAKIRJA.

      Oikeudenkäynti tulee olemaan laaja ja mittavuudessaan ainutlaatuinen. Uhreja on noin 33000. Oikeudenkäynti on uhreille erittäin raskas ja kivulias prosessi.
      Hintalappu pelkille tutkinta ja oikeudenkäyntikuluille tulee olemaan käsittämätön. (Valtionkonttori maksaa, koska Kivimäki on luonnollisesti varaton seuraavat 25 vuotta.)
      Ja sitten.
      Rikoksesta saa 48 minuttia linnaa / ehkäpä juuri sinunkin vuodetuista tiedoista.
      🤔 Ei oikein mahdu minun oikeuskäsitykseen.🤔

      • Anonyymi

        Ja 5min valvottua koevapautta / per uhri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja 5min valvottua koevapautta / per uhri.

        Jaa, se Kivimäki onkin tänään jo päästetty tutkintavankeudesta oikeudenpäätöksellä vapaalle jalalle.
        Miehellä ei ole edes nilkkapantaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, se Kivimäki onkin tänään jo päästetty tutkintavankeudesta oikeudenpäätöksellä vapaalle jalalle.
        Miehellä ei ole edes nilkkapantaa!

        Matkustuskielto jota kukaan ei valvo. Henkilöllisyys todistuksella lentokoneeseen ja Epsanjaan ja kätköltä rahaa...


      • Anonyymi

        Veikkaan noin kolmen vuoden vankeusrangaistusta. K suorittaa sen avovankilassa.


    • Anonyymi

      Tämähän on yleinen tapa oikeudessa esittää täysin syytöntä ja viatonta oli sitten kyseessä Kivimäki, Jari Aarnio tai kuka muu isokenkäinen tyyppi hyvänsä. Sehän on tapa ja puolustus asianajajan tarkoitushan ei ole mikään muu kuin inttää samaa viattomuutta, jotta hänen päämiehensä eli asiakkaansa saisi mahdollisimman lievän tuomion. On lukemattomia juttuja, joissa yhteiskunnan rahaa palaa turhanpäiväisiin ja pitkiin oikeuskäsittelyihin vain sen takia, että tämä korkealle arvostettu oikeuslaitos saisi rikastua entisestään. Rikollisilla kun on näissä niin kutsutuissa oikeusvaltioissa korkea moraali, eli heitä pitää kohdella arvostetusti heti alusta lähtien nimittämällä leppoisasti epäillyiksi, vaikka kyseessä olisi esim. liikenteessä poliisin takaa ajama rattijuoppo, joka kolaroi ja häiritsi muuta liikennettä. Häntä Media kehtaa nimittää toteamuksella, häntä epäillään mantralla. Kukaan ei joudu oikeuteen aiheetta, vaan kyllä taustalla on aina takana rikos, jota sitten pitää muka puida ja puntaroida monissakin asteissa. Hyvänä esimerkkinä USA.n entinen pressa Donalt Trump, joka alinomnaa esittää täysin syytöntä ja viatonta, vaikka on tehnyt kaikenlaista konnuutta ja valehtelee niin että korvat heiluu. Miehellä on rahaa rutkasti lahjoa oikeusoppineita keksimään kaikenmaailman kiemurat, jotta hänen mustat tekonsa näyttäisivätkin valkoisilta.
      Liian lepsuja ollaan siis länsimaiden oikeusjärjestelmässä, jossa esim.Venäjän masinoimat hypridi viholliset otetaan täällä lämpimästi vastaan, kun toisaalta Israel ei kunnioita näitä typeriä sääntöjä laisinkaan, vaan surutta tappavat viattomia Palestiinan siviilejä. Täällä viher vasemmisto taas säälii ja pelkää sitä, jos joku luvaton rajanylittäjä sattuisi paleltumaan jonnekkin korpeen maa rajaa ylittäessään.

    • Anonyymi

      Semmonen ylimielisen script kiddien oloinen pelle. :D

      • Anonyymi

        Onkohan Kivimäki enää ollenkaan Suomessa?


    • Anonyymi

      Ottamatta kantaa Kivimäen touhuihin mietin onko Kivimäellä kortisoni-lääkekuuri. Kun on niin turpeat kasvot ja kortisoni turvottaa.

    • Anonyymi

      Ulkomaita myöten ihmetellään kun Kivimäkeä vastaan ei ole nostettu ryhmäkannetta. Hänen asianajajansa on tänään kertonut lehdissä että hän on joutunut selittämään brittiläiselle toimittajalle että suomen laissa ei ole ryhäkannetta. Ei ole ei. Ja syykin on selvä. Jos sellainen laki tulisi suomeen niin valtio olisi ensmmäisenä lirissä kun Koiviston konklaavin uhrit nostaisivat korvauskanteen. Saa vastaamon uhrit odottaa turhaan että suomeen saataisiin heille niin tärkeä ryhmäkanne laki aikaiseksi .Ei valtio ammu itseään jalkaan.

      • Anonyymi

        Yksi Auer Kukka riittää sitä sorttia.


    • Anonyymi

      SUURI VASTUU VASTAAMON VASTAAVILLA
      PÄÄSTIVÄT JÄTTI OVET AUKI
      NS.OIKEUSlaitos poliisit OIKEESEEN OIKEUTEEN
      EI TÄHÄN SOSSURINKIIN

    • Anonyymi

      Kyllä niitä poliiseja on oikeudessa todistajina ja eiköhän oikeus kunnon rangaistuksen järjestä. Toivottavasti ainakin näin tapahtuu !
      Ei ne poliisit mihinkään sossurinkiin tule, älä sitä pelkää. Ne ovat töissä.

    • Anonyymi

      Nythän pomppasi Perjantaina oikein Yle:llä asti, kun vajaa viikko enää oikeuden päätökseen.
      Lakimies Jenni Raiskio on saanut yhteydenottoja Lakitoimistoonsa Vastaamon ihmisiltä, joiden perheenjäsenet ovat riistäneet henkensä heidän tietojen julkaisun takia.
      Raiskiolla on 1500 Vastaamon Tietovudettua asiakkaanaan, eli mitenhän loppujen 31 500 muun henkilön kohdalla on käynyt ja mikä kumma on saanut juuri heidät ottamaan yhteyttä tähän lakitoimistoon, kaikkien ollessa kumminkin tietoisia kuka heidät ( Potilaat ) on ohjanut Tor: verkoon kyseisen aiheen piiriin.

      Kyseessä ilmeisesti Raiskio:n Lakitoimiston mainos " Asiakasta lähellä"

      • Anonyymi

        Kivimäki on tehnyt sopimuksen 1200 uhrinsa kanssa.
        Jos hänet todetaan rikolliseksi oikeudessa, hän maksaa näille 1200 henkilölle jonkun summan, etteivät he ala siviilikanteella häntä häiriköimaan jatkossa. Huh, huh


      • Anonyymi

        Yhteydenotot ovat tulleet näiden kahden juristin pitämälle sivustolle vastaamonuhrit.fi , eikä tosiaan useissa eri medioissa uutisoituun Lakitoimistoon, eli kyseessä jälleen valheellinen uutisointi, jonka minkään muunkaan laista todenperäisyyttä tästä kannattaa näin kyseenalaistaa.
        Eikä Kivimäki ole myöskään pystynyt tekemään mitään sopimuksia Uhrien kanssa ollessaan pidätettynä Tutkintavankeudessa ja toki muutenkaan odottaessaan aivan väkisin hänelle läpiajettua Tuomiota.
        Fiksu Oikeuden Tuomari olisi evännyt tällaisen Kivimäen kimpussa olevan Syyttäjä lauman ehdotuksen pitää kesken Oikeudenkäynnin, jotain " Hiljaista hetkeä Uhrien muistolle", Syyttäjien loppulausunnon ollessa vielä kyseessä ja Media ilmeisesti vielä ainakin jollain tasolla paikalla.

        Tapahtuuko tässä Oikeudenkäynnissä Oikeusvaltiolle ominainen nk. Vallan kolmijako , Median Uutisoidessa pääasiassa koko käsittelyn ajan lähes ainoastaan samaa ja taas samaa tapahtuneista, vai käytiinkö Oikeudenkäynti nk. Suljetuin ovin, jos sen ollessa näin vaiettiin siitä kohtuu kiitettävällä arvosanalla.


    • Anonyymi

      Meil on näit tietomurtocaseja Suomessa enemmänkin

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Turun perintämies samaa kastia

    • Anonyymi

      EI OLE NÄHNYT KUKAAN VIEVÄN RAHOA,
      ENNEN KUN RYÖSTÄJÄ PANKKIIN MENI ASEENSAKANSSA, KAIKKI NÄKISÄT KUKA RAHAT VEI.
      NÄKEE VAIN KUINKA RÖYHKEÄSTI RYÖSTÄJÄ ELELEE.
      ON SE TOSI HIENOA JA HERRASKAISTA NYKYÄÄN.
      KAS KUN PASKAPOJAT EIVÄT PÄÄSE RYÖSTÄÄ SUOAAN PANKKITILEILTÄ.
      EI VARMAAN TAITO RIITÄ VIELÄ OSTELLA BITKONEITA JA MAKSELLA SUORAAN TOISTEN TILEILTÄ. OTAPA SITTEN SELVÄÄ RAHAN PESIJISTÄ. MILJARDI MIEHIÄ KASVAA, KUIN OLIGARKKEJA VENÄJÄLLÄ.

    • Anonyymi

      Kaikki kivimäen kaltaiset räkänokka rikolliset saunan taakke kuoppaan ja pam !
      Omaisuus kaikki valtiolle ja jakoon korvauksina tekemisistä. Se on oikeus ja kohtuus.

      • Anonyymi

        Se olis oikein


      • Anonyymi

        Valeosto on tehty, rahojen päätyessä Poliisin kertoman mukaan Kivimäen tilille, jonne kumminkaan ei ole pääsyä, ainakaan takavarikoimaan hänen virtuaalivaluuttojaan.

        Ilmeisesti ei esittää Henkilöllisyystodistusta


    • Anonyymi

      sitä se Commodore C-64 tuollekin teettänyt..

    • Anonyymi

      Ihmettelen yhtä paljon näitä terapeutteja. Tuntuu kuin hoidon tarkoitus olisi asiakkaan tietojen kokoaminen ja terapian ihme tapahtuisi sen kautta. Henkilötiedot eivät ole sama kuin me. Oikeastaan on aivan samantekevää mitä meistä kirjataan ylös. Minä olen kuitenkin aina henkilötiedoistani riippumatta vain se mikä olen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2779
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      370
      2645
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1818
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      142
      1687
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1462
    Aihe