Eli siis, olen tässä viimeaikoina jutellu tän yhen tytön kanssa, ja se on tosi kiva ja musta tuntuu et meil on jotai juttuu. Ajattelin että voisin pyytää häntä treffeille, mutta en ole ikinä aiemmin seurustellut tai ollut treffeillä kenenkään kanssa. Tässä kylällä on yks tosi hyvä ja tunnelmallinen pizzeria, josta tykkään ja olen monesti käynyt kavereiden kanssa. Onko fine jos pyydän häntä sinne, ja pitääkö minun maksaa koko ruokailu vai miten se menee. Olen kyllä valmis maksamaan kaiken, mutta en tiedä miten treffit toimii ja mitään sellaista. Auttakaa kiitos.
Pyydänkö häntä treffeille
4
239
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai. Lyö taalat tiskiiin. On noloa jos mies ei maksa.
- Anonyymi
Hanses kirjoitti:
joo sitä arvelinkin/mietinkin. Kiitos kun sanoit onko mitään vinkkiä treffeille vielä?
Ole kohtelias ja koittakaa keksiä juttelu aiheita samalla. Syöt siististi vaa. Ja pukeudu perus siististi. Ota hänet huomioon. Avaa vaikka ovi ja yms. Hyvin se menee
Anonyymi kirjoitti:
Ole kohtelias ja koittakaa keksiä juttelu aiheita samalla. Syöt siististi vaa. Ja pukeudu perus siististi. Ota hänet huomioon. Avaa vaikka ovi ja yms. Hyvin se menee
ty, pidin kyllä ne jo ja hyvin meni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875