Millainen on Ammattiopisto Luovi?
Minkätyylistä porukkaa tänne hakeutuu, onko millainen yhteishenki, miten paljon kiusaamista, kuinka hyvin erilaisia ihmisiä suvaitaan?
Miten suuret opiskeluryhmät?
Ajattelin tätä koulua, joten kokemukset olisivat tervetulleita.
Ammattiopisto Luovi
6
982
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoinen kysymys tuo "miten paljon kiusaamista".
Onko siis selvää, että kiusaamista on? Askarruttaa vain, että miten paljon.
Eiköhän lähtökohtana pitäisi olla, että kiusaamista EI ole. Kiusaaminen ei saa kuulua asiaan missään!- Anonyymi
Kouluissa ja oppilaitoksissa esiintyy ikävä kyllä kiusaamista. Haluttiin sitä tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluissa ja oppilaitoksissa esiintyy ikävä kyllä kiusaamista. Haluttiin sitä tai ei.
Niin kaikissa kouluissa ja oppilaitoksissa.
- Anonyymi
Hei Oon menossa syksyllä kyseiseen oppilaitokseen Kokkolassa niin löytyiskö muita Tuva linjalle meniöitä?
- Anonyymi
Työnantajana täysin perseestä!
- Anonyymi00006
Se on erityisoppilaitos. Jos sinulla on erityisen tuen tarve, niin silloin Luovi voi olla hyvä paikka ja varmasti noista kouluista löytyy ammattitaitoista henkilökuntaa.
Se on sitten toinen juttu, työllistyykö erityisammattikoululaiset oikeasti.
Sellaista kuullut, että sillä tutkintodistuksella voi pyyhkiä takamuksensa, ja iso osa (jos on kehitysvammaa) päätyy todellisuudessa eläkkeelle ja työkeskukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681