Huorakoulu, osa 5

MaximusZacharius

Parin tunnin ajon jälkeen saavuimme maatalolle, joka oli melko kaukana valtateistä. ”Kas niin, olemme perillä. Tämä maatila tulee olemaan bordellinne seuraavien päivien aikana. Tänne onkin varattu melkoisesti miehiä teitä panemaan. Samalla minä ja Jaanan äiti opetamme teille niksin jos toisenkin”, äitini sanoi. Tässä vaiheessa on huomautettava, että Jaana ei tiennyt oman äitinsä olevan samanlainen huora kuin hän itsekin. Tämän huomanneena isäpuoleni jatkoi: ”Niin Jaana, äitisi on ollut huorana jo pitkän aikaa, sitä et tiennytkään. No, kohta näet hänet pantavana kaikkiin reikiin…”. Astuimme autosta ulos ja toden totta, Jaanan äiti oli meitä vastassa täysin alastomana. ”Moi tytöt. Nyt nopeasti sisälle, kaverit on jo valmiina. Saatte seurata tällaista vanhaa huoraa tositoimissa”, hän sanoi ja askelsi taloon sisälle. Sisällä talossa avautui iso olohuone, jollaiset ovat kai aika yleisiä vanhoissa maataloissa. Keskellä lattiaa oli pehmustettu, patjantapainen alusta ja sen vieressä seisoi kuusi nuorta kaveria, kaikki niin ikään alastomina ja muna pystyssä. Meidät ohjattiin istumaan syrjemmälle ja näytös alkoi.

Jaanan äiti asettui polvilleen miesten eteen ja aneli miehiä käsittelemään häntä kuin halpaa huoraa. ”Haluan kyrvän joka reikään, mahdollisimman kovaa. Pankaa minua kuin olisin vailla ihmisarvoa”, hän sai sanotuksi ja samassa yksi miehistä asettui selälleen pehmustetulle alustalle. Jaanan äiti nostettiin kovakouraisesti miehen päälle istumaan ja miehen kyrpä ohjattiin ilman minkäänlaista varoitusta tuon himokkaan naisen peppureiälle. Tuskin oli kyrpä ehtinyt painua sisään, kun kaksi kalua lisää porautui vapaana oleviin reikiin. Hetken panemisen jälkeen Jaanan äiti nostettiin tällä kertaa ratsastusasentoon uuden miehen päälle ja jälleen kaikki reiät saivat osakseen kovan käsittelyn. Suuhun paneva mies laukesi ja puhui inhottavuuksia. Myös peppua pannut mies saavutti huippunsa ja uudet miehet astuivat vuorostaan esiin. ”Senkin vanha huora, taidat haluta aina vain munaa kaikkiin reikiin, eikö vain? Kerropa nyt tytöllesi mitä kaikkea olet mennyt tekemään?”, tällä hetkellä pepun kimpussa ollut mies tivasi ja Jaanan äiti alkoi puhua nautinnonsekaisesti: ”Niin Jaana, äitisi on antanut sadoille miehille, niin tutuille kuin tuntemattomille. Isältäsi olen pihdannut persettä, enkä ota edes suihin. Kerran pidin isääsi puutteessa kolme viikkoa, mutta makasin samaan aikaan päivittäin kymmenien miesten kanssa. Annoin heidän tehdä minulle mitä he halusivat. He panivat minua suuhun, pilluun ja peppuun… Olin heidän seksiorjansa ja huoransa… ja rakastin joka sekuntia…”. Jaanan naama punotti, mutta hän ei sanonut sanaakaan, olihan hän itse samanlainen lutka. Miehet laukesivat useita kertoja Jaanan äidin sisuksiin ja viimeisenä silauksena kaksi heistä laukesi tuon täysin hyväksikäytetyn naisen kasvoille.

Näytöksen loputtua meidät ohjattiin yläkertaan, jossa saimme käskyn riisuutua. Jälleen kerran meitä odottivat valmiina tilanteeseen sopivat asusteet: koko vartalon peittävät nahkaiset puvut, jotka jättivät vain reikämme vapaaksi. Asusteen huppu oli umpinainen, joten olimme taasen vailla näköhavaintoja ympäröivästä maailmasta. Jalkaamme saimme kai jonkin sortin saappaat, mutta näkemättä emme voineet olla varmoja. Totesimme asettuvamme pakotettuina samaan turvalliseen asentoon samaisen laitteen syleilyyn, johon olimme kiinnitettyinä jo edellisellä kerralla. Erikoisuutena tunsimme olevamme ikään kuin keinussa, joten saatoimme liikkua hieman vapaammin kuin edellisellä kerralla. Jäsenemme olivat kuitenkin sidotut, joten pakoon tästä ei todellakaan pääsisi. Taustalta kuulimme puhetta, ilmeisesti paikalle oli alkanut saapua meitä haluavia miehiä. ”Huorat on tässä. Kaikkiin reikiin saa panna ja poikkeuksellisesti myös laueta. Voitte panna erikseen, ryhmässä, useammankin kyrvän saa työntää samaan reikään. Huorat ovat täysin käytettävissänne”, äitini puhutteli miehiä ja kuulin kuinka asiakkaat riisuutuivat.

Koska emme nähneet yhtään mitään, oli jännitys ja odotus käsin kosketeltavaa. Ilman varoitusta tunsin ensimmäisen kalun etsiytyvän huulilleni. Imin ahnaasti, halusin osoittaa olevani todellinen laatuhuora. ”Haluaako huorat kyrpää perseeseenkin? Saatanan lutkat!”, suussani ollut mies huohotti ja kuin käskystä todella iso elin alkoi survoutua suoleeni. En ollut koskaan saanut näin isoa munaa peppuuni ja olin räjähtää. Yllätyksekseni kuulin naisäänen takaani: ”Haha, huora luulee saavansa oikein isoa kyrpää, mutta kyllä tämä on ihan jättikokoinen dildo. Mutta älä huoli, käsittelyni jälkeen saat sinne ihan oikeaakin tavaraa”. Yritin tunnistaa ääntä ja Jumala parahkoon, sen myös tunnistin. Ääni kuului liikunnanopettajallemme Lissulle ja nyt ymmärsin minua suuhun naivan miehen olevan Akin, Lissun aviomiehen. Lissu raiskasi peppuani dildolla loputtomiin, mutta hiljalleen reikäni alkoi antaa yhä paremmin periksi. Mietin mitä Jaanalle tehtiin, mutta en ehtinyt paneutua asiaan Akin lauetessa suuhuni voimalla.

Akin siirryttyä sivuun tunsin kuinka alleni asettautui aivan selvästi mies. Aavistin hänen haluavan minun ratsastavan, johon vastasin istahtamalla kivikovan kalun päälle. Samassa suuhuni ilmestyi uusi kyrpä, vielä kolmannen painautuessa pakaroitteni väliin. Persettäni naiva mies ei vaivautunut herkistelemään, vaan pani kuin viimeistä päivää. Ilmeisesti peppuni oli hänen mieleisensä, koska laukeaminen tapahtui varsin nopeasti. Myös suuni sai jo toisen lastin lyhyen ajan sisällä. Reikien aina vapautuessa uudet kullit porautuivat välittömästi sisään. Kauhukseni ymmärsin miesten laskevan nesteensä myös pilluuni, mutta siinä tilanteessa en voinut asialle mitään. Jälleen uuden miehen asettuessa alleni koin jotain mitä ei näinkään kokenut huora ollut vielä saanut osakseen. Alla oleva mies ohjautuikin pyllyyni. Ratsastin hänen kalullaan kuin en olisi muka huomannut mitään, mutta toisen kyrvän asettuminen samalle reiälle murskasi tämän illuusion. Kolmas mies nussi minua vielä voimalla suuhun, jolloin olin täysin täynnä.

Kaksi munaa pepussani ei välttämättä ollut mikään helppo juttu, mutta Lissun dildon ja noiden lukuisien miesten käsittelemä reikäni ei ollut tilanteesta moksiskaan. Vihdoin kaikkien asiakkaiden ollessa tyytyväisiä, meidät irrotettiin ja siirryimme edelleen pukeutuneina toiseen huoneeseen. ”No niin huorat, ei tämä vielä tässä ollut. Täällä olisi muutamia pilluja vielä nuoltavaksi”, kuulin äitini sanovan. Yksitellen meidät ohjattiin nuolemaan lukuisia pimppejä, karvattomia ja karvaisia. Emme tietenkään tienneet niiden omistajia, mutta emme tosin sitä kysynytkään; huoran tehtävä oli totella, ei esittää kysymyksiä. Nuoltuamme kaikki paikalla olleet kliimaksiin, saimme vihdoin riisuutua ja mennä pesulle. Kertasimme Jaanan kanssa molempien kokemuksia ja myös Jaana oli kuulemma saanut kahta kyrpää tiukkaan peppuunsa. ”Lomamme” jatkui vastaavissa merkeissä ja voitte uskoa, että istuminen kotimatkalla oli melkoisen hankalaa. Mutta kyllä tämä tyttö sen aina kestää, olenhan pieni perseeseen pantava teinihuora!

6

12403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Hei nyt oikeesti lisää ja kirjota enemmän noita pillun nuolemis juttuja!!!!

      • Itse pidin enemmän kaksi munaa peppuun jutusta.


    • Maaseutu eläväksi. Taitaa olla Lomarenkaan mainos. Kauniisti kuvattu tyttöjen kasvutarina.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikein kiimaisia teinipilluhuoria ja lutkia, hyvä niin ;)

    • Anonyymi

      U­u­si s­ek­­­sitea­­tteri ava­­­utu­­u Su­­omeen! Kutsu­­mme kai­­kki­­­. Il­­­mo­­it­­­tau­tum­­inen ry­­­hmä­ämm­­­e tä­­äl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/U5e6C0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe